Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Reklamní kampaň ZUNO. Co nového přináší? Kolik utrácejí za reklamu ostatní banky?

14.6.2013  |  Zdeněk Bubák


Raklamní kampaň ZUNO Bank. Na snímku motiv z kampaně - zde. Online banka ZUNO, člen skupiny Raiffeisen Bank International, zahajuje novou kampaň s cílem změnit vnímání banky na českém trhu. Kampaň začíná 12. června a potrvá do srpna 2013.

Koncept je založen na sdělení Retro je super, ale ne v bankovnictví, protože dlouhé fronty v bankách nebo zpoplatněné služby za něco, co mohou mít lidé zdarma, patří do minulosti. V ZUNO lze vše vyřídit přes internet nebo mobil.

Hlavní postavou kampaně je Bruno, který ukazuje rozdíly mezi zastaralým a novým přístupem bank. Reklamní kampaň chce poukázat na bankovní služby, které staré banky (v kampani retro banky) nenabízejí.  

„Cílem je online banku ZUNO ukázat jako nedílnou součást každodenního života, který je již do velké míry spojený s internetem. Chceme také zdůraznit, že ZUNO není jen bankou pro úzkou skupinu lidí, ale zkrátka úplně pro všechny,“ říká Alina Agurida, ředitelka marketingu a komunikace v ZUNO. „Připravili jsme několik vtipných retro ukázek z 80 a 90. let, kterými chceme pobavit a zapojit lidi do naší kampaně. Zákazníkům budeme i nadále dokazovat, že platí naše motto Less bank, more life.”

Součástí kampaně jsou televizní spoty, videa na YouTube, internetová a outdoor reklama, Facebook a další sociální sítě.

Ukázka reklamy ZUNO Bank na You Tube:

Obyčejné platební karty jsou retro. Odkaz na You Tube video s reklamním spotem ZUNO bank - zde
Zdroj: You Tube
Kliknutím na obrázek spustíte  video.

Jaké mají banky náklady na reklamu a kam ji umisťují?


Banka
Náklady za duben
2013 v Kč
Počet reklam
celkem se známými náklady
Česká spořitelna 53 520 425 16 960 15 117
Komerční banka 52 774 782 13 397 12 064
Raiffeisenbank 42 818 524 2 882 2 869
UniCredit Bank 40 338 007 11 378 9 863
GE Money Bank 20 235 515 732 730
Wüstenrot hyp. banka 19 562 060 2 166 1 606
Air Bank 16 689 486 1 165 1 152
Fio banka 13 994 273 1 624 1 223
Equa bank 13 167 525 1 588 1 187
ČSOB 7 028 049 3 708 3 708
Hypoteční banka 6 923 282 735 734
Citibank 3 160 721 459 459
ZUNO Bank 2 250 933 239 239
Poštovní spořitelna 954 840 360 360
LBBW Bank 296 800 7 7
mBank 71 778 4 4
J&T Banka 66 500 1 1
Zdroj: Scott & Rose
Cena je vypočtena na základě údajů databáze Newton Media, a.s.
   

Přehled reklamy třech největších bankovních inzerentů v dubnu 2013 v tis. Kč


   
Česká spořitelna Komerční banka Raiffeisenbank
v tis. Kč počet v tis. Kč počet v tis. Kč počet
Internet
bez prod.* 8,5 11 1 423,8 99 222,4 21
běžný účet 51,9
101
/**92
3 564,1 624
/**618
úvěr 1 509,3 148 927,2 141 288,4 111
Outdoor
bez prod.* 1 607,6 540 2 663,0 60 16,7 60
běžný účet 1 004,3 348
úvěr 5 805,9 858 1 012,0 150
Televize
bez prod.* 172,8 22 1 036,1 78/**76
běžný účet 6,3 6/4 25 194,1 691
úvěr 27 305,2

3453
/**1610
29 673,2 3 190
/**1 870
4 510,7 134
/**132
přímé ban. 3 717,1 106
Tisk
bez prod.* 111,0 2 1 951,7 11 1 632,2 9
běžný účet 658,6
75 330,0 3
úvěr 6 429,7 86 5 493,3 31 1 341,3 81
investice 2 259,0 15
Kino

bez prod.* 896,7 51
úvěr 1 089,3 30
Rádio

běžný účet 997,3 694
úvěr 9 481,1
11810 4 721,9 9 389
Zdroj: Scott & Rose
Cena je vypočtena na základě údajů databáze Newton Media, a.s.
*  bez produktu - reklama se nesoustředila na žádný konkrétní produkt
** počet za lomítkem je počet reklam, u kterých je známa její cena (číslo před lomítkem nebo samostatné číslo bez lomítka vyjadřuje počet reklam celkem)

Přehled reklamy všech bank za duben 2013 podle reklamních kanálů


Reklamní kanál Celkem v Kč Největší inzerenti
Instore 8 867 Equa bank
Internet 31 718 961 úvěr: UniCredit Bank, Hypoteční banka
běžný účet: Raiffeisenbank
Kino 2 684 767 ČS, GE Money Bank, KB
Outdoor 18 257 824 ČS, ČSOB, KB
Rádio 27 748 396 ČS, Unicredit Bank, KB
Televize 173 792 623 Raiffeisenbank, KB, ČS, UniCredit Bank
Tisk 26 474 537 KB, ČS
Zdroj: Scott & Rose
Cena je vypočtena na základě údajů databáze Newton Media, a.s.
Suma za reklamu se týká jen té reklamy, u níž se placená částka podařila zjistit (podíl reklamy u níž byla nebo nebyla zjištěna smluvní suma je uveden v předchozích tabulkách)



    



Žebříček s nejlepšími spořicími účty podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky spořicích účtů - zde




všechny články
Dále v rubrice

Denní zprávy

Obrázek: Denní zprávy Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...

Češi jsou národ fanoušků a banky chtějí být u toho

Obrázek: KB hokejsita Co Čech, to fanoušek. Bez nadsázky se dá říct, že fanouškovství mají Češi v krvi. Tři čtvrtiny z nás totiž někomu aktivně fandí, ať už konkrétnímu sportovci, národnímu týmu nebo...

Index termínovaných vkladů v dubnu

Obrázek: Termínoindex Termínoindex nadále klesá. Nejvýrazněji si pohoršil roční vklad. Nejvyšší sazbu aktuálně nabízí Banka CREDITAS a Max banka s 5,3 % p.a. u měsíčního vkladu...

Jak financovat nemovitost bez hypotéky

Obrázek: Hypotéka Financování bydlení bez hypotečního úvěru. Možností je několik. Jaké to jsou a jaké mají klady a zápory?

všechny články v rubrice









   
 
Minutová půjčka
Minutová půjčka od 4,8 % p.a. Samozřejmě
Raiffeisenbank




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz