Češi jsou národ fanoušků a banky chtějí být u toho
23.4.2024 | Michal Mošnička, zpráva KB | foto: KB | |
Co Čech, to fanoušek. Bez nadsázky se dá říct, že fanouškovství mají Češi v krvi. Tři čtvrtiny z nás totiž někomu aktivně fandí, ať už konkrétnímu sportovci, národnímu týmu nebo svému favoritovi v televizních soutěžích.
Velké podpoře se dle tuzemských fanoušků těší národní týmy ve fotbale (71 %), biatlonu (52 %) nebo tenise (21 %). Suverénně nejvýš se ale umístil hokej (90 %). Právě počínání ledových virtuosů získalo zároveň i první příčku v žebříčku sportů, které Češi nejraději sledují. Na nadcházející Mistrovství světa v Praze si čas plánuje vyhradit dokonce 63 % Čechů. Nadšení z hokeje a Nová éra KB jako ideální motiv pro 3D digitální kampaň Reklama KB na 3D billboardech bude probíhat od 18. dubna do 4. května. Tématika nadšení z ledního hokeje, kdy KB je sponzorem českého národního hokejového týmu, je hlavním kreativním motivem celé kampaně zaměřené na podporu akvizice klientů na produkty Nové éry bankovnictví KB. Jde o premiérové využití nově instalovaných ploch u O2 Universum a nad vchodem do OC Harfa v Praze. Dvacetisekundové 3D reklamní spoty KB s hokejovou tématikou zde bude možné vidět od 18. dubna vždy v době od 6:00 do 22:00 hodin. Komerční banka je již od roku 2021 sponzorem hokejové reprezentace a je bankou českého hokeje. 3D anamorfní DOOH reklama kombinuje techniky 3D a anamorfní projekce, aby vytvořila dojem trojrozměrného plastického obrazu, prostřednictvím kterého komunikuje směrem ke kolemjdoucím ve veřejných prostranstvích. Tato technologie využívá promítání zkreslení obrazu tak, aby vypadal přirozeně pouze z určitého úhlu nebo perspektivy. Výsledkem je působivý až realisticky plastický efekt, který reaguje na pohyb diváků a perspektivu pozorování, čímž přitahuje pozornost a zanechává trvalý dojem. Dvacetivteřinový spot na 3D obrazovce je vytvořen s využitím technologií Motion Capture a modelace Metahuman. Spot představuje hokejového útočníka v akci s pukem, na němž se objeví sdělení o bonusu 2 000 Kč pro nové klienty.  Foto: KB  Foto: KB
všechny články | |
Dále v rubrice
Pillow uvádí nové pojištění: Přichází pojištění všech rizik
Pojištění bytů a domů v Česku prochází zásadní proměnou. Pillow pojišťovna uvádí na trh nový produkt inspirovaný moderními trendy ze zahraničí. Přináší tři hlavní novinky: allriskové krytí stavebních součástí, možnost sestavit si pojištění skutečně na míru a odstranění zbytečných limitů...
|
Denní zprávy
Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...
|
Velké srovnání termínovaných vkladů v září
Termínované vklady jsou zajímavou volbou pro střadatele, kteří hledají předvídatelné a nízce rizikové zhodnocení svých financí. Pokles úrokových sazeb u těchto spořicích produktů se v září 2025 proměnil v mírný růst. Přinášíme vám přehled aktuálních úrokových sazeb...
|
Kdo s kým hýbe: velké banky v cizích rukách, střední v zahraniční expanzi
České banky a pojišťovny mění role: zatímco velké patří zahraničním vlastníkům, menší skupiny expandují za hranice. Posledním příkladem je Banka CREDITAS, která dokončila...
|
všechny články v rubrice
|