Češi jsou národ fanoušků a banky chtějí být u toho
23.4.2024 | Michal Mošnička, zpráva KB | foto: KB | |
Co Čech, to fanoušek. Bez nadsázky se dá říct, že fanouškovství mají Češi v krvi. Tři čtvrtiny z nás totiž někomu aktivně fandí, ať už konkrétnímu sportovci, národnímu týmu nebo svému favoritovi v televizních soutěžích.
Velké podpoře se dle tuzemských fanoušků těší národní týmy ve fotbale (71 %), biatlonu (52 %) nebo tenise (21 %). Suverénně nejvýš se ale umístil hokej (90 %). Právě počínání ledových virtuosů získalo zároveň i první příčku v žebříčku sportů, které Češi nejraději sledují. Na nadcházející Mistrovství světa v Praze si čas plánuje vyhradit dokonce 63 % Čechů. Nadšení z hokeje a Nová éra KB jako ideální motiv pro 3D digitální kampaň Reklama KB na 3D billboardech bude probíhat od 18. dubna do 4. května. Tématika nadšení z ledního hokeje, kdy KB je sponzorem českého národního hokejového týmu, je hlavním kreativním motivem celé kampaně zaměřené na podporu akvizice klientů na produkty Nové éry bankovnictví KB. Jde o premiérové využití nově instalovaných ploch u O2 Universum a nad vchodem do OC Harfa v Praze. Dvacetisekundové 3D reklamní spoty KB s hokejovou tématikou zde bude možné vidět od 18. dubna vždy v době od 6:00 do 22:00 hodin. Komerční banka je již od roku 2021 sponzorem hokejové reprezentace a je bankou českého hokeje. 3D anamorfní DOOH reklama kombinuje techniky 3D a anamorfní projekce, aby vytvořila dojem trojrozměrného plastického obrazu, prostřednictvím kterého komunikuje směrem ke kolemjdoucím ve veřejných prostranstvích. Tato technologie využívá promítání zkreslení obrazu tak, aby vypadal přirozeně pouze z určitého úhlu nebo perspektivy. Výsledkem je působivý až realisticky plastický efekt, který reaguje na pohyb diváků a perspektivu pozorování, čímž přitahuje pozornost a zanechává trvalý dojem. Dvacetivteřinový spot na 3D obrazovce je vytvořen s využitím technologií Motion Capture a modelace Metahuman. Spot představuje hokejového útočníka v akci s pukem, na němž se objeví sdělení o bonusu 2 000 Kč pro nové klienty. Foto: KB Foto: KB
reklama
|
všechny články | |
Dále v rubrice
Denní zprávy
Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...
|
Žebříčky spořicích účtů a termínovaných vkladů v září
Známe nejlepší spořicí účty a termínované vklady. Nejvyšší sazba u spořicích účtů se zatím drží nad 5 %, u termínovaných vkladů je to již pod 4 %. Kdo aktuálně nabízí nejvýhodnější sazby a jak se změnil žebříček? Více naleznete v našem článku...
|
ČBA varuje před vzestupem kybernetických útoků. Banky zachránily miliardy, ale škody rostou
Česká bankovní asociace (ČBA) upozorňuje na pokračující nárůst kybernetických útoků, které cílí na klienty bank po celé České republice. Jen za prvních sedm měsíců tohoto roku bylo napadeno 49 436 klientů, což představuje nárůst o 37 % oproti stejnému období loňského roku...
|
Banky stále drží úroky vysoko
Hypoteční sazby stagnují. Průměrná nabídková sazba hypoték poklesla jen o 0,01 % p.b. Nejnižší sazba začíná od 3,99 % a má ji v nabídce MONETA Money Bank. Aktuální informace k vývoji hypotečních úvěrů přinášíme v našem článku...
|
všechny články v rubrice
|