Češi jsou národ fanoušků a banky chtějí být u toho
23.4.2024 | Michal Mošnička, zpráva KB | foto: KB | |
Co Čech, to fanoušek. Bez nadsázky se dá říct, že fanouškovství mají Češi v krvi. Tři čtvrtiny z nás totiž někomu aktivně fandí, ať už konkrétnímu sportovci, národnímu týmu nebo svému favoritovi v televizních soutěžích.
Velké podpoře se dle tuzemských fanoušků těší národní týmy ve fotbale (71 %), biatlonu (52 %) nebo tenise (21 %). Suverénně nejvýš se ale umístil hokej (90 %). Právě počínání ledových virtuosů získalo zároveň i první příčku v žebříčku sportů, které Češi nejraději sledují. Na nadcházející Mistrovství světa v Praze si čas plánuje vyhradit dokonce 63 % Čechů. Nadšení z hokeje a Nová éra KB jako ideální motiv pro 3D digitální kampaň Reklama KB na 3D billboardech bude probíhat od 18. dubna do 4. května. Tématika nadšení z ledního hokeje, kdy KB je sponzorem českého národního hokejového týmu, je hlavním kreativním motivem celé kampaně zaměřené na podporu akvizice klientů na produkty Nové éry bankovnictví KB. Jde o premiérové využití nově instalovaných ploch u O2 Universum a nad vchodem do OC Harfa v Praze. Dvacetisekundové 3D reklamní spoty KB s hokejovou tématikou zde bude možné vidět od 18. dubna vždy v době od 6:00 do 22:00 hodin. Komerční banka je již od roku 2021 sponzorem hokejové reprezentace a je bankou českého hokeje. 3D anamorfní DOOH reklama kombinuje techniky 3D a anamorfní projekce, aby vytvořila dojem trojrozměrného plastického obrazu, prostřednictvím kterého komunikuje směrem ke kolemjdoucím ve veřejných prostranstvích. Tato technologie využívá promítání zkreslení obrazu tak, aby vypadal přirozeně pouze z určitého úhlu nebo perspektivy. Výsledkem je působivý až realisticky plastický efekt, který reaguje na pohyb diváků a perspektivu pozorování, čímž přitahuje pozornost a zanechává trvalý dojem. Dvacetivteřinový spot na 3D obrazovce je vytvořen s využitím technologií Motion Capture a modelace Metahuman. Spot představuje hokejového útočníka v akci s pukem, na němž se objeví sdělení o bonusu 2 000 Kč pro nové klienty.  Foto: KB  Foto: KB
všechny články | |
Dále v rubrice
Odměny bank v dubnu
Za založení běžného účtu získáte u bank i několik tisíc. Kdo nabízí bonus za sjednání bankovního produktu a v jaké výši? Odpovědi naleznete v našem článku...
|
Denní zprávy
Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...
|
Finanční produkt roku 2024 stále rezonuje: Jak se o vítězích psalo v médiích?
Jsme potěšeni, že soutěž Finparáda.cz - Finanční produkt roku si získala takový odborný kredit a výsledky soutěže jsou pravidelně publikovány v předních médiích. Je to důkaz, že hodnocení a doporučení finančních produktů na tomto portálu jsou pro veřejnost a odborníky přínosné...
|
O dotační program Oprav dům po babičce je zájem
Úvěry z dotačního programu Oprav dům po babičce lámou rekordy. Z programu lze získat výhodný úrok, jehož průměrná výše je již pod 3 %. Aktuální čísla a kde lze úvěr získat, zjistíte v našem článku...
|
všechny články v rubrice
|