Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Nová kampaň Air Bank startuje

31.7.2023  |  Valerie Koubová, foto: Air Bank
  


Obrázek: Nová kampaň Air BankAir Bank spouští novou kampaň. Po dvanácti letech střídá dvojici televizních bankéřů nový komunikační koncept. 


Od zítřejšího dne budete moci vidět nové reklamní příběhy, ve kterých se Air Bank zaměřuje na zjednodušování všeho okolo peněz. Nová kampaň pod názvem „I to se může stát“ vystřídá dva popichující se bankéře.

„Náš nový komunikační koncept nám pomáhá kreativními způsoby ukazovat, na čem si zakládáme a co nás odlišuje od ostatních bank na trhu. Díky němu také můžeme konečně naplno předvést, že jsme bankou, která má své klienty opravdu ráda. A že vše, co pro naše klienty děláme, vede k tomu, aby měli se svými penězi jednodušší život a aby jich měli více. To, že je náš přístup správný, dlouhodobě dokazuje spokojenost našich více než 1,1 milionu klientů, která je ve srovnání s ostatními bankami vůbec nejvyšší. V nových reklamních příbězích navíc rozhodně neklademe meze fantazii, a může se v nich tedy stát opravu cokoliv. Věříme proto, že budou diváky bavit stejně jako nás a že naše komunikace bude ve svém oboru i nadále patřit mezi nejlepší,“ uvádí Oldřich Dostál, marketingový ředitel Air Bank.

V novém konceptu se bude Air Bank věnovat různým oblastem, ve kterých už dnes pomáhá klientům lépe pracovat s penězi. Nové reklamní spoty jsou postaveny na využití takzvaného efektu motýlích křídel, spočívající v myšlence, že i jediný malý skutek na začátku může spustit celý řetězec událostí a mít zásadní vliv na to, jak se věci na jeho konci vyvinou. Stejně jako služby Air Bank, které jsou o stovkách drobných i větších vylepšení.

Nová reklamní kampaň je výsledkem spolupráce kreativního dua Wilhelm Kinga, agentury Werk.camp a interního marketingového týmu Air Bank. Produkci zajišťoval Filmservice a režie se opět ujalo režijní duo Mods, tedy Martin Přikryl s Michalem Nohejlem.

Ukázky nových reklamních spotů najdete zde:

O kampaních bank jsme psali nedávno v článku zde




Kalkulačka Vám odpoví, která banka nabízí účet s nejnižšími poplatky - zde
Přehled celé nabídky bankovních účtů - zde




      
  


Související články:
Denní zprávy

Češi a pojištění: Desetina Čechů nemá žádné pojištění a dvě třetiny mají špatně nastavenou pojistnou částku

Máte kontokorent? Zkontrolujte si jeho podmínky

Jak jsou ziskové banky v Česku a na Slovensku?

UniCredit Bank zavedla zjednodušené přihlašování prostřednictvím BankID




všechny články
Dále v rubrice

Denní zprávy

Obrázek: Denní zprávy Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...

Češi a pojištění: Desetina Čechů nemá žádné pojištění a dvě třetiny mají špatně nastavenou pojistnou částku

Obrázek: Smlouva Většina Čechů má v současnosti zřízený alespoň nějaký typ pojištění. Z průzkumu Indexu prosperity a finančního zdraví Čechů ale vyplývá, že se lidé často pojišťují nedostatečně. Například dvě třetiny Čechů, kteří mají sjednané pojištění nemovitosti...

Máte kontokorent? Zkontrolujte si jeho podmínky

Máte kontokorent a znáte dobře jeho podmínky? Tentokrát jsme si posvítili na banky nabízející kontokorentní úvěry. Za jakých podmínek vám banky kontokorent poskytnou a co se stane, když jej přečerpáte?

Jak jsou ziskové banky v Česku a na Slovensku?

Obrázek: Banky Postupně připravujeme přehled výledků bank v Česku a na Slovensku a to jak za ekonomické ukazatele, tak i za ukazatele klientské úspěšnosti. Zvažujeme hodnocení doplnit...

všechny články v rubrice









   


Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz