Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Slavia pojišťovna zrychluje likvidaci pojistné události vozidla

22.2.2019  |  Zdeněk Bubák, Slavia pojišťovna
  
  


Obrázek: HavárieV případě vzniknu pojistné události na motorovém vozidle se obvyklá doba, která je potřebná k jejímu vyřízení, pohybuje v řádech dnů nebo i týdnů. Slavia pojišťovna informovala, že za využití digitálních technologií zkrátila procesní lhůty pro likvidaci pojistných událostí u motorových vozidel na minimum, a to do jednoho dne, tedy do 8 hodin od dodání posledního dokladu.


„V důsledku zrychlení služeb v oblasti likvidace vozidel je až 90 % škod vyřízeno do jednoho dne, respektive do 8 hodin od dodání posledního dokladu. Až 80 % škod, u kterých jsou finance na servis vypláceny formou krycího dopisu, je zlikvidováno do 180 minut od doručení faktury,“ uvádí ředitel oddělení likvidace Slavia pojišťovny Karel Přibyl.

Přehled nabídky autopojištění najdete zde

 „V případech likvidace poškození čelních skel automobilů umožňujeme našim klientům pohodlné a především okamžité provedení prohlídky svým vlastním mobilním telefonem, i bez nutnosti stahování speciální aplikace. Pokud tedy přímo klient, nebo klientem zplnomocněný autoservis dodá potřebné podklady a fotodokumentaci, není třeba ztrácet čas čekáním na fyzickou prohlídku prováděnou technikem pojišťovny. Aktuálně tedy mimo jiné pracujeme i na možnosti okamžité prohlídky vozidla „na dálku“ i v případě tzv. „plechových“ škod. Při likvidacích poškození čelních skel se nám tento postup již osvědčil a expresní vyřízení většiny škodních událostí bez zbytečných prostojů chceme klientům dopřát v maximálně možné míře,“ dodává Přibyl.

Žebříček nejlepšího pojištění podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky životního pojištění - zde


Klienti se statusem VIP nebo ti, kteří svěří opravu některému ze smluvních partnerů Slavia pojišťovny, nemusí na likvidaci vystavených krycích dopisů čekat déle než 60 minut. Ke zrychlení procesu likvidace pojistných událostí na vozidlech přispívají i další technologická vylepšení. Slavia pojišťovna využívá např. aplikaci pro automatizované a rychlé vyhodnocování indicií případného pojistného podvodu. Aplikace umí sama zkontrolovat, zda jsou poskytnuté podklady a informace v pořádku a likvidátor se tak může plně soustředit pouze na výplatu plnění.

Digitalizace se ve Slavia pojišťovně promítá rovněž do evidence dokladů a jejich správy. Stále více klientů totiž využívá možnosti čistě digitální komunikace a pojistné události hlásí přes webové stránky, email nebo telefonicky. Slavia pojišťovna tvrdí, že bude trendu upuštění od využití tištěných formulářů ze strany klientů dále vycházet vstříc. Tradiční papírové formuláře ale budou nadále k dispozici pro ty, kdo elektronické komunikace z různých důvodů nechtějí nebo nemohou plně využít.




Nejvíce klientsky oceňovanými výhodami likvidace pojistných událostí u Slavia pojišťovny jsou:
  • svobodná volba autoservisu bez povinnosti využití smluvního partnera
  • rychlost likvidace
  • neodečítání amortizací, popř. další způsoby snižování nároků na plnění.


      
  


Související články:
Nehody: Sedm mýtů, které vás připravují o adekvátní odškodné

Profi Credit zavádí pojištění schopnosti splácet

Pojišťovna tvrdila, že se o trvalé následky nejedná, a pojistné plnění za úraz nevyplatila

Cestovní pojištění k platební kartě. Risk nebo zisk?

Informace z pojišťoven: Jak na živelnou pohromu, jak ochránit kolo před krádeží, pojištění osobních věcí a odpovědnosti



všechny články
Dále v rubrice

Nehody: Sedm mýtů, které vás připravují o adekvátní odškodné

Obrázek: Automobil Dopravní nehoda s sebou automaticky nese stres a vypořádávání se s následky. Lidé stále nevědí, na co přesně mají nárok, ať už byli sami zraněni, nebo jsou bohužel v pozici pozůstalých. Často se tak...

Profi Credit zavádí pojištění schopnosti splácet

Obrázek: Peníze Poskytovatel nebankovních půjček Profi Credit nabízí svým klientům novou službu, a to pojištění schopnosti splácet, které pomáhá splácet závazky v případě, kdy se klienti ocitnou ve složité životní...

Pojišťovna tvrdila, že se o trvalé následky nejedná, a pojistné plnění za úraz nevyplatila

Obrázek: Peníze Přinášíme vám příběh pana Martina z Pardubického kraje, který nám poskytla společnost Vaše nároky.cz. Zraněný po úraze s trvalými následky, které měl potvrzené lékařem, požadoval po pojišťovně vyplacení...

Cestovní pojištění k platební kartě. Risk nebo zisk?

Obrázek: Letiště Blíží se čas dovolených a s ním tradičně roste zájem o pojištění. Možná jste se setkali s názorem, že cestovní pojištění uzavírané zvlášť u pojišťoven je zbytečné a bohatě stačí to, které banky nabízejí...

všechny články v rubrice










   
 
Nejlepší spořicí účet 3-5/2019
Spořicí účet od ING Bank
ING Bank


Finanční produkt roku 2018
Běžný účet od Equa bank
Equa bank


Cena veřejnosti roku 2018
Spořicí účet od Banky CREDITAS
Banka Creditas




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz