| carni
19.1.2023 14:55 | Uživatel mobilní aplikace banky
Mohu posoudit poměr obsluhy mobilních aplikací jen 2 bank, u nichž mám účet. Za mne je jedničkou určitě mobilní aplikace od Monety. Za poslední 3 roky jsem nemusel ani jednou do kamenné budovy banky, vlastně již ani neotevírám internet banku - nemusím. Vše totiž zvládá mobilní aplikace. Druhou bankou je ČSOB, která dle mého soudu za Monetou trochu pokulhává, i když za poslední 2 roky se i zde hodně zlepšilo. |
| | Odpovědět |
|
| Gabriel Josef Melena
18.1.2023 11:45 | Raiffeisen bank
Každý, kdo si chce založit účet u raiffky by si o ní měl nejdříve něco zjistit. Zkuste se podívat na hodnocení bankovní aplikace ve store vašeho telefonu a nebo si projít recenze na Google maps, když si najdete centrálu společnosti.
Tady pan Bachura a paní Křivská (autoři článku) reprezentují něco, co se ani zdaleka nezakládá na pravdě... |
| | Odpovědět |
|
| Redakce
18.1.2023 17:08 | Re: Raiffeisen bank
Hezký den, prezentovaná analýza v tomto článku je pouze výsek z celkové analýzy, kterou i pro banky zpracováváme od roku 2017. Jak popisujeme, u analýzy zaměřující se na uživatelskou úroveň aplikací vybíráme deset nejpoužívanějších, důležitých transakcí z 180 námi sledovaných parametrů. Modelový uživatel zjišťuje počet kliků a čas za který danou transakci získá. Je rozdíl na kolik kliků a za jaký čas se klient dostane například k zablokování platební karty, pokud zjistí ohrožení, zneužití nebo krádež. Toto jsou zcela exaktní data a i my jsme výsledky u některých aplikací překvapeni. Vámi popisované názory a hodnocení klientů také samozřejmě sledujeme, ale to je jiná část analýzy. |
| | Odpovědět |
|