| Irena Juřenčáková
12.10.2018 8:15 | dotaz na aplikaci můj stav
Od včerejška mi tato aplikace nefunguje.Hlasi mi problém připojení k internetu.Pritom internet jede.Poradte prosím.dekuji |
| | Odpovědět |
|
| Irena Juřenčáková
12.10.2018 8:13 | dotaz na aplikaci můj stav
Od včerejška mi tato aplikace nefunguje.Hlasi mi problém připojení k internetu.Pritom internet jede.Poradte prosím.dekuji |
| | Odpovědět |
|
| Irena Juřenčáková
12.10.2018 8:13 | dotaz na aplikaci můj stav
Od včerejška mi tato aplikace nefunguje.Hlasi mi problém připojení k internetu.Pritom internet jede.Poradte prosím.dekuji |
| | Odpovědět |
|
| Redakce
15.10.2018 10:51 | Re: dotaz na aplikaci můj stav
Dobrý den, podle sdělení České spořitelny by měla aplikace Můj stav fungovat normálně. |
| | Odpovědět |
|
| pavel
22.6.2015 15:03 | bez předmětu
A co Windows, bude?? |
| | Odpovědět |
|
| Redakce
22.6.2015 19:02 | Re: bez předmětu
Dotázali jsme se u České spořitelny. Odpověď předáme. |
| | Odpovědět |
|
| Redakce
23.6.2015 14:12 | Re: bez předmětu
Zde je odpověď z České spořitelny: "Variantu aplikace Můj stav pro Windows Phone zatím neplánujeme. Klienti, kteří mají mobilní telefon s tímto operačním systémem, si mohou zobrazit stav svého účtu a historii plateb v aplikaci Mobilní banka." |
| | Odpovědět |
|