Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Česká spořitelna a Mafia: Nová spolupráce přináší limitované platební karty

12.8.2025  |  Tomáš Smetana, zpráva ČS | foto: Česká spořitelna
  


Česká spořitelna navázala spolupráci s herním studiem 2K a Hangar 13 a spouští novou gamingovou kampaň. Její součástí je limitovaná edice svítících platebních karet a virtuálních karet s motivy hry Mafia: The Old Country. Klienti mohou také soutěžit o digitální klíče ke hře nebo získat slevu na Xbox a PS5 verzi. Spolupráce má za cíl posílit povědomí banky mezi mladou generací a podporovat témata jako finanční zdraví a kyberbezpečnost.



„Nově uzavřená spolupráce s herním studiem 2K a Hangar 13 je důkazem, že to s podporou gamingu myslíme opravdu vážně. Navazujeme na naši úspěšnou komunikační kampaň k uvedení hry Kingdom Come: Deliverance II a pokračujeme s řadou doprovodných aktivit v rámci komunikačního gamingového konceptu Silnější v gamingu, #silnější i v životě s cílem posilovat posilovat sebevědomí hráčů a hráček,” říká Jakub Kuneš, který má gaming v České spořitelně na starosti a doplňuje.: „Dlouhodobá podpora gamingu nám jako bance významně pomáhá zvyšovat povědomí mezi mladou generací a otevírat důležitá témata spojená s podporou sebevědomí, finančního zdraví a kyberbezpečnosti. Zároveň se nám díky předchozí kampaně podařilo zvýšit i akvizici nových klientů, kterých bylo více než dva tisíce.”

Aktuální gamingovou kampaň pro Českou spořitelnu připravila agentura VML ve spolupráci s herním studiem 2K, Hangar 13 a vývojáři z 3Bohemians. Nový spot je vytvořen primárně pro YouTube a Twitch. Kampaň bude možné také zaznamenat prostřednictvím OOH reklamy ve velkých českých městech. Kampaň samozřejmě doplní digitál v podobě brandingu na herních webech, stejně tak i sociální sítě (TikTok a Instagram) a zapojeni budou i přední čeští herní influenceři.

Co vše mohou klienti Spořitelny díky spolupráci získat



  • Klienti Spořitelny mohou od 8. srpna do 18 září 2025 soutěžit o tři tisíce limitovaných OLED svítících platebních karet s motivem hry Mafia: The Old Country. V průběhu 30 pracovní dní Spořitelna každý den uvolní 100 platebních karet, které mohou klienti získat na základě správně vyplněného kvízu v digitálním bankovnictví George v co nejkratším čase. Kvíz lze vždy vyplnit v průběhu každého pracovního dne od 8:00 do 20:00 s tím, že na konci dne banka vybere 100 klientů, kteří na otázky odpověděli správně v co nejkratším čase.
  • Od 8. do 17. srpna 2025 si mohou klienti aktivovat jednu ze tří virtuálních karet Visa od České spořitelny s motivy Mafia a dostat se do slosování o PC Deluxe edici Mafia: The Old Country. Celkem v rámci této akce Spořitelna pro klienty připravila 100 digitálních klíčů.
  • Klienti si mohou ve věrnostním programu Moneyback od 18. do 24. srpna 2025 aktivovat 20% slevu na hru Mafia: The Old Country pro Xbox a PS5 verze. Akční nabídka je připravena pro 1000 nejrychlejších klientů Spořitelny, kteří využijí kód získaný z Moneybacku a uplatní jej v prostředí partnerského eshopu Xzone. Podmínkou je rovněž zaplatit kartou Visa od České spořitelny.
  • Klienti si mohou díky exkluzivní spolupráci s herním studiem 2K a Hangar 13 vybrat čtvrtý design virtuální karty, tentokrát na motivy legendární Mafia I: Definitive Edition. Opět se jedná o časově limitovanou nabídku, která poběží od 25. srpna do 7. září 2025.

Gaming karta Mafie
Autor: Česká spořitelna
= Pro zvětšení klikněte na obrázek =

Srovnání designových a limitovaných platebních karet



Přestože platební karty byly v minulosti především praktickým nástrojem pro placení, jejich role se výrazně mění. V současnosti se stávají také nástrojem marketingu. Banky si uvědomují, že originální design, limitované edice nebo partnerství s populárními značkami mohou být silným lákadlem, jak oslovit nové klienty, zejména z řad mladší generace. Následující srovnání vám ukáže, jak české banky přistupují k designu platebních karet a jaké speciální edice nabízejí.

Banka Název / Partnerství Téma / Design Dostupnost
Česká spořitelna Mafia: The Old Country Gaming. Svítící OLED karty a virtuální karty s motivy ze hry. Limitovaná edice pro klienty, dostupná po splnění podmínek.
Kingdom Come: Deliverance II Gaming. Svítící OLED karty s motivem ze hry a virtuální karty. Limitovaná edice, postupně uvolňovaná klientům (v počtu 2000 kusů).
Komerční banka MojeKarta Vlastní designy. Nabízí výběr z mnoha designů, včetně motivů z pražské ZOO, děl Vincenta van Gogha nebo národního hokejového týmu. Dlouhodobá nabídka. Některé designy jsou k dispozici zdarma, jiné za měsíční poplatek.
Gamingové karty Gaming. Karty s motivy ze hry League of Legends. Limitovaná edice, která byla součástí úspěšných kampaní.
ČSOB Klubová karta Sport. Nabízí debetní karty s logy sportovních klubů. Dlouhodobá nabídka pro klienty ČSOB.
Banka CREDITAS Real Gold Luxusní. Platební karta ze zlata ve spolupráci s Mastercard. Limitovaná edice pro VIP klienty.
MONETA Money Bank Designové karty Banka umožňuje klientům personalizovat si kartu vlastním obrázkem či designem. Dlouhodobá nabídka, za příplatek.

Zatímco Česká spořitelna se v poslední době silně zaměřuje na gamingovou komunitu s unikátními a technologicky pokročilými kartami (OLED), Komerční banka se profiluje spíše jako banka s širokou nabídkou vizuálních designů v rámci programu MojeKarta, které oslovují různé skupiny klientů. ČSOB cílí na fanoušky sportu, konkrétně pak fotbalu, kde nabízí klubové karty. Pro ty, kteří chtějí mít skutečně jedinečnou kartu, je možnost u MONETA Money Bank nechat si navrhnout kartu s vlastním motivem.

Žebříček běžných účtů Obrázek: Pokračuj
Kalkulačka osobních účtů Obrázek: Pokračuj
Sjednání běžného účtu  Obrázek: Pokračuj




      
  



Žebříček s nejlepšími spořicími účty podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky bankovních účtů - zde




všechny články
Dále v rubrice

Prázdninové zdražování hypoték je u konce, sazby dosahují dokonce pod 4 %

Obrázek: Domy a finance Po krátké prázdninové epizodě, kdy index nabídkových cen hypotečních úvěrů Swiss Life Hypoindex mírně rostl, se po zářijovém poklesu opět vrátil pod hranici pěti procent, a to konkrétně na 4,99 %. Podívejte se, jaká je současná nabídka hypotečních úvěrů na českém trhu...

Denní zprávy

Obrázek: Denní zprávy Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...

ČSOB Drobné slaví 5 let: Investiční služba zaujala statisíce klientů

Obrázek: Logo ČSOB Služba ČSOB Drobné má za sebou pět let fungování. Klienti si díky ní mohou nechat zaokrouhlovat platby kartou a rozdíl automaticky investovat do fondů. Získala už 230 tisíc uživatelů, přičemž 82 procent začínají investovat poprvé...

Česká spořitelna slaví miliardu vrácenou klientům a přináší revoluci v komunikaci díky AI

Obrázek: logo Česká spořitelna Česká spořitelna vrátila klientům v rámci programu Moneyback už více než miliardu korun. Program si aktivovalo téměř 1,5 milionu uživatelů mobilního bankovnictví George. Banka zároveň implementovala AI voicebota na platformě Open AI, který umí lépe...

všechny články v rubrice









   
 
CHYTRÝ účet
s bonusem až 3 000 Kč
Raiffeisenbank


Nejlepší penzijní spoření
ZaVodou by Conseq
Allianz pojišťovna




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  

Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz
Spravovat souhlas s nastavením cookies