Nová kampaň Spořitelny cílí na zlepšování finančního zdraví klientů
9.1.2024 | Tomáš Smetana, zpráva České spořitelny | foto: Finparáda.cz | |
Nová kampaň, která odstartovala na začátku ledna 2024, akcentuje strategii Spořitelny zlepšovat finanční zdraví klientů. Spořitelna v kampani ukazuje, kolika klientům již pomáhá s péčí o jejich finanční zdraví a také o kolik korun si klienti průměrně za posledních 12 měsíců přilepšili. Cílem kampaně, která probíhá do konce března, je motivovat nové i stávající klienty k využívání online účtu a poradenství v rámci digitálního bankovnictví George.
„S finančním zdravím pomáháme již více než 2 milionům klientů, kterým jsme za poslední rok pomohli zlepšit finanční zdraví v průměru o 7 254 korun. Jsme největší bankou zaměřenou na osobní poradenství v Česku a v kampani proto zdůrazňujeme různorodost našich klentů a jejich potřeb,” říká Monika Hovorková, šéfka značky a komunikace České spořitelny. Kampaň běží v televizi, online kanálech, na streamovacích platformách a v rámci sociálních sítí, kde se do ní zapojí řada influencerů. Jako jedna z prvních českých společností pak Spořitelna v rámci kampaně využije tzv. adresibilní videa. „Ve spolupráci s naší komunikační agenturou Wavemaker CZ využíváme vůbec poprvé tuto technologii, která umožňuje přizpůsobit obsah i čas a způsob doručení online videí přirozeným preferencím jednotlivých klientů. Připravili jsme desítky variant našeho online spotu, které budeme klientům zobrazovat na základě jejich přirozeného online chování a jejichž obsah je personalizovaný tak, aby klientům doporučil ten nejrelevantnjěší produkt či službu pro zlepšení jejich finančního zdraví,” doplňuje Monika Hovorková. Součástí komunikačního mixu jsou i outdoorové reklamní plochy, billboardy, LCD obrazovky v rámci pobočkové sítě a prostředky hromadné dopravy včetně kompletního brandingu přestupní stanice Muzeum pražského metra. Staráme se o vaše finanční zdraví V aplikaci Georgi mohou klienti nově najít v sekci FIT zóna hned několik nástrojů, které jim pomůžou najít ideální způsob, jak mít peníze v dobré kondici. FIT zóna obsahuje rady, tipy a jednoduchá řešení, jak vylepšit svoje finanční zdraví. Na jednom místě najdete služby na sledování rozpočtu a třídění výdajů, přehledy, jak si stojíte a návrhy, jak si přilepšit. - Finanční zdraví - Komplexní pohled na vaše finance. Od rozpočtu po přípravu na budoucnost, bez ohledu na to, u jaké banky jste. Zjistěte, jak si stojíte v různých oblastech finančního zdraví.
- Finanční kouč - Kombinace vzdělání s užitečnými radami, které vám pomůžou dostat finance do kondice. Zvolte si téma, které vás zajímá a pečujte o své finanční zdraví.
- Přilepšete si - Tipy na míru, kde najít peníze navíc v podobě státních příspěvků, slevových programů nebo finančních produktů. Vyberte si a využijte naplno, na co máte nárok.
- Platím a spořím - Jednoduché spoření při každé platbě kartou. Ať už si kupujete cokoli, výsledná částka se zaokrouhlí a drobné se vám automaticky odešlou na váš spořicí účet.
- Moje plány - Rady a tipy, jak si splnit svůj sen. Ať už si chcete našetřit na dovolenou nebo nové auto, najděte ten správný způsob, jak se k potřebné částce dostat a mějte pod kontrolou termíny plateb.
Žebříček běžných účtů na Finparádě Pořadí | Banka | Produkt | 1. | MONETA Money Bank | Účet Tom Plus | 2. | Česká spořitelna | Plus účet | 3. | Komerční banka | Tarif Start | 4. | Air Bank | Běžný účet | 5. | Raiffeisenbank | CHYTRÝ účet | Zdroj: Finparáda.cz Přehled běžných účtů a jejich hodnocení můžete najít zde Česká spořitelna: Finančně zdravější Autor: Česká spořitelna Žebříček bankovních účtů |  | Kalkulačka osobních účtů |  | Sjednání běžného účtu |  |
reklama

|
všechny články | |
Dále v rubrice
Denní zprávy
Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...
|
Dlouhodobý investiční produkt: Proč nechtějí mladí dlouhodobě investovat?
Povědomí o dlouhodobém investičním produktu, který má motivovat k zajištění na důchod, zůstává podle průzkumu v České republice zatím nízké. Výsledky zároveň upozorňují na malou důvěru ve fondy mezi méně vzdělanými skupinami a staršími věkovými...
|
Služba Odměny od České spořitelny: Co klienti získají za zodpovědný přístup k financím?
Česká spořitelna přichází s novinkou, která má motivovat klienty k lepšímu finančnímu zdraví. Služba Odměny nabídne výhody včetně vyššího úroku na spoření, akcií ERSTE zdarma nebo dálniční známky. Odměny budou závislé na tom, jak klient pečuje...
|
Do kdy vám banky garantují úrokové sazby na spořicích účtech?
V květnu 2025 Česká národní banka opět snížila základní úrokovou sazbu. Tento krok signalizuje pokračující trend snižování úrokových sazeb, což se promítá i do nabídek bankovních produktů. Přinášíme vám srovnání úrokových sazeb na spořicích účtech...
|
všechny články v rubrice
|