Slavia pojišťovna oslovuje mladé lidi. Přichází s novinkou 2coffee
| 8.6.2023 | Veronika Křivská, zpráva Slavia pojišťovny | foto: Finparáda.cz | |
Slavia pojišťovna přichází s novinkou 2coffee. Jde o upravený produkt majetkového a odpovědnostního pojištění pro mladé lidi, kteří se často domnívají, že žádné pojištění nepotřebují. Škody a nehody se však nevyhýbají ani jim. Za cenu dvou káv si proto nyní mohou na internetu nebo mobilním telefonu sjednat základní pojištění, které jim celý měsíc kryje záda v případě běžných problémů.
Slavia pojišťovna přichází s upraveným produktem zaměřeným na mladé lidi. Produkt 2coffee kryje základní pojištění odpovědnosti a majetku. Má vlastní grafické ztvárnění a inspiruje se principy, které používají například platformy Spotify nebo Netflix.  Grafické ztvárnění produktu 2coffee Autor: Slavia pojišťovna = Pro zvětšení klikněte na obrázek = „Tohle pojištění je určené lidem ve věku od 18 do 35 let, kteří rádi cestují, vyznávají sdílené bydlení a dopravní prostředky a aktuálně je neláká vlastnictví bytu, domu nebo auta,“ říká ředitel marketingu Slavia pojišťovny Ondřej Svoboda. „Přestože i tento způsob života přináší různá rizika, velmi často tato cílová skupina vůbec pojištěna nebývá. Přitom může poškodit věci v pronajatém bytě, při cestování na sdílené koloběžce urazit zpětné zrcátko u auta, vylít kávu do notebooku a podobně. Za necelou stovku, což je právě cena dvou káv, teď má klidné spaní, protože 2coffee kryje základní pojištění odpovědnosti a majetku, a navíc umožňuje i volitelnou asistenci pro psy a kočky nebo IT,“ doplňuje Svoboda. 2coffee řeší škody po celé Evropě a pojistku zájemci uzavřou během pár minut prostřednictvím webu nebo mobilního telefonu. K aplikaci se lze přihlásit rovněž prostřednictvím účtu gmail.com, přes Facebook nebo Apple účet. Vše ostatní probíhá stejně jako při nákupu letenky nebo ubytování. Na konci pak klient zaplatí prostřednictvím bankovní karty a pojištěný od předem zvoleného termínu. 2coffee je možné platit měsíčně a se slevou i ročně. Díky měsíčním platbám získávají klienti maximální svobodu, protože když se rozhodnou, že už v pojištění nechtějí pokračovat, jednoduše pojištění ukončí a další měsíc již neplatí ani korunu. A napříště, třeba po přestěhování, si zase pojištění znovu sjednají. Nový produkt 2coffee je odlišný od toho, co doposud Slavia pojišťovna nabízela, představuje její nový přístup ke klientovi. Přitom však nejde o pouhou kopii standardní přepážkové verze pojištění, protože jeho konstrukce je odlišná a zaměřená především na aktuální potřeby mladých lidí.
všechny články | |
Dále v rubrice
Kdo vyhrál v soutěži Visa Nejlepší banka a Nejlepší pojišťovna 2025?
Hospodářské noviny vyhlásily výsledky již 17. ročníku soutěže Visa Nejlepší banka a Visa Nejlepší pojišťovna 2025. Hodnotitelem této soutěže je společnost Scott & Rose, provozovatel finančního portálu Finparáda.cz. Analytici ze Scott & Rose vyhodnocují...
|
Direct mění pojištění majetku. Na co nově získáte náhradu?
Stačí malá nehoda a škody jsou na světě – převrácený květináč, zapomenuté okno při bouřce nebo prasklá trubka ve zdi. Zatímco dříve by pojišťovna podobné případy často odmítla uhradit s odkazem na výluky, Direct pojišťovna teď přichází s novým pojištěním...
|
Průměrná cena povinného ručení v září nepatrně klesla
Broker Consulting Index povinného ručení, který sleduje vývoj průměrných nákladů na zákonné pojištění vozidel pro řidiče, zaznamenal v září mírný pokles. Průměrná hodnota Indexu klesla ze srpnových 7 482 Kč na 7 416 Kč. V meziročním srovnání však zůstávají...
|
Když nemoc udeří podruhé: Nové pojištění NN nabízí opakované výplaty
Závažná onemocnění mohou zasáhnout kdykoliv – a kromě zdraví ohrozit i finanční stabilitu celé rodiny. Novinka od NN Životní pojišťovny přináší širší pojistnou ochranu, která zůstává v platnosti i po vyplacení pojistného plnění. Klienti tak mohou čerpat finanční podporu...
|
všechny články v rubrice
|