Air Bank zjednodušila založení účtu v aplikaci My Air. Novým klientům stačí bankovní identita
3.4.2023 | Veronika Křivská, zpráva Air Bank | foto: Finparáda.cz | |
Air Bank zjednodušila založení účtu ve své mobilní aplikaci My Air. Místo dvou dokladů a platby z jiného účtu stačí novým klientům bankovní identita. Při zakládání účtu tak nový klient v mobilní aplikaci My Air vybere banku, ve které má aktivovanou svou bankovní identitu, Air Bank si díky tomu na dálku ověří jeho totožnost i ve veřejných registrech.
Stát se klientem Air Bank online v mobilní aplikaci My Air je nyní rychlejší. Doposud totiž bylo nutné nahrát dva doklady totožnosti a také si na nově zřizovaný účet poslat takzvanou aktivační platbu z jiného účtu vedeného na stejné jméno. Díky své bankovní identitě od jiné banky ale mohou zájemci o účet v Air Bank tyto kroky nyní přeskočit. „Bankovní identita slouží jako přenositelná identita, kterou mohou klienti bank používat na různých místech. Už delší dobu přijímáme bankovní identitu jiných bank od žadatelů o půjčku Zonky, kde se nám její používání dobře osvědčilo. A očekáváme, že se při zakládání účtů u Air Bank stane preferovaným způsobem ověření totožnosti. Bankovní identita pomáhá obdobné procesy výrazně urychlit, nový účet je možné založit v řádu minut. A od klientů zase víme, že je pro ně její používání intuitivní a jednoduché,“ říká Jiří Suchý, ředitel divize Produkty a inovace Air Bank. Jaký je nový postup založení si účtu pomocí My Air? Při zakládání účtu v mobilní aplikaci My Air tak novým klientům stačí jen vybrat banku, ve které mají aktivovanou svou bankovní identitu. Air Bank si díky tomu na dálku ověří jejich totožnost i ve veřejných registrech. Klient poté už jen zkontroluje nebo upraví své kontaktní údaje, přepíše ověřovací kód z SMS zprávy, nastaví si heslo do mobilní aplikace, vyplní nezbytné údaje a seznámí se s důležitými dokumenty. Rámcovou smlouvu může ihned poté podepsat přímo v aplikaci heslem, které si předtím nastavil. Po podpisu rámcové smlouvy může klient začít svůj nový účet ihned používat. Aplikace ho ještě vyzve k vyfocení občanského průkazu, to ale může odložit na později. Klient zároveň získá i bankovní identitu přímo od Air Bank bez nutnosti navštívit kvůli její aktivaci pobočku banky. Svou bankovní identitu potom může klient používat například při jednání s úřady a státní správou nebo pro přístup do internetových samoobsluh poskytovatelů energií a k různým dalším službám. Datově analytická nezávislá společnost Scott & Rose, která se na oblast mobilního bankovnictví zaměřuje již od roku 2017 a pravidelně monitoruje novinky na trhu s mobilními aplikacemi, vytvořila během listopadu roku 2022 rozsáhlou studii 11 bankovních mobilních aplikací. Její výsledky jsme vám přinesli v tomto článku. Ohodnoťte vaši mobilní aplikaci Používáte mobilní bankovnictví pro správu vašich finančních produktů? Kliknutím na název vaší banky můžete ohodnotit její mobilní aplikaci a vyjádřit tak pomocí smajlíků vaši spokojenost či nespokojenost s úrovní vybrané mobilní aplikace. Zdroj: Finparáda.cz
všechny články | |
Dále v rubrice
Komerční banka hlásí miliontého uživatele mobilní aplikace KB+
Klienti si mobilní aplikace bank oblíbily. Pravidelně je používá osm z deseti Čechů. Uživatelé mobilních bankovních aplikací přibývají. Komerční banka nyní přivítala miliontého uživatele své bankovní aplikace KB+, kterou spustila v první polovině tohoto roku...
|
Otevírací doba poboček a platební styk na konci roku 2024
Přinášíme vám jako každý rok přehled o tom, jak budou mít jednotlivé banky v České republice otevřeno během vánočních svátků a na konci letošního roku. Také se dozvíte, kdy své peníze nejpozději odeslat tak, aby se na účet příjemce dostaly ještě letos...
|
Produktové novinky bank v listopadu aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelnou informaci o tom, jaké produktové změny a inovace banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu října letošního roku oznámily Air Bank, Česká spořitelna, ČSOB, Fio banka, Generali Česká pojišťovna...
|
Která bankovní mobilní aplikace je podle uživatelů nejlepší?
Banky své mobilní aplikace stále vylepšují a dodávají nové funkce, aby vyšly vstříc svým klientům a umožnily jim pohodlnou a snadnou obsluhu sjednaných produktů přímo z mobilního telefonu. Klienti pak mohou dát zpětnou vazbu, jak se jim aplikace líbí...
|
všechny články v rubrice
|