Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Raiffeisenbank a Hello bank mění své obchodní podmínky. Co nového banky oznámily?

10.3.2023  |  Tomáš Smetana | foto: Finparáda.cz
  


Obrázek: Raiffeisenbank Od května roku 2023 se mění obchodní podmínky u Raiffeisenbank a Hello bank. Banky zavedou nové služby, díky kterým klienti jednodušeji pošlou a přijmou platby, budou snadněji spravovat své investice a nově budou moct bezpečněji ovládat online převody nebo obsluhovat další služby.


Propojení a ovládání služeb Raiffeisen stavební spořitelny



Do internetového a mobilního bankovnictví kromě společných klientů budou mít do budoucna přístup i klienti, kteří jsou nyní pouze v Raiffeisen stavební spořitelně. Získají tak nový digitální kanál, kde si budou moci zobrazovat své produkty stavebního spoření včetně dokumentů k nim vázaným.

Nová investiční aplikace Raiffeisen investice



Raiffeisenbank od září minulého roku spustila novou investiční aplikaci. Ta je k dispozici pro Android a iOS a doplňuje původní webovou aplikaci RBroker. Aplikace Raiffeisen investice je aktuálně dostupná v pilotním režimu pouze na pozvánku, o kterou si klient může zažádat prostřednictvím formuláře. Při aktivaci služeb Raiffeisen Investice si klient určí S-PIN (čtyř až osmimístný číselný kód), případně v kombinaci s jiným způsobem certifikace a autentizace biometrickým prvkem.

Jakmile vstoupí nové produktové podmínky v platnost, bude aplikace Raiffeisen Investice automaticky dostupná pro všechny klienty Raiffeisenbank.

Kalkulačka spoření, nejvýhodnější spořicí účty od bank i záložen - zde
Přehled celé nabídky bankovních účtů - zde


Platba na kontakt



Pro odeslání platby již klienti Raiffeisenbank nebudou potřebovat číslo účtu. Stačí znát pouze registrované telefonní číslo osoby, které budou chtít peníze poslat. Stejně tak jim služba umožní přijmout platbu v opačné situaci, kdy klientům Raiffeisenbank platí někdo, kdo zná pouze jeho registrované telefonní číslo a nemá číslo jeho účtu.

V případě Platby na kontakt je jedinečným identifikátorem příjemce mobilní telefonní číslo vedené v registru pro platby na kontakt spravovaném Českou národní bankou, které je navázané na konkrétní číslo účtu nebo účtu u jiné banky. Do registru přístup klient samozřejmě nemá, číslo do něj přenese jeho banka, která Platbu na kontakt podporuje.

Limity odchozích transakcí



Raiffeisenbank nově zavede maximální výdajový limit pro platební transakce, k nimž je dán platební příkaz prostřednictvím služeb přímého bankovnictví za jeden kalendářní den. Jejich výši si budou klienti moct nastavit sami v internetovém a mobilním bankovnictví.



Sledování sankčních seznamů



Nově je Raiffeisenbank oprávněna omezit nebo změnit rozsah poskytovaných platebních služeb ve vztahu ke konkrétní zemi, vůči které jsou uplatňovány národní a mezinárodní sankce, nebo je taková země považována ve smyslu zákona o některých opatřeních proti legalizaci výnosů z trestné činnosti za vysoce rizikovou

Raiffeisenbank od 15. února 2023 zastavila všechny odchozí platby do Ruské federace a do Běloruska. V nových obchodních podmínkách je také dáno, že banka neprovede platbu v případě, že platba míří do země, která se zjevně podílí na praní špinavých peněz či financování terorismu nebo útočné války, anebo do země, která neuplatňuje pravidla pro boj s praním špinavých peněz či boj s financováním terorismu nebo útočné války, jež dosahují standardů běžných v zemích Evropské unie.

Hello bank mění transakční limity



Platební transakce z běžného, základního, spořicího či chráněného účtu může klient provádět maximálně do výše stanovených transakčních limitů. Jejich změnu (snížení/zvýšení) může provést ve svém internetovém bankovnictví nebo mobilní aplikaci, v obchodních místech, popř. telefonicky prostřednictvím klientského centra, vždy však pouze do výše maximálních transakčních limitů.

Změna transakčních limitů se týká internetového bankovnictví v mobilní aplikaci. Mění se bankou přednastavený transakční limit z původních 50 tis. Kč na 100 tis. Kč a maximální transakční limit ze 100 tis. Kč na 400 tis. Kč.


Internetové bankovnictví Internetové bankovnictví v mobilní aplikaci
Bankou přednastavený transakční limit 200 000 Kč/den 100 000 Kč/den
Maximální transakční limit 400 000 Kč/den 400 000 Kč/den
Zdroj: Finparáda.cz



      
  





všechny články
Dále v rubrice

Kdo se o vás postará ve stáří?

Počet lidí závislých na péči druhých se zvyšuje. Řešení nabízí pojištění dlouhodobé péče, které je nabízeno od počátku letošního roku...

Žebříček cestovního pojištění v červnu

Obrázek: Nejlepší produkt žebříčku Na Finparádě došlo k aktualizaci žebříčku cestovního pojištění. První místo jako minulý rok obhájila Direct pojišťovna, druhé místo si udržela ČSOB pojišťovna, na třetí příčku se posunula Allianz pojišťovna, čtvrté místo nově patřilo Kooperativa pojišťovně...

Denní zprávy

Obrázek: Denní zprávy Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...

Mobilní bankovnictví používají mladí i senioři, pomáhá s plánováním financí

Obrázek: Žena s Iphone v ruce Mobilní bankovnictví se již stalo nedílnou součástí správy financí. Pravidelně ho používá 8 z 10 Čechů, nejčastěji mladí ve věku 25 – 34 let. Pro 75 % z nich je aplikace banky jedním z nástrojů pro plánování financí...

všechny články v rubrice









   


Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz