Přehled všech svých půjček nově získáte na pobočkách České spořitelny. Na počkání a zdarma
14.9.2022 | Jan Bachura, zpráva České spořitelny | |
Z průzkumu České spořitelny vyplynulo, že každý pátý klient si nebyl vědom existence kreditní karty, kterou získal obvykle v rámci nákupu zboží na splátky. Česká spořitelna proto klientům nyní na svých pobočkách zdarma a na počkání nabízí přehled všech jejich půjček, kontokorentů a kreditních karet včetně těch, které mají u jiných bank a nebankovních společností.
Z průzkumu České spořitelny vyplynulo, že každý pátý klient si nebyl vědom existence kreditní karty, kterou získal obvykle v rámci nákupu zboží na splátky. Česká spořitelna proto klientům nyní na svých pobočkách zdarma a na počkání nabízí přehled všech jejich půjček, kontokorentů a kreditních karet včetně těch, které mají sjednané u konkurenčních bank a nebankovních společností. „V rámci pilotního průzkumu se ukázalo, že zhruba každý pátý klient nevěděl, že má kreditní kartu či kontokorent, které obvykle získali při nákupu zboží na splátky přímo u prodejce. Ačkoli řada z těchto klientů svou kreditní kartu či kontokorent vůbec nevyužívali, už jen fakt, že se stali v rámci nákupu jejich vlastníky poměrně významně snižuje jejich úvěryschopnost a potenciálně ohrožuje i jejich finanční zdraví,“ říká Daniela Pešková, členka představenstva České spořitelny, která je odpovědná za retail. „Znalost rozpočtu klienta je pro naše bankéře zcela zásadním předpokladem pro poskytnutí kvalitního a uceleného poradenství, plně respektujícího finanční situaci klienta. Zvláště v této době, kdy inflace dosahuje rekordních hodnot a sledujeme enormní nárůst nákladů především na energie, chceme klientům pomoci aktuální situaci zvládnout a udržet si rozpočet v plusu. Součástí naší ucelené péče o finanční zdraví klientů je tak i tato služba, jež má za úkol ověřit, zda má klient své splátky pod kontrolou. Ať již se jedná o splátky úvěrů stávajících, tak i úvěrů aktuálně či do budoucna zvažovaných,“ doplňuje Lukáš Kulhavý. V současné době Česká spořitelna nabízí prověření úvěrových závazků svých klientů pouze ve své pobočkové síti, do budoucna chce však tuto službu poskytovat i během vzdálených on-line poradenských schůzek.
Související články:
všechny články | | Dále v rubrice
Změna pravidel pro odškodnění pracovních úrazů
Od ledna 2023 se významně mění odškodňování pracovních úrazů, poškození dostanou výrazně víc. Zatímco u dopravních nehod odrážela výše kompenzace růst průměrné mzdy, u pracovních úrazů byla hodnota...
|
Raiffeisenbank ukončí provádění odchozích plateb do Ruska a Běloruska
Raiffeisenbank od 15. února 2023 přestane provádět odchozí platby do Ruska a Běloruska. Doposud byly platby monitorovány a byl posuzován jejich soulad s platnými sankčními předpisy, ale vzhledem k vývoji situace...
|
Denní zprávy
Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...
|
Pojišťovny zrychlují výplatu pojistného plnění
Pillow pojišťovna a UNIQA pojišťovna oznámily zrychlení procesu vyřizování pojistných událostí a výplaty pojistného plnění. U Pillow pojišťovny se jedná o on-line prohlídku škody způsobené v rámci pojištění vozidla...
|
všechny články v rubrice
|