Přehled všech svých půjček nově získáte na pobočkách České spořitelny. Na počkání a zdarma
14.9.2022 | Jan Bachura, zpráva České spořitelny | |
Z průzkumu České spořitelny vyplynulo, že každý pátý klient si nebyl vědom existence kreditní karty, kterou získal obvykle v rámci nákupu zboží na splátky. Česká spořitelna proto klientům nyní na svých pobočkách zdarma a na počkání nabízí přehled všech jejich půjček, kontokorentů a kreditních karet včetně těch, které mají u jiných bank a nebankovních společností.
Z průzkumu České spořitelny vyplynulo, že každý pátý klient si nebyl vědom existence kreditní karty, kterou získal obvykle v rámci nákupu zboží na splátky. Česká spořitelna proto klientům nyní na svých pobočkách zdarma a na počkání nabízí přehled všech jejich půjček, kontokorentů a kreditních karet včetně těch, které mají sjednané u konkurenčních bank a nebankovních společností. „V rámci pilotního průzkumu se ukázalo, že zhruba každý pátý klient nevěděl, že má kreditní kartu či kontokorent, které obvykle získali při nákupu zboží na splátky přímo u prodejce. Ačkoli řada z těchto klientů svou kreditní kartu či kontokorent vůbec nevyužívali, už jen fakt, že se stali v rámci nákupu jejich vlastníky poměrně významně snižuje jejich úvěryschopnost a potenciálně ohrožuje i jejich finanční zdraví,“ říká Daniela Pešková, členka představenstva České spořitelny, která je odpovědná za retail. „Znalost rozpočtu klienta je pro naše bankéře zcela zásadním předpokladem pro poskytnutí kvalitního a uceleného poradenství, plně respektujícího finanční situaci klienta. Zvláště v této době, kdy inflace dosahuje rekordních hodnot a sledujeme enormní nárůst nákladů především na energie, chceme klientům pomoci aktuální situaci zvládnout a udržet si rozpočet v plusu. Součástí naší ucelené péče o finanční zdraví klientů je tak i tato služba, jež má za úkol ověřit, zda má klient své splátky pod kontrolou. Ať již se jedná o splátky úvěrů stávajících, tak i úvěrů aktuálně či do budoucna zvažovaných,“ doplňuje Lukáš Kulhavý. V současné době Česká spořitelna nabízí prověření úvěrových závazků svých klientů pouze ve své pobočkové síti, do budoucna chce však tuto službu poskytovat i během vzdálených on-line poradenských schůzek. reklama

|
Související články:
všechny články | |
Dále v rubrice
Změny sazebníků bank od ledna 2024
Komerční banka a Raiffeisenbank mění sazebník od 1. ledna 2024. Hypoteční banka chystá změnu od února 2024. Jaké provedly banky úpravy a za co si připlatíte? To se dozvíte v našem článku...
|
Finance pro živnostníky a malé firmy: výhody i rizika
Finanční zdroje dostupné živnostníkům, či malým firmám jsou proměnlivé. Mění se nejen podle situace, v níž se zájemce o financování nachází, ale i podle časového výhledu, s jakým uvažuje o revolvingu, investičním úvěru, dotaci, rizikovém kapitálu...
|
Denní zprávy
Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...
|
Téma dostupného bydlení má v plánu nastartovat Česká spořitelna, výzva pro dnešní dobu
Řešení situace s malou dostupností bydlení předpokládá aktivní zapojení domácího bankovního sektoru, který bude ve spolupráci s Evropskou investiční bankou partnerem vlády při tvorbě komplexního systému dostupného bydlení...
|
všechny články v rubrice
|