mBank nabízí slevu do Penny až 2 000 Kč
22.8.2022 | Jan Bachura, zpráva mBank | |
mBank a PENNY, obchodní řetězec s více než 400 prodejnami po celé České republice, navázaly spolupráci. Klienti mBank tak nově mohou při nákupech v PENNY získat zpět až 2 000 korun.
mBank ve spolupráci s obchodním řetězcem PENNY připravila pro své nové i stávající klienty novou marketingovou kampaň. Každý nový klient mBank, který si v době konání akce, tj. od 18. srpna 2022 do 19. října 2022, sjedná běžný účet mKonto a do pole „promokód“ zadá unikátní číslo své zákaznické PENNY karty, dostane za každých 500 Kč utracených v PENNY 100 Kč zpět. Tímto způsobem může získat celkem až 2 000 Kč. Odměna je připravena i pro stávající klienty mBank. Každý týden od 18. srpna 2022 do 19. října 2022 mBank vygeneruje seznam klientů, kteří v PENNY nakoupili nad 500 Kč, a následně z nich náhodně vylosuje 100 lidí. Ti získají odměnu 500 Kč. Aby mohli být zařazeni do losování, musí předem vyplnit formulář na webu mBank a do něj uvést unikátní číslo své zákaznické PENNY karty. „Ze spolupráce máme velkou radost a věříme, že se díky ní s našimi produkty a službami, které je možné spravovat kdekoliv a kdykoliv, seznámí více lidí a že i PENNY přibydou zákazníci, kteří budou využívat mobilní aplikaci PENNY. Díky ní totiž budou mít blíže k využití výhod, které PENNY nabízí, a nakupování se stane celkově zajímavější,“ říká Tomáš Reytt, ředitel prodeje a distribuce mBank. Čtěte také zde: Air Bank nabízí odměnu 500 korun za sjednání běžného účtu. Kolik získáte u konkurence? „Naši PENNY aplikaci a digitální kartu PENNY využívá stále více zákazníků, přírůstky máme v řádu desítek tisíc uživatelů měsíčně. Přitom se zdaleka nejedná jen o mladou generaci. Jsme proto rádi, že díky partnerství s mBank můžeme našim stálým zákazníkům nabídnout vedle slevových kuponů, soutěží a dalších funkcí aplikace, na které jsou zvyklí, i něco zcela nového. Věříme, že zejména v současné ekonomicky složité situaci lidé ocení šanci získat zpět bonus za své běžné nákupy,“ dodává Vít Vojtěch, vedoucí strategického marketingu PENNY. Slevu na nákupy ve výši 15 procent, resp. až 500 korun měsíčně, nabízí rovněž Česká spořitelna, a to v obchodních řetězcích Albert a Globus. O této akční nabídce jsme podrobně psali v článku zde. reklama

|
 Máte sjednaný běžný účet? Vyjádřete pomocí smajlíků vaši spokojenost či nespokojenost právě s vaším běžným účtem. Hodnotit můžete ZDE. |
všechny články | |
Dále v rubrice
Denní zprávy
Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...
|
Pillow uvádí nové pojištění: Přichází pojištění všech rizik
Pojištění bytů a domů v Česku prochází zásadní proměnou. Pillow pojišťovna uvádí na trh nový produkt inspirovaný moderními trendy ze zahraničí. Přináší tři hlavní novinky: allriskové krytí stavebních součástí, možnost sestavit si pojištění skutečně na míru a odstranění zbytečných limitů...
|
Velké srovnání termínovaných vkladů v září
Termínované vklady jsou zajímavou volbou pro střadatele, kteří hledají předvídatelné a nízce rizikové zhodnocení svých financí. Pokles úrokových sazeb u těchto spořicích produktů se v září 2025 proměnil v mírný růst. Přinášíme vám přehled aktuálních úrokových sazeb...
|
Češi přesouvají platby do digitálu. S bezhotovostní revolucí roste ale i počet podvodů
Bezhotovostní platby se v České republice staly standardem a jejich význam stále roste. Podle aktuálního průzkumu je dnes již 59 % plateb realizováno bezhotovostně, zatímco hotovost představuje pouze 41 %. S rostoucí oblibou digitálních plateb však bohužel...
|
všechny články v rubrice
|