Slavia pojišťovna změnila cestovní pojištění. Je levnější a má vyšší limity plnění
25.3.2022 | Jan Bachura, zpráva Slavia pojišťovny | |
S nadcházející turistickou sezónou Slavia pojišťovna vylepšila své cestovní pojištění, které si dospělí turisté mohou sjednat už od 11 korun za den. K základnímu limitu pojištění léčebných výloh ve výši 3,5 milionu korun nově přidala také možnost s 5 miliony korun a 10 miliony korun. Pětimilionové a desetimilionové limity jsou nově k dispozici i cestovatelům v rámci pojištění odpovědnosti.
Slavia pojišťovna současně přehodnotila riziko covidu-19, takže jeho krytí současně vychází zhruba o 30 procent levněji. Pojišťova i nadále poskytuje službu Covid Assistance, která lidem pomůže vyznat se v podmínkách pro vstup do jednotlivých zemí. Připojištění COVID-19 kryje náklady na karanténu v zahraničí. Součástí léčebných výloh je ve Slavia pojišťovně také tzv. preventivní karanténa, úhrada ubytování a zahrnuje i stravování, které nehradí místní úřady, a to do limitu 35 tisíc korun na osobu. Stejnou částku 35 tisíc korun má klient k dispozici i v případě, že domů nemůže odcestovat podle původního cestovního plánu. Přehled cestovního pojištění najdete zde Na významu v těchto dnech nabývá i Covid Assistance. S odlišnými cestami rozvolňování v jednotlivých zemích se totiž objevuje mnoho variant, které mohou klienty zaskočit. „Někdo nemá očkování, ale prodělal covid-19, jiný v zahraničí přestupuje a mění leteckou společnost s odlišnými podmínkami pro cestující, další nemá posilující dávku a čekají ho čtyři hraniční přechody, přičemž v každé zemi platí trochu jiná pravidla,“ říká Ladislav Bělina, produktový ředitel Slavia pojišťovny, a dodává: „Naše asistence lidem zajistí nejenom správné informace, ale i PCR testy na domluvenou dobu v místě bydliště nebo pomoc v případě problémů v letecké, železniční nebo autobusové dopravě. Vyřeší za klienty i kompenzace za zrušený nebo zpožděný let nebo ztracená zavazadla.“ Z doplňkových pojištění si cestovatelé mohou vybrat také pojištění nákladů na veterinární péči, určenou těm, kteří cestují se psy nebo kočkami. Stojí 35 korun denně a týká se onemocnění, úrazu nebo uhynutí zvířete. U psů je omezena věkem od 6 měsíců do 8 let a u koček od 6 měsíců do 10 let. Pokud nemáte celoroční pojištění domácnosti a bojíte se o svůj dům či byt během dovolené, můžete si u Slavia pojišťovny sjednat připojištění domácnosti v rámci svého cestovního pojištění. Zatímco nebudete doma, bude vám toto pojištění krýt riziko poškození, zničení nebo odcizení movitých předmětů, ale i vnitřních stavebních součástí třeba při krádeži. reklama
|
RIXO.cz je online pojišťovací služba, která lidem srovná všechny typy pojištění. Srovnat a sjednat si můžete povinné ručení, havarijní pojištění, pojištění majetku, pojištění odpovědnosti i životní pojištění. Služba také zkontroluje kvalitu stávajících pojistných smluv klienta a uloží je na jedno místo – do klientské aplikace. Službu si můžete vyzkoušet zde >>> Reklama |
všechny články | |
Dále v rubrice
V říjnu ceny povinného ručení vzrostly
Náklady na povinné ručení se v říjnu zvýšily. Aktuálně se náklady na pojištění typického vozidla pohybují přes 7 tisíc korun. Více nám napoví index povinného ručení...
|
Nejlepší finanční produkty podle veřejnosti. Hlasujte na Finparádě
Společnost Scott & Rose, provozovatel finančního portálu Finparáda.cz bude na začátku příštího roku vyhodnocovat nejlepší finanční produkty za rok 2024. Kromě kategorií, které hodnotí odborníci, bude vyhlášen i vítěz v kategorii Produkt veřejnosti...
|
Průvodce havarijním pojištěním: Jak na správný výběr, nastavení limitů a cenu pojistky
Havarijní pojištění je klíčovým nástrojem pro ochranu vašeho vozidla před škodami, ať už způsobenými nehodami, živly, nebo vandalismem. Správně zvolené pojištění vám může ušetřit mnoho starostí i peněz. V tomto článku se dozvíte, co kryje havarijní pojištění, ale i na co se nevztahuje...
|
Co nového přináší aplikace Moje Generali?
Generali Česká pojišťovna se stala první tuzemskou pojišťovnou, která přináší možnost vyplnit nehodový formulář nikoliv papírově, ale plně digitálně. A to v rámci speciálního modulu v klientské mobilní aplikaci Moje Generali, jenž dostal pojmenování „Průvodce při autonehodě“...
|
všechny články v rubrice
|