Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Direct pojišťovna nabízí k cestovnímu pojištění nové připojištění na covid-19

10.6.2021  |  Jan Bachura, zpráva Direct pojišťovny
  


Obrázek: LetadloOd 1. června 2021 se klienti mohou u Direct pojišťovny připojistit na covid-19, a to v rámci cestovního pojištění. Pojištění se vztahuje na situace, kdy se nakazí v zahraničí nebo na případy, kdy budou muset do karantény. Direct pojišťovna rovněž nedávno spustila chat na webových stránkách, který lidem může pomoct při sjednávání pojištění.


S nastupujícím obdobím dovolených spouští Direct pojišťovna upravené cestovní pojištění. Zásadní změnou od 1. června 2021 je možnost připojistit se proti nemoci covid-19. „Připojištění se týká situací, kdy člověk v zahraničí covidem onemocní nebo mu bude nařízená karanténa,“ vysvětluje mluvčí pojišťovny Nela Maťašeje.

Ostatní pojišťovny na trhu buď možnost pojištění proti covidu nenabízejí nebo se pojištění netýká karantény, případně je pojištění automatickou součástí cestovního pojištění.

Přehled cestovního pojištění najdete zde

„U nás si mohou klienti vybrat, jestli připojištění potřebují, nebo ne. Například lidé s očkováním si nemusejí toto riziko vůbec sjednávat, a díky tomu nemusejí platit za něco, co nechtějí,“ upozorňuje Maťašeje.

Připojištění stojí 20 korun za den a při onemocnění covidem-19 v zahraničí zaplatí případné léky, lékařské ošetření, hospitalizaci, převoz nebo repatriaci do limitu 3 miliony korun. „Při nařízené karanténě pojištění zaplatí náklady na pobyt v hotelu nebo podobném zařízení do limitu 3 000 korun na den po dobu maximálně 14 dnů,“ popisuje Maťašeje.

Pojištění si může každý sjednat pro země Evropské unie, Island, Lichtenštejnko, Norsko, Švýcarsko a Velkou Británii.

Žebříček s nejlepšími spořicími účty podle odborníků - zde
Kalkulačka spoření, nejvýhodnější spořicí účty od bank i záložen - zde


Nový chat pomůže při sjednávání pojištění



Direct pojišťovna na svých webových stránkách nedávno spustila chat, který má za úkol ještě víc zjednodušit sjednávání online. Pokud klienti narazí na něco, čemu nebudou rozumět nebo nebudou vědět, jak vyplnit, mohou se poradit právě přes tento chat online a nemusejí nikam volat.

„I když se snažíme, aby sjednání pojištění bylo pro všechny co nejjednodušší, lidé mohou mít různé otázky, proto jsme se rozhodli, že jim dáme možnost se jednoduše zeptat, na co potřebují. Odpověď dostanou rychle a mohou tak sjednání bez problémů dokončit,“ vysvětluje mluvčí Directu Nela Maťašeje.

Na chatu budou lidem přitom radit přímo odborníci z Direct pojišťovny. „Lidem tedy budou odpovídat lidé, ne roboti,“ upozorňuje Maťašeje.

Lidé mohou s Directem chatovat v době od 8.30 do 16.30. „Postupně plánujeme tuto dobu rozšířit podle toho, jaký bude zájem,“ dodává Maťašeje.

RIXO.cz je online pojišťovací služba, která lidem srovná všechny typy pojištění. Srovnat a sjednat si můžete povinné ručení, havarijní pojištění, pojištění majetku, pojištění odpovědnosti i životní pojištění. Služba také zkontroluje kvalitu stávajících pojistných smluv klienta a uloží je na jedno místo – do klientské aplikace. Službu si můžete vyzkoušet zde  >>>
Reklama





      
  


Související články:
Cestovní pojištění lze nově sjednat v mobilní aplikaci George

ČPP nabízí nové cestovní připojištění Covid plus

Produktové novinky bank v květnu aneb co nového pro nás banky připravily?

Hello bank! spustila Google Pay

KB Pojišťovna vylepšila cestovní pojištění ke kartám Komerční banky



všechny články
Dále v rubrice

Cestovní pojištění lze nově sjednat v mobilní aplikaci George

Obrázek: Česká spořitelna Mobilní bankovnictví George od České spořitelny klientům nově umožňuje uzavřít jednorázové cestovní pojištění. Celý proces online sjednání cestovního pojištění je přitom na pár kliknutí a lze ho zvládnout do jedné minuty...

ČPP nabízí nové cestovní připojištění Covid plus

Obrázek: Zavazadla Česká podnikatelská pojišťovna nabízí od června cestovní připojištění pod názvem Covid plus, které kryje náklady spojené s nařízenou karanténou v zahraničí a náhradní dopravu zpět domů do České republiky...

Produktové novinky bank v květnu aneb co nového pro nás banky připravily?

Obrázek: Blok a notebook Přinášíme vám pravidelnou informaci o tom, jaké produktové změny a inovace banky provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu května letošního roku oznámily Air Bank, ČSOB, Equa bank, Fio banka, Hello bank!, Komerční banka...

Hello bank! spustila Google Pay

Obrázek: Platba mobilem Hello bank! se přidala k bankám, které podporují placení chytrým mobilním telefonem prostřednictvím služby Google Pay. Tuto službu tak s výjimkou Sberbank a Trinity Bank nabízejí již všechny banky na českém trhu...

všechny články v rubrice










   
 
Nejlepší spořicí účet roku 2020
Hello bank!
Hello bank!


Nejlepší penzijní spoření roku 2020
Česká spořitelna - penzijní společnost
Air Bank




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz