Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

ČPP umí prohlídku pojištěného vozidla na dálku

23.4.2021  |  Jan Bachura, zpráva České podnikatelské pojišťovny
  


Obrázek: Dvě autaČeská podnikatelská pojišťovna spustila ostrý provoz asistované prohlídky vozidla technikem na dálku. Klienti už tak při sjednání havarijního pojištění či prohlídky poškození auta nemusejí dorazit s vozidlem do pojišťovny, ale vše mohou vyřídit pohodlně na dálku. Pojišťovna od začátku roku takto při vstupní prohlídce nebo likvidaci škody prověřila v pilotním provozu již stovky vozidel.


Motoristé, kteří si sjednávají havarijní pojištění nebo kvůli poškození svého vozidla nárokují pojistné plnění, museli dříve absolvovat přímou prohlídku svého auta pracovníkem pojišťovny. To v České podnikatelské pojišťovně již neplatí a lidé mohou celý tento proces vyřešit pohodlně prostřednictvím videohovoru zcela online. Tuto technologickou novinku, kterou si vyžádala přetrvávající pandemická situace, převádí pojišťovna z pilotního režimu do běžného provozu.

Přehled pojištění motorových vozidel najdete zde

Proces probíhá tak, že po vzniku zakázky na prohlídku, technik společnosti Global Expert kontaktuje klienta a nabídne mu možnost videoprohlídky.

„V domluveném termínu technik klientovi zavolá, ověří si jeho přítomnost u vozidla a následně zašle prostřednictvím sms odkaz na příslušnou internetovou stránku, díky které se propojí videohovorem,“ vysvětluje Bořek Těžký, ředitel úseku likvidací neživotního pojištění.

Technik na dálku instruuje klienta, na co přesně a z jaké vzdálenosti zaměřit mobilní telefon, aby mohl provést fotodokumentaci, včetně kontroly VINu či tachometru a výbavy vozidla. Po celou dobu videoprohlídky klient musí mít stabilní připojení k internetu. Celý proces trvá přibližně 10 minut. Po uzavření internetové stránky s video prohlídkou jsou klientem povolené přístupy navráceny do původního stavu před prohlídkou.

Žebříček nejlepšího pojištění podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky životního pojištění - zde


„Novinka má řadu pozitivních přínosů nejen pro klienta, ale i pro pojišťovnu při úpisu rizika havarijního pojištění či vybraných připojištění k povinnému ručení, a to především nyní, v době pandemie,“ dodává Bořek Těžký.

Výhody tzv. samofocení jsou zřejmé, klient nemusí s vozidlem nikam jezdit, ušetří spoustu času i finance. Stačí mu chytré mobilní zařízení s fotoaparátem a připojením na internet, případně odkaz v sms zprávě přeposlat někomu, kdo takové zařízení má a je ochoten mu ho půjčit.

„Chápeme, že někteří lidé ale stále dají přednost klasické prohlídce a nafocení vozidla technikem. V takovém případě si mohou domluvit prohlídku vozidla na infolince pojišťovny. Klient pak v domluveném termínu přijede na „drive-in“ prohlížecí místo nebo v případě svého nepojízdného vozidla se technik společnosti Global Expert dostaví na s klientem dohodnuté místo. Technik předem klienta upozorní, jaké dokumenty si má pro prohlídku připravit,“ doplňuje Bořek Těžký.

RIXO.cz je online pojišťovací služba, která lidem srovná všechny typy pojištění. Srovnat a sjednat si můžete povinné ručení, havarijní pojištění, pojištění majetku, pojištění odpovědnosti i životní pojištění. Služba také zkontroluje kvalitu stávajících pojistných smluv klienta a uloží je na jedno místo – do klientské aplikace. Službu si můžete vyzkoušet zde  >>>
Reklama




      
  


Související články:
Kooperativa k pojištění majetku přidává asistenci pro cyklisty

RIXO.cz spustilo online srovnání životní pojištění

UNIQA pojišťovna poskytuje k životnímu pojištění moderní asistenční služby

ČPP nabízí slevu 20 procent na havarijním pojištění

Recenze autopojištění KLIKA od České podnikatelské pojišťovny. Povinné ručení s rysy havarijního pojištění



všechny články
Dále v rubrice

Kooperativa k pojištění majetku přidává asistenci pro cyklisty

Obrázek: Kolo Kooperativa pojišťovna od začátku května nabízí inovované pojištění nemovitosti a domácnosti, ve kterém navýšila některé pojistné limity a přidala několik pojištěných rizik. Kromě toho rozšířila asistenčních služeb...

RIXO.cz spustilo online srovnání životní pojištění

Obrázek: Notebook a káva RIXO.cz – pojišťovací služba, která srovnává nabídky všech typů pojištění – nově jako jediná na trhu srovnává online životní pojištění. Klientovi v rámci srovnání ukáže reálné nabídky od několika pojišťoven a pomůže...

UNIQA pojišťovna poskytuje k životnímu pojištění moderní asistenční služby

Obrázek: UNIQA pojišťovna Vedle širokého pojistného krytí nejrůznějších rizik v životních programech DOMINO, s nimiž se klient a jeho nejbližší mohou setkat, nabízí UNIQA pojišťovna v souladu se svojí strategií všestranné péče o zákazníka rovněž...

Cestovní pojištění od Kooperativy kryje i covid-19 v červených zemích

Obrázek: Kufr Kooperativa pojišťovna před letní sezónou připravila nové cestovní pojištění, které kryje i náklady související s onemocněním COVID-19. Dvěma novinkami, které Kooperativa v rámci cestovního pojištění...

všechny články v rubrice










   
 
Nejlepší spořicí účet roku 2020
Hello bank!
Hello bank!


Nejlepší penzijní spoření roku 2020
Česká spořitelna - penzijní společnost
Air Bank




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz