Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

ČPP umí prohlídku pojištěného vozidla na dálku

23.4.2021  |  Jan Bachura, zpráva České podnikatelské pojišťovny
  


Obrázek: Dvě autaČeská podnikatelská pojišťovna spustila ostrý provoz asistované prohlídky vozidla technikem na dálku. Klienti už tak při sjednání havarijního pojištění či prohlídky poškození auta nemusejí dorazit s vozidlem do pojišťovny, ale vše mohou vyřídit pohodlně na dálku. Pojišťovna od začátku roku takto při vstupní prohlídce nebo likvidaci škody prověřila v pilotním provozu již stovky vozidel.



Motoristé, kteří si sjednávají havarijní pojištění nebo kvůli poškození svého vozidla nárokují pojistné plnění, museli dříve absolvovat přímou prohlídku svého auta pracovníkem pojišťovny. To v České podnikatelské pojišťovně již neplatí a lidé mohou celý tento proces vyřešit pohodlně prostřednictvím videohovoru zcela online. Tuto technologickou novinku, kterou si vyžádala přetrvávající pandemická situace, převádí pojišťovna z pilotního režimu do běžného provozu.

Přehled pojištění motorových vozidel najdete zde

Proces probíhá tak, že po vzniku zakázky na prohlídku, technik společnosti Global Expert kontaktuje klienta a nabídne mu možnost videoprohlídky.

„V domluveném termínu technik klientovi zavolá, ověří si jeho přítomnost u vozidla a následně zašle prostřednictvím sms odkaz na příslušnou internetovou stránku, díky které se propojí videohovorem,“ vysvětluje Bořek Těžký, ředitel úseku likvidací neživotního pojištění.

Technik na dálku instruuje klienta, na co přesně a z jaké vzdálenosti zaměřit mobilní telefon, aby mohl provést fotodokumentaci, včetně kontroly VINu či tachometru a výbavy vozidla. Po celou dobu videoprohlídky klient musí mít stabilní připojení k internetu. Celý proces trvá přibližně 10 minut. Po uzavření internetové stránky s video prohlídkou jsou klientem povolené přístupy navráceny do původního stavu před prohlídkou.

Žebříček nejlepšího pojištění podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky životního pojištění - zde


„Novinka má řadu pozitivních přínosů nejen pro klienta, ale i pro pojišťovnu při úpisu rizika havarijního pojištění či vybraných připojištění k povinnému ručení, a to především nyní, v době pandemie,“ dodává Bořek Těžký.

Výhody tzv. samofocení jsou zřejmé, klient nemusí s vozidlem nikam jezdit, ušetří spoustu času i finance. Stačí mu chytré mobilní zařízení s fotoaparátem a připojením na internet, případně odkaz v sms zprávě přeposlat někomu, kdo takové zařízení má a je ochoten mu ho půjčit.

„Chápeme, že někteří lidé ale stále dají přednost klasické prohlídce a nafocení vozidla technikem. V takovém případě si mohou domluvit prohlídku vozidla na infolince pojišťovny. Klient pak v domluveném termínu přijede na „drive-in“ prohlížecí místo nebo v případě svého nepojízdného vozidla se technik společnosti Global Expert dostaví na s klientem dohodnuté místo. Technik předem klienta upozorní, jaké dokumenty si má pro prohlídku připravit,“ doplňuje Bořek Těžký.

RIXO.cz je online pojišťovací služba, která lidem srovná všechny typy pojištění. Srovnat a sjednat si můžete povinné ručení, havarijní pojištění, pojištění majetku, pojištění odpovědnosti i životní pojištění. Služba také zkontroluje kvalitu stávajících pojistných smluv klienta a uloží je na jedno místo – do klientské aplikace. Službu si můžete vyzkoušet zde  >>>
Reklama

reklama

Spořicí účet + s výhodnou sazbou až 3,80 % p.a.více
Termínovaný vklad - garantovaná úroková sazba až 3,4 % p.a. u měsíčního vkladuvíce



      
  





všechny články
Dále v rubrice

Povinné ručení v číslech

Obrázek: Řízení auta Dobrá zpráva, ceny povinného ručení pokračují v poklesu. Aktuálně jsou náklady na pojištění typického vozidla 7 690 Kč. Více nám řekne index povinného ručení...

Česká populace stárne. Nesoběstační čekají na místo v zařízení i déle než rok

Obrázek: Důchodci u notebooku Pětina populace má z posledních pěti let zkušenost s pobytovými sociálními službami kvůli neschopnosti se o sebe postarat. Na místo v něm čekali nejčastěji 1 až 3 měsíce, každý desátý si musel počkat více než rok. S jakým řešením přišly pojišťovny a jak...

Produktové novinky bank v lednu aneb co nového pro nás banky připravily?

Obrázek: Bankovni produkty Přinášíme vám pravidelnou informaci o tom, jaké produktové změny a inovace banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu ledna letošního roku oznámily Air Bank, Banka CREDITAS, Conseq, Česká spořitelna, ČSOB...

Nejlepší rizikové životní pojištění za rok 2024 je Allianz ŽIVOT

Obrázek: Allianz Koncem ledna byly na portálu Finparada.cz vyhlášeny výsledky soutěže Finanční produkt roku 2024. Ocenění získalo 45 finančních produktů v 15 produktových a třech speciálních kategoriích. První místo v kategorii Rizikového životního pojištění získalo pojištění...

všechny články v rubrice









   


Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  

Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz
Spravovat souhlas s nastavením cookies