ERV Evropská pojišťovna kryje rizika spojená s COVID-19 i v tmavě červených destinacích
26.3.2021 | Jan Bachura, zpráva ERV Evropské pojišťovny | |
Cestovní pojištění, které kryje i rizika spojená s COVID-19 v oranžových, červených, tmavě červených a neoznačených destinací, lze nyní sjednat jednodušeji. Klienti ERV Evropské pojišťovny již nemusí pojištění řešit formou individuální kalkulace s předložením zdravotního dotazníku. Nově lze také sjednat pojištění storna, které se vztahuje i na případy nařízené osobní preventivní karantény v souvislosti s COVID-19.
„ERV Evropská pojišťovna přizpůsobila své produkty tak, aby uspokojily aktuální poptávku po cestovním pojištění. Zpřísněné podmínky vyhlášené MZV a MZ ČR totiž některé Čechy v cestování neodradily. Další si navíc objednávají svou dovolenou na léto. Všichni ale chtějí jistotu pro případ komplikací spojených s COVID-19 před a během cesty do zahraničí,“ říká Vlastimil Divoký, manažer marketingu a komunikace ERV Evropské pojišťovny. Přehled cestovního pojištění najdete zde S cestovní kanceláří, nebo na vlastní pěst? Pojištění si klienti nejčastěji kupují v cestovní kanceláři společně se zájezdem. Když jedou do oranžové, červené, tmavě červené nebo neoznačené destinace, musí si vybrat k tomu určenou speciální variantu pojištění, kterou jim cestovní kancelář doporučí. „Speciální varianty pojištění se kromě nákladů na léčení COVID-19 vztahují i na situace, kdy klient musí prodloužit svůj pobyt v zahraničí z důvodu nezaviněného umístění do karantény či nesplnění zdravotních podmínek pro cestu zpět, například nevpuštění do letadla,“ vysvětluje Vlastimil Divoký. Ostatní varianty se na COVID-19 vztahují jen v zeleně označených destinacích. Pro klienty, kteří cestují na vlastní pěst bez cestovní kanceláře a pojištění si kupují on-line nebo telefonicky, je určen produkt Sbaleno ve variantě Na maximum. V něm je zahrnuto standardní pojištění léčebných výloh i asistenčních služeb a pojistná ochrana se vztahuje na všechny destinace, bez ohledu na jejich barevné označení. Rozšířením základního rozsahu o balíček ERV Extra si klienti připojistí situace, které obsahují speciální varianty pojištění prodávaných v cestovních kancelářích. Ostatní varianty Sbalena se na COVID-19 vztahují jen v zeleně označených destinacích. Storno i z důvodu osobní karantény „Novinkou je možnost sjednání storna výhradně ve variantě Storno Plus, které lze uplatnit v případě, kdy je klientovi v souvislosti s COVID-19 nařízena osobní preventivní karanténa zasahující do původně plánovaného termínu cesty,“ říká Vlastimil Divoký. Nadále pak storno platí pro situaci, kdy bude klient nucen zrušit cestu z důvodu onemocnění COVID-19 nebo v případě, že nesplní zdravotní podmínky pro vycestování z ČR, například při kontrole na letišti. Storna však nelze uplatnit z důvodu plošně nařízené karantény například pro celý kraj či okres. RIXO.cz je online pojišťovací služba, která lidem srovná všechny typy pojištění. Srovnat a sjednat si můžete povinné ručení, havarijní pojištění, pojištění majetku, pojištění odpovědnosti i životní pojištění. Služba také zkontroluje kvalitu stávajících pojistných smluv klienta a uloží je na jedno místo – do klientské aplikace. Službu si můžete vyzkoušet zde >>> Reklama |
všechny články | |
Dále v rubrice
V říjnu ceny povinného ručení vzrostly
Náklady na povinné ručení se v říjnu zvýšily. Aktuálně se náklady na pojištění typického vozidla pohybují přes 7 tisíc korun. Více nám napoví index povinného ručení...
|
Nejlepší finanční produkty podle veřejnosti. Hlasujte na Finparádě
Společnost Scott & Rose, provozovatel finančního portálu Finparáda.cz bude na začátku příštího roku vyhodnocovat nejlepší finanční produkty za rok 2024. Kromě kategorií, které hodnotí odborníci, bude vyhlášen i vítěz v kategorii Produkt veřejnosti...
|
Průvodce havarijním pojištěním: Jak na správný výběr, nastavení limitů a cenu pojistky
Havarijní pojištění je klíčovým nástrojem pro ochranu vašeho vozidla před škodami, ať už způsobenými nehodami, živly, nebo vandalismem. Správně zvolené pojištění vám může ušetřit mnoho starostí i peněz. V tomto článku se dozvíte, co kryje havarijní pojištění, ale i na co se nevztahuje...
|
Co nového přináší aplikace Moje Generali?
Generali Česká pojišťovna se stala první tuzemskou pojišťovnou, která přináší možnost vyplnit nehodový formulář nikoliv papírově, ale plně digitálně. A to v rámci speciálního modulu v klientské mobilní aplikaci Moje Generali, jenž dostal pojmenování „Průvodce při autonehodě“...
|
všechny články v rubrice
|