Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Kooperativa spustila novou infolinku pro seniory a jejich rodiny

7.8.2020  |  Jan Bachura, zpráva Kooperativa pojišťovny
  


Obrázek: Kooperativa pojišťovna Kooperativa pojišťovna připravila pro své klienty v rámci projektu PRO ŽIVOT 50+ speciální infolinku s názvem MAJÁK, kde klienti a jejich příbuzní získají aktuální informace ze sociální a zdravotní problematiky v případě náhlé zdravotní komplikace seniora. Jedná se zejména o informace o systému zdravotní a sociální péče.



MAJÁK je zdravotní a sociální infolinka. Jedná se o první z produktů pojišťovny Kooperativa, ve kterých se primárně zaměřuje na seniory a jejich rodiny.

„Tentokrát jsme zvolili trochu jiný přístup. Nevycházeli jsme z žádných současných produktů, ale v rozhovorech s respondenty jsme spíše naslouchali jejich zkušenostem a příběhům a na jejich základě začali tvořit produkty, které jim mohou usnadnit život,“ popisuje nový pohled Ondřej Poul, vedoucí projektu PRO ŽIVOT 50+ v Kooperativě. Produkt tak vychází přímo z průzkumu mezi spoluobčany ve věku nad 50 let, z nichž někteří již mají s podobnými situacemi zkušenosti.

Velmi často zaznívalo, že při vážné zdravotní komplikaci seniora je zasažena celá rodina a často si neví rady. Ti, co to již zažili, popisovali, jak pro ně bylo složité vyznat se v systému zdravotní a sociální péče tak, aby mohli pro další život seniora zařídit vše potřebné včas a efektivně. Čekalo je pátraní na různých úřadech, sociálních sítích nebo u přátel. A to s rizikem, že některé rady nemusí být přesné nebo často nejsou aktuální. Proto by uvítali potřebné informace na jednom místě a zaručeně správné.

Žebříček nejlepšího pojištění podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky životního pojištění - zde


Výhodou infolinky MAJÁK je právě spojení sociální a zdravotní problematiky, ve které se musejí příbuzní seniora co nejdříve zorientovat po jeho náhlé zdravotní komplikaci. Získají tak všechny potřebné informace na jednom místě. Zároveň se na infolinku mohou obracet všichni členové rodiny i s dotazy týkající se zdravotního stavu akutního nebo i méně akutního charakteru. Na rozdíl od aplikací a on-line poraden mluví s člověkem, mohou se tedy doptávat a vyloučit nepochopení. Službu si klienti mohou sjednat k životnímu pojištění.

Přehled životního pojištění najdete zde

MAJÁK klientům nabízí nepřetržitý provoz. Volat mohou i blízcí klienta bez ohledu na to, kdo si tuto službu sjednal. Počet dotazů je neomezený.

„Často si služby infolinky sjednávají k životnímu pojištění naši klienti ve středním věku, aby ji mohli používat pro sebe, pro své děti i své starší rodiče. Stačí ji přidat k základnímu životnímu pojištění samotnou nebo ji doplnit dalším pojištěním podle aktuální situace,“ představuje typickou klientelu Ondřej Poul.

RIXO.cz je bezplatná online pojišťovací služba, díky které budete vždy správně pojištěni. Nahrajte své pojistné smlouvy do internetového přehledu nebo aplikace v mobilu a RIXO.cz vám je zdarma zkontroluje. Poskytne vám zpětnou vazbu včetně doporučení, u které pojišťovny je možné si sjednat stejné pojištění za lepších podmínek. Služba vám také pomůže sjednat nové výhodné pojištění. Službu si můžete vyzkoušet zde  >>>
Reklama



      
  





všechny články
Dále v rubrice

Produktové novinky bank v září aneb co nového pro nás banky připravily?

Obrázek: Bankovni produkty Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu září letošního roku oznámily Air Bank, Česká spořitelna, ČSOB, Komerční banka, mBank, MONETA Money Bank...

Pojištění odpovědnosti u nemovitostí: kdy se hodí a před čím vás ochrání

Obrázek: Pojištění odpovědnosti u nemovitosti Každý vlastník nemovitosti nese odpovědnost za škody, které jeho dům či byt může způsobit druhým. Ať už jde o pád střešní krytiny, únik vody nebo jiné nečekané situace, náklady na náhradu škody mohou být vysoké. Právě proto existuje pojištění odpovědnosti u nemovitosti...

Podpojištění hrozí i u aut. Jak se mu vyhnout?

Obrázek: Autonehoda Mnoho řidičů podceňuje správné nastavení hodnoty svého auta při sjednávání havarijního pojištění. Pokud je vozidlo pojištěno na nižší částku, než kolik skutečně stojí, hrozí podpojištění – tedy nižší pojistné plnění při nehodě či škodě. Podle pojišťoven se tento problém...

Pillow uvádí nové pojištění: Přichází pojištění všech rizik

Obrázek: Rodinný dům s rodinou Pojištění bytů a domů v Česku prochází zásadní proměnou. Pillow pojišťovna uvádí na trh nový produkt inspirovaný moderními trendy ze zahraničí. Přináší tři hlavní novinky: allriskové krytí stavebních součástí, možnost sestavit si pojištění skutečně na míru a odstranění zbytečných limitů...

všechny články v rubrice









   
 
Nejlepší penzijní spoření
ZaVodou by Conseq
Allianz pojišťovna




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  

Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz
Spravovat souhlas s nastavením cookies