Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Kooperativa spustila novou infolinku pro seniory a jejich rodiny

7.8.2020  |  Jan Bachura, zpráva Kooperativa pojišťovny
  


Obrázek: Kooperativa pojišťovna Kooperativa pojišťovna připravila pro své klienty v rámci projektu PRO ŽIVOT 50+ speciální infolinku s názvem MAJÁK, kde klienti a jejich příbuzní získají aktuální informace ze sociální a zdravotní problematiky v případě náhlé zdravotní komplikace seniora. Jedná se zejména o informace o systému zdravotní a sociální péče.


MAJÁK je zdravotní a sociální infolinka. Jedná se o první z produktů pojišťovny Kooperativa, ve kterých se primárně zaměřuje na seniory a jejich rodiny.

„Tentokrát jsme zvolili trochu jiný přístup. Nevycházeli jsme z žádných současných produktů, ale v rozhovorech s respondenty jsme spíše naslouchali jejich zkušenostem a příběhům a na jejich základě začali tvořit produkty, které jim mohou usnadnit život,“ popisuje nový pohled Ondřej Poul, vedoucí projektu PRO ŽIVOT 50+ v Kooperativě. Produkt tak vychází přímo z průzkumu mezi spoluobčany ve věku nad 50 let, z nichž někteří již mají s podobnými situacemi zkušenosti.

Velmi často zaznívalo, že při vážné zdravotní komplikaci seniora je zasažena celá rodina a často si neví rady. Ti, co to již zažili, popisovali, jak pro ně bylo složité vyznat se v systému zdravotní a sociální péče tak, aby mohli pro další život seniora zařídit vše potřebné včas a efektivně. Čekalo je pátraní na různých úřadech, sociálních sítích nebo u přátel. A to s rizikem, že některé rady nemusí být přesné nebo často nejsou aktuální. Proto by uvítali potřebné informace na jednom místě a zaručeně správné.

Žebříček nejlepšího pojištění podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky životního pojištění - zde


Výhodou infolinky MAJÁK je právě spojení sociální a zdravotní problematiky, ve které se musejí příbuzní seniora co nejdříve zorientovat po jeho náhlé zdravotní komplikaci. Získají tak všechny potřebné informace na jednom místě. Zároveň se na infolinku mohou obracet všichni členové rodiny i s dotazy týkající se zdravotního stavu akutního nebo i méně akutního charakteru. Na rozdíl od aplikací a on-line poraden mluví s člověkem, mohou se tedy doptávat a vyloučit nepochopení. Službu si klienti mohou sjednat k životnímu pojištění.

Přehled životního pojištění najdete zde

MAJÁK klientům nabízí nepřetržitý provoz. Volat mohou i blízcí klienta bez ohledu na to, kdo si tuto službu sjednal. Počet dotazů je neomezený.

„Často si služby infolinky sjednávají k životnímu pojištění naši klienti ve středním věku, aby ji mohli používat pro sebe, pro své děti i své starší rodiče. Stačí ji přidat k základnímu životnímu pojištění samotnou nebo ji doplnit dalším pojištěním podle aktuální situace,“ představuje typickou klientelu Ondřej Poul.

RIXO.cz je bezplatná online pojišťovací služba, díky které budete vždy správně pojištěni. Nahrajte své pojistné smlouvy do internetového přehledu nebo aplikace v mobilu a RIXO.cz vám je zdarma zkontroluje. Poskytne vám zpětnou vazbu včetně doporučení, u které pojišťovny je možné si sjednat stejné pojištění za lepších podmínek. Služba vám také pomůže sjednat nové výhodné pojištění. Službu si můžete vyzkoušet zde  >>>
Reklama




      
  


Související články:
Kooperativa připravila pro klienty možnost samonafocení vozidla při sjednání pojištění

Výsledky soutěže Finanční produkt roku 2020 na Finparádě byly vyhlášeny. Finanční společností roku se stala Equa bank

Při infarktu myokardu získají klienti Kooperativy nově dvojnásobné pojistné plnění

Víkendová změna času s sebou nese nebezpečí většího počtu vážných dopravních nehod

Rady, tipy a informace od pojišťoven na začátku března



všechny články
Dále v rubrice

Bojíte se o práci nejen kvůli koronaviru? Jsou způsoby, jak se pojistit

Obrázek: Paní v kuchyni Koronavirus se zřetelně projevuje i na pojistném trhu. Lidé mají obecně v těžkých dobách o pojištění větší zájem a potvrzuje se to i v době pandemie. Podle statistik České asociace pojišťoven v loňském roce...

Dopravní nehoda se může pořádně prodražit, i když máte povinné ručení

Obrázek: Dopravní nehoda Legislativa se ohledně hlášení dopravních nehod v minulosti již vícekrát změnila, a spousta řidičů stále neví, jak se v případě vzniklé pojistné události zachovat. Myslíte si, že povinné ručení vše vyřeší za vás...

Méně vykradených chat a chalup, hrozí však vyšší škody

Obrázek: Chata Za uplynulý rok řešili policisté 1 452 případů vykradených chat či chalup, což představuje v porovnání s rokem 2019 pokles skoro o dvě stě evidovaných vloupání. Z hlediska výše způsobených škod však střednědobě...

Prevence a pojištění při pádech sněhových lavin a rampouchů ze střech

Obrázek: Město v zimě Podle meteorologů nás čeká delší souvislé období sněžení a mrazu. To jsou pro majitele a správce budov starosti navíc. Je jejich povinností zajistit, aby případný pád laviny nebo kusů ledu nezpůsobily majetkovou škodu...

všechny články v rubrice










   
 
Nejlepší spořicí účet roku 2020
Hello bank!
Hello bank!


Nejlepší penzijní spoření roku 2020
Česká spořitelna - penzijní společnost
Air Bank




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz