Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Kooperativa spustila novou infolinku pro seniory a jejich rodiny

7.8.2020  |  Jan Bachura, zpráva Kooperativa pojišťovny
  


Obrázek: Kooperativa pojišťovna Kooperativa pojišťovna připravila pro své klienty v rámci projektu PRO ŽIVOT 50+ speciální infolinku s názvem MAJÁK, kde klienti a jejich příbuzní získají aktuální informace ze sociální a zdravotní problematiky v případě náhlé zdravotní komplikace seniora. Jedná se zejména o informace o systému zdravotní a sociální péče.


MAJÁK je zdravotní a sociální infolinka. Jedná se o první z produktů pojišťovny Kooperativa, ve kterých se primárně zaměřuje na seniory a jejich rodiny.

„Tentokrát jsme zvolili trochu jiný přístup. Nevycházeli jsme z žádných současných produktů, ale v rozhovorech s respondenty jsme spíše naslouchali jejich zkušenostem a příběhům a na jejich základě začali tvořit produkty, které jim mohou usnadnit život,“ popisuje nový pohled Ondřej Poul, vedoucí projektu PRO ŽIVOT 50+ v Kooperativě. Produkt tak vychází přímo z průzkumu mezi spoluobčany ve věku nad 50 let, z nichž někteří již mají s podobnými situacemi zkušenosti.

Velmi často zaznívalo, že při vážné zdravotní komplikaci seniora je zasažena celá rodina a často si neví rady. Ti, co to již zažili, popisovali, jak pro ně bylo složité vyznat se v systému zdravotní a sociální péče tak, aby mohli pro další život seniora zařídit vše potřebné včas a efektivně. Čekalo je pátraní na různých úřadech, sociálních sítích nebo u přátel. A to s rizikem, že některé rady nemusí být přesné nebo často nejsou aktuální. Proto by uvítali potřebné informace na jednom místě a zaručeně správné.

Žebříček nejlepšího pojištění podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky životního pojištění - zde


Výhodou infolinky MAJÁK je právě spojení sociální a zdravotní problematiky, ve které se musejí příbuzní seniora co nejdříve zorientovat po jeho náhlé zdravotní komplikaci. Získají tak všechny potřebné informace na jednom místě. Zároveň se na infolinku mohou obracet všichni členové rodiny i s dotazy týkající se zdravotního stavu akutního nebo i méně akutního charakteru. Na rozdíl od aplikací a on-line poraden mluví s člověkem, mohou se tedy doptávat a vyloučit nepochopení. Službu si klienti mohou sjednat k životnímu pojištění.

Přehled životního pojištění najdete zde

MAJÁK klientům nabízí nepřetržitý provoz. Volat mohou i blízcí klienta bez ohledu na to, kdo si tuto službu sjednal. Počet dotazů je neomezený.

„Často si služby infolinky sjednávají k životnímu pojištění naši klienti ve středním věku, aby ji mohli používat pro sebe, pro své děti i své starší rodiče. Stačí ji přidat k základnímu životnímu pojištění samotnou nebo ji doplnit dalším pojištěním podle aktuální situace,“ představuje typickou klientelu Ondřej Poul.

RIXO.cz je bezplatná online pojišťovací služba, díky které budete vždy správně pojištěni. Nahrajte své pojistné smlouvy do internetového přehledu nebo aplikace v mobilu a RIXO.cz vám je zdarma zkontroluje. Poskytne vám zpětnou vazbu včetně doporučení, u které pojišťovny je možné si sjednat stejné pojištění za lepších podmínek. Služba vám také pomůže sjednat nové výhodné pojištění. Službu si můžete vyzkoušet zde  >>>
Reklama

reklama

Spořicí účet+ spoření s výhodnou sazbou 0,50 % ročněvíce
NEObyčejný účet - úroková sazba 0,25 % p.a.více
Termínovaný vklad - garantovaná úroková sazba až 1,6 % ročněvíce



      
  


Související články:
Při infarktu myokardu získají klienti Kooperativy nově dvojnásobné pojistné plnění

Víkendová změna času s sebou nese nebezpečí většího počtu vážných dopravních nehod

Rady, tipy a informace od pojišťoven na začátku března

Koronavirus a cestovní pojištění: zaplatí mi pojišťovna náklady na léčení na tuto nemoc a odpovědi na další otázky

Pojistné podvody v roce 2019



všechny články
Dále v rubrice

Více než polovina Čechů sjednává finanční produkty online: Co všechno a kde můžete online sjednat?

Obrázek: Notebook Z finančních produktů si Češi online nejčastěji sjednávají běžný účet. Uvedla to téměř polovina dotazovaných v průzkumu Raiffeisenbank realizovaném prostřednictvím platformy Instant Research mezi 880 respondenty...

Česká spořitelna umožňuje sjednání pojištění domu nebo bytu v mobilním bankovnictví George

Obrázek: Dům Česká spořitelna zjednodušila celý proces sjednání pojištění domácnosti nebo nemovitosti. Svůj byt nebo dům mohou klienti nově pojistit na pár kliknutí přímo v mobilním bankovnictví George. Uzavření pojištění probíhá...

Allianz spustila nové nahlašování a sledování pojistných událostí

Obrázek: Allianz pojišťovna Stát se součástí nehody není pro nikoho a nikdy příjemné. Aby byl však proces registrace škody pro klienty co nejjednodušší, připravila Allianz pojišťovna nový postup hlášení a sledování stavu škody...

UNIQA příští rok nabídne doplňkové penzijní spoření a investice

Obrázek: UNIQA pojišťovna V polovině října letošního roku se UNIQA pojišťovna stala stoprocentním vlastníkem společností AXA v České republice, Slovenské republice a Polsku. UNIQA v České republice díky integraci získala 800 tisíc klientů AXA...

všechny články v rubrice










   
 
Banka Creditas
Finanční společnost roku 2019
Banka Creditas


Vítěz žebříčku pojištění
Pojištění schopnosti splácet úvěry od BNP Paribas Cardif Poj
BNP Paribas Cardif Pojišťovna




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz