ČSOB na podzim spustí digitální hlasovou asistentku Kate
| 21.6.2020 | Zdeněk Bubák, zpráva ČSOB | |
Belgická finanční skupina KBC, do níž patří i ČSOB, přišla s novým projektem - s osobní digitální asistentkou Kate založenou na umělé inteligenci. Kate zákazníkům pomůže ovládat mobilní aplikace pro zákazníky z řad občanů. První na řadě bude Belgie a Česko. ČSOB nabídne Kate od letošního listopadu, a to v rámci mobilní aplikace DoKapsy.
KBC se rozhodla zaměřit se s Kate na mobilní aplikace pro retailový segment v Česku a Belgii. V případě aplikace ČSOB DoKapsy bude Kate umět klientům už letos pomocí hlasového ovládání zajistit třeba cestovní pojištění, pojištění domácích zvířat, vyřešit ztrátu nebo krádež kreditní či debetní karty nebo porovnat ceny poskytovatelů energií. V příštím roce pak pokročí k řešení dalších situací v mobilních aplikacích Smartbanking a CEB Mobil, včetně hlasového ovládání placení. Online uzavírání nových běžných účtů nebo online investování letos roste u ČSOB dvouciferným tempem a vstupní branou k produktům a službám se stává jednoznačně chytrý mobilní telefon. Počet uživatelů mobilního bankovnictví v 1. čtvrtletí meziročně vzrostl o 39 procent. Vylepšeními služeb letos procházejí klíčové mobilní aplikace - Smartbanking pro retail a firemní CEB. „Koronavirová pandemie jasně ukázala, že rostoucí počet klientů se přiklání k digitálním řešením, a že se zvyšují nároky, které na tato řešení kladou. S Kate podniká KBC obrovský krok kupředu, pokud jde o služby pro klienty. KBC řadí své klienty na první místo a implementací této strategie přenáší svůj bankopojišťovací model a klientský prožitek na vyšší úroveň,“ uvedl John Hollows, generální ředitel ČSOB. Podle ČSOB skupina KBC projekt Kate v listopadu zatím spustí záměrně s omezeným počtem možností. Kate se tak prý bude moci rychle učit a obratem se aktualizovat a dále rozvíjet. @@Adverts_middle@@ Aplikace DoKapsy je jednou z novinek ČSOB pro letošní rok. Nyní umožňuje spravovat platební karty a digitalizovat je do aplikace Google Pay, sledovat všechny platby nebo shromáždit věrnostní karty a využívat jejich výhody. „DoKapsy bude sloužit jako platforma primárně pro použití nebankovních služeb, které pomáhají našim klientům v každodenním životě. Jednou z funkcí bude parkování v řadě měst po celé ČR. Již nyní pracujeme na přidávání dalšího obsahu v oblasti mobility a nakupování. V příštím roce bude zpřístupněna i pro neklienty,“ poukázala Michaela Lhotková, výkonná ředitelka ČSOB pro platební řešení a inovace.
všechny články | |
Dále v rubrice
Nová éra poradenství: Spořitelna spouští pobočku s asistencí umělé inteligence
Česká spořitelna otevírá první pobočku Future Lab, kde se tradiční poradenství propojuje s umělou inteligencí. Klientům je k dispozici AI avatar, který dokáže pomoci se správou financí i běžnými operacemi kdykoliv během dne...
|
Sazby hypoték stagnují, nejvýhodnější je nyní fixace na tři roky
Listopad přinesl na hypoteční trh stabilizaci. Podle aktuálních dat Swiss Life Hypoindex se průměrná nabídková sazba hypoték udržela na úrovni 4,91 %, tedy stejně jako v říjnu. Letos tak úrokové sazby měřeny tímto indexem klesly o necelou třetinu...
|
Revolut rozšiřuje své cestovní služby: spouští partnerství s platformou Booking.com
Revolut a Booking.com uzavřely globální platební partnerství, které milionům cestovatelů umožní platit za ubytování přes Revolut Pay. Nové řešení přináší rychlejší a bezpečnější platby, automatické přesměrování do aplikace a bonusové RevPoints...
|
Aplikace KB+ má už přes 1,5 milionu klientů. Komerční banka slaví úspěch a chystá další vylepšení
Aplikace KB+ od Komerční banky překročila hranici 1,5 milionu uživatelů a patří k nejrychleji rostoucím bankovním platformám na českém trhu. Banka dostala od uživatelů už přes 100 tisíc hodnocení a podnětů, což vedlo ke stovkám vylepšení...
|
všechny články v rubrice
|