Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Klienti ČS mohou v Georgi nově spravovat své penzijní spoření

4.6.2020  |  Zdeněk Bubák, zpráva České spořitelny
  


Obrázek: Česká spořitelnaV internetovém bankovnictví George mohou klienti od začátku června nově spravovat on-line své penzijní spoření. Nejčastější požadavky si vyřídí sami bez nutnosti kontaktovat bankéře. Česká spořitelna - penzijní společnost je s počtem téměř 942 tisíc klientů penzijního spoření druhou největší společností na trhu a jedničkou v doplňkovém penzijním spoření.


Česká spořitelna - penzijní společnost uvádí, že úspory klientů, které byly vloženy do účastnických fondů jejího doplňkového penzijního spoření, se v roce 2019 zhodnotily o 2,6 % až 18,8 %. A na základě zisku Transformovaného fondu ve výši 1,2 miliardy Kč dosáhlo připisované zhodnocení penzijního připojištění za rok 2019 úrovně 1,7 %.

Žebříček doplňkového penzijního spoření na Finparádě.cz

„Penzijní spoření je mezi klienty dlouhodobě jedním z nejoblíbenějších spořicích produktů, který představuje stabilní zhodnocení klientských aktiv. Jsem proto rád, že touto inovací zvýšíme klientům komfort v podobě snadné správy plně on-line. Nyní pracujeme na tom, aby klienti mohli do konce roku jednotlivé požadavky řešit on-line i z prostředí mobilní aplikace,” říká Roman Choc, který vede tribe Wealth Management v České spořitelně.

Porovnání nabídky penzijního spoření ve 3. pilíři - zde
Přehled celé nabídky bankovních účtů - zde


Co všechno je nově možné v Georgi upravovat u Penzijního spoření


  • Změna výše vlastního příspěvku
  • Oznámení příspěvku zaměstnavatele
  • Nastavení doplňkových služeb (SMS komunikace, E-mailová komunikace, Příspěvek na míru)
  • Změna oprávněných a určených osob
  • Sjednání výsluhové či invalidní penze, změna poměru mezi starobní a výsluhovou penzí
Pokud klient bude chtít provést nějakou z výše zmíněných změn, stačí, aby se přihlásil do internetového bankovnictví George a svůj požadavek vyřídil přímo zde. Potvrzení o přijetí požadavku klient vždy obdrží e-mailem a po jeho zpracování ho Česká spořitelna - penzijní společnost o provedené úpravě smlouvy informuje písemně (kromě změn doplňkových služeb). Výsledný stav se klientovi vždy zobrazí v digitálním bankovnictví George.


Obrázek: Snímek George
   Zdroj: ČS


      
  


Související články:
Žebříčky spořicích účtů a termínovaných vkladů v prosinci

Česká spořitelna spouští jako první banka chatbota na přihlašovací stránce do internetového bankovnictví

Česká spořitelna zahájila převod milionu klientů na nové internetové bankovnictví, které se jmenuje George

Internetová forma podání platebních příkazů zvyšuje svoji dominanci nad klasickou papírovou formou

Virus ohrožuje klienty České spořitelny

reklama

Kreditní karta - vedení zdarma a cashback 1 %více
CHYTRÝ účet - vedení účtu bez jakýchkoliv podmínekvíce
Běžný účet - vedení účtu a nejběžnější transakce zdarmavíce
mKonto - běžný účet bez poplatkůvíce
Stavební spoření od Buřinky - zhodnocení až 4,3 % ročněvíce




všechny články
Dále v rubrice

Žebříčky spořicích účtů a termínovaných vkladů v prosinci

Obrázek: Žebříček Finparády Na Finparádě byly aktualizovány žebříčky spořicích účtů a termínovaných vkladů. Úrokové sazby u depozitních produktů v uplynulém měsíci nadále rostly, proto se žebříčky opět proměnily. Nejlepší spořicí účet v současnosti...

Produktové novinky bank v listopadu aneb co nového pro nás banky připravily?

Obrázek: Blok a notebook Přinášíme vám pravidelnou informaci o tom, jaké produktové změny a inovace banky provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu listopadu letošního roku oznámily Air Bank, Equa bank, Komerční banka, mBank, Raiffeisenbank...

Zájem o placení mobilním telefonem a hodinkami roste

Obrázek: Platba mobilem Zájem o využívání bezkontaktních plateb výrazně sílí. Během posledních 12 měsíců vzrostlo procento bezkontaktních plateb, uskutečněných prostřednictvím „chytré“ elektroniky o 21 procent. Naopak standardní...

Mobilní aplikace DoKapsy nově umožňuje klientům parkovat v Praze

Obrázek: Mobil Multifunkční mobilní aplikaci DoKapsy od ČSOB, kterou si aktivovalo již více než 60 tisíc lidí, lze nově využít i pro parkování v Praze. V aplikaci uživatelé najdou dostupné parkovací zóny a po uložení SPZ auta...

všechny články v rubrice










   


Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz