Jaké produkty lze u jednotlivých bank sjednat a spravovat on-line?
27.3.2020 | Jan Bachura, Zdeněk Bubák | |
Některé banky v současné době, kdy platí omezení volného pohybu osob kvůli pandemii koronaviru, zkracují provozní hodiny svých poboček, případně menší pobočky úplně zavírají (více zde). Banky své klienty zároveň vyzývají, aby pobočky nenavštěvovali, pokud to není nezbytně nutné, a co nejvíce transakcí prováděli na dálku, tj. on-line přes webové stránky banky (zpravidla pro nové klienty) nebo internetové či mobilní bankovnictví (pro stávající klienty).
Níže uvedená tabulka uvádí přehled parametrů a produktů, které lze spravovat či sjednat online přes webové stránky banky nebo internetové či mobilní bankovnictví: On-line sjednání a správa běžného účtu, karet a spoření Zdroj: Scott & Rose * Sberbank nabízí sjednání běžného účtu online pouze v případě běžného účtu s názvem FÉR konto OPTIMAL, který se řadí mezi „prémiové“ účty ** včetně sjednání debetní karty *** jedná se o dočasné zamknutí debetní karty pro realizaci platebních transakcí On-line sjednání a správa hypotéky, půjčky, KTK a investice Zdroj: Scott & Rose * nenabízí = banka vůbec nenabízí daný produkt nebo službu V případě, že banka nabízí sjednání běžného účtu online, poskytuje k němu automaticky i internetové bankovnictví. Klient následně od banky obdrží přihlašovací údaje. Pro jeho aktivaci tak není nutné navštívit pobočku banky. Mobilní bankovnictví lze u všech bank rovněž aktivovat „z domova“, není nutné navštívit pobočku banky. Zpravidla se mobilní bankovnictví aktivuje spárováním s internetovým bankovnictvím. reklama
|
všechny články | |
Dále v rubrice
všechny články v rubrice
|