Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Jak si sjednat schůzku v bance přes internet? Které banky to umožňují?

14.5.2012  |  Zdeněk Bubák


Podívali jsme se, jak si lze v jednotlivých bankách sjednat schůzku na pobočce. Je vždy lepší mít domluvený konkrétní termín a být si jistý, že se Vám na pobočce po příchodu hned budou věnovat, než čekat ve frontě, kdy nevíte, jak dlouho vyřizování požadavků každého v řadě před Vámi bude trvat a kdy se začne pracovník banky věnovat právě Vám.





Přehled možností, jak si sjednat schůzku na pobočce banky


Banka Možnosti Poznámka
Česká spořitelna internet, telefon (pobočka, call centrum) rezervace na internetu je propojena s odbavovacím systémem Q-Matic na pobočce
ČSOB internet + telefon po rezervaci na internetu Vás kontaktuje zpětně pracovník banky a s ním si domlouváte podrobnosti schůzky
Era / Poštovní spořitelna internet + telefon po rezervaci na internetu Vás kontaktuje zpětně pracovník banky a s ním si domlouváte podrobnosti schůzky
Komerční banka internet, telefon přes službu "Zavoláme Vám" lze rezervovat schůzku i pro neklienty banky; klienti rezervují  přes svůj internetbanking
UniCredit Bank internet, telefon na www stránkách banky se vybere pobočka, produkt, termín; telefonem je možné volat na konkrétní pobočku
Raiffeisenbank telefon
GE Money Bank internet, telefon (call centrum) on-line chat pro klienty; neklient přes call centrum (zákaznickou linku)
Fio banka telefon (pobočka)
Equa bank internet + telefon (pobočka, call centrum) po rezervaci na internetu Vás kontaktuje zpětně pracovník banky a s ním si domlouváte podrobnosti schůzky
mBank telefon (pobočka)
Volksbank internet + telefon rezervace přes formulář na internetu, pokud není uveden konkrétní termín, ozve se zpět pracovník banky telefonem (emailem)
AXA Bank internet, telefon možné sjednání schůzky i doma
J&T Banka telefon (pobočka, call centrum) telefonicky s osobním bankéřem nebo přes call centrum
ING Bank - banka pracuje na zavedení objednání přes internet
LBBW Bank internet + telefon po rezervaci na internetu Vás kontaktuje zpětně pracovník banky a s ním si domlouváte podrobnosti schůzky
AIR Bank telefon (pobočka)
ZUNO - ZUNO asistenti  se věnují klientům v pořadí, v jakém se na pobočky dostaví
Zdroj: Banky
 
Česká spořitelna

Schůzku s bankovním poradcem prostřednictvím internetu si mohou sjednat nejen klienti banky. Objednat se lze nejen do konkrétní pobočky, ale také na určité datum a čas. Prostřednictvím internetu se lze objednat jak na hotovostní, tak i bezhotovostní přepážku.

Nový způsob objednávání do poboček je realizován prostřednictvím internetových stránek České spořitelny a v současné době se tímto způsobem mohou klienti objednávat do 228 poboček po celé České republice, ve kterých je instalován odbavovací systém Q-Matic. Objednání prostřednictvím internetu je jednoduché a intuitivní. Ve vyhledávači poboček na stránkách (zde) zvolí zájemce pobočku, na kterou se chce objednat. Pobočky s touto službou vyhledá pomocí volby „Objednání na pobočku on-line“ v pravém sloupci speciálních služeb (viz obrázek níže). Pobočky umožňující on-line objednání jsou označeny touto ikonou. V detailu pobočky pod otevírací dobou vybere typ přepážky, kterou chce navštívit, a klikne na tlačítko pro objednání.



Zdroj: www.csas.cz

Následně zvolí zájemce požadovaný den a čas své návštěvy, přičemž objednání může provést i jen hodinu předem. Vybírá si však z nabízených volných dnů a časů. Po zadání těchto údajů už jen vyplní své jméno a e-mailovou adresu a objednání potvrdí. Ihned po objednání se mu zobrazí potvrzení a přidělené pořadové číslo, které bude v pobočce vyvoláno. Na e-mailovou adresu zájemce je zároveň odeslána zpráva se všemi údaji o objednání, přiděleným pořadovým číslem a odkazem pro případné zrušení objednávky. Po rezervaci na internetu Vás kontaktuje zpětně pracovník banky a s ním si domlouváte podrobnosti schůzky. Po příchodu do pobočky v objednaném termínu si již nové pořadové číslo zájemce nevyzvedává. Jeho číslo je vyvoláno automaticky v objednaném čase.

„Česká spořitelna tímto krokem rozšiřuje způsoby, jakým se zájemci o schůzku v pobočce mohou objednat. Vycházíme vstříc lidem, kteří chtějí řešit záležitosti s bankovním poradcem ihned po příchodu do pobočky. Navíc mohou tento systém využívat všichni zájemci o schůzku. Nemusí vůbec být klienty České spořitelny,“ uvedl Tomáš Vaníček, ředitel odboru řízení pobočkové sítě České spořitelny.

Zájemci o schůzku v pobočkách České spořitelny se mohou kromě tohoto systému k návštěvě objednávat též prostřednictvím telefonu u poradců pobočky, kterou chtějí navštívit, a také pomocí Kontaktního centra České spořitelny. I v těchto případech budou k návštěvě vybrané pobočky objednáni na konkrétní datum i čas.

ČSOB

Sjednání schůzky přes internet je jednoduché. V případě, že má klient zájem o určitý produkt (ať už se jedná o účet, půjčku, investici, apod.), ve spodní části stránky má možnost „kliknout“ na ikonku DOMLUVIT SCHŮZKU (viz obrázek níže). Poté je vyzván k vyplnění kontaktního formuláře, kde vyplní své iniciály, telefon a emailovou adresu. Klient si také zvolí, kdy (dopoledne/odpoledne) chce být kvůli sjednání schůzky kontaktován. Má k dispozici i pole pro poznámky, aby následná komunikace s pracovníkem ČSOB mohla proběhnout co možná nejrychleji a bez nejasností. Dále specifikuje, jestli je nebo není klientem banky, datum narození a nakonec vybere jednu z poboček, kde by chtěl schůzku uskutečnit. Po vyplnění je vyzván k potvrzení souhlasu se zpracováním osobních údajů a opsání bezpečnostního kódu. Po kliknutí na Potvrdit a odeslat žádost je vše hotovo. Pobočka se snaží klienta kontaktovat co nejrychleji, nejpozději tak činí do 2 pracovních dnů, a následně se s ním domluví na dalším postupu. Vyplnění formuláře zabere cca 1 minutu.



Zdroj: www.csob.cz

Era / Poštovní spořitelna

Sjednání schůzky na pobočce je obdobné jako u ČSOB a zabere maximálně pár minut. Každý z produktů, který je nabízen na stránkách www.erasvet.cz, v sobě zahrnuje i možnost domluvení osobního setkání na obchodním místě. V levé části obrazovky je k dispozici záložka s názvem „Kde sjednat“. Po jejím otevření se objeví červené pole s nápisem „Sjednat schůzku“.  Zde je klient přesměrován na speciální formulář, do kterého vyplní své kontaktní údaje a zároveň si zvolí pro něj nejvhodnější termín a místo setkání. Posledním krokem je nutný souhlas se zpracováním osobních údajů a opsání bezpečnostního kódu. Po odeslání žádosti je klient nejpozději do 2 pracovních dní kontaktován pracovníkem dané pobočky a domluví se na detailech schůzky.

Komerční banka

Schůzku s bankovním poradcem si mohou sjednat klienti Komerční banky prostřednictvím služeb přímého bankovnictví MojeBanka a Expresní linka Plus. Neklienti KB mohou využít službu Zavoláme Vám zde, která je dostupná na internetových stránkách banky.



Zdroj: www.mojebanka.cz

UniCredit Bank

Prostřednictvím internetových stránek www.unicredit.cz lze zažádat o schůzku přímo u produktů, které si klient vybere či zvažuje.
Příklad pro Expresní konto:
  • přejít na záložku JAK PRODUKT ZÍSKAT
  • kliknout na ikonu Na pobočce (viz obrázek níže)
  • vyplnit rezervační formulář včetně vybrané pobočky a času schůzky (viz další obrázek níže).



GE Money Bank

Neklient banky, který si chce sjednat schůzku na pobočce, zavolá na zákaznickou linku banky (844 844 844) a přímo po telefonu si sjedná schůzku na preferované pobočce v požadovaném termínu a čase. Ke sjednání schůzky na pobočce je také možné využít on-line chat přístupný z webových stránek www.gemoney.cz.

"Většina klientů banky má k dispozici kontakt na svého osobního bankéře a sjednává si schůzku na pobočce přímo s bankéřem," doplňuje mluvčí banky Pavel Zúbek.

Fio banka

Momentálně možnost sjednat schůzku prostřednictvím webových stránek nenabízí.

Equa bank

Na internetových stránkách banky je možné v sekci Kontakt vyplnit jednoduchý formulář s uvedením jména, emailové adresy a telefonního čísla, na které Vás bude kontaktovat buď pracovník call centra, nebo vybrané pobočky, a to s výběrem času kdykoliv, případně dopoledne, odpoledne nebo vpodvečer. Podobně to funguje i telefonicky a e-mailem v kontaktu s klientským centrem – zavolá nebo napíše a pracovník klientského centra se mu ozve zpět s potvrzením odpovídající informace nebo schůzky. Jakýkoliv kontakt od klienta je tedy přesměrován dle žádosti klienta o odpovídající kontakt.


mBank

Je možné si sjednat schůzku telefonem přímo na pobočce v sekci Kontakty.

Volksbank

Na webových stránkách banky je u každého produktu umístěn kontaktní formulář, který může návštěvník webu vyplnit a odeslat do banky. V případě zájmu může klient v kontaktním formuláři rovnou uvést konkrétní požadovaný termín a místo (pobočku) pro schůzku. V takovém případě klienta banka kontaktuje zpět, pouze aby termín schůzky potvrdila. Pokud klient termín nenavrhne, je sjednán následně buď s pracovníkem klientského centra, nebo přímo bankéřem na pobočce (záleží na typu požadavku/dotazu klienta), a to zpravidla telefonicky nebo e-mailem (dle kontaktů, které klient ve formuláři uvede).

AXA Bank

Na webových stránkách je třeba kliknout na odkaz s názvem Sjednejte si schůzku, vyplnit jméno, adresu, kontaktní údaje a zadat regionální ředitelství, v jehož okolí klient bydlí, případně kde chce sjednat schůzku. Může zvolit i návštěvu u sebe doma. Poté odešle a obchodníci banky se s klientem spojí.

J&T Banka


"Vzhledem k našemu zaměření si klienti schůzky domlouvají nejčastěji přímo se svým privátním bankéřem. Noví klienti a lidé, kteří se s námi chtějí „seznámit“ si mohou domluvit schůzku prostřednictvím kontaktního formuláře na webových stránkách, prostřednictvím obecné emailové adresy či zelené linky. Požadavky o schůzky spravuje klientské centrum, které zájemci domluví vyhovující termín v konkrétní pobočce," řekla k možnostem sjednání schůzky přes internet Monika Veselá, PR manažerka J&T Banky.

ING Bank

ING Bank v současné době tuto službu nenabízí, nicméně pracuje na jejím zavedení. Na pobočkách ING Bank, stejně jako na ING Kioscích v obchodních centrech je zatím dostatečná kapacita a k obsloužení dochází prakticky okamžitě i bez předchozího objednání.

LBBW Bank


Klient si na produktových stránkách může otevřít Kontaktní formulář zde, kde bude mít buď již předvybraný produkt, nebo si sám požadovaný produkt zvolí. Klient si vybere z nabídky nejbližší pobočku a zvolí si čas, ve kterém chce být zpětně telefonicky kontaktován na zanechané telefonní číslo (konkrétní termín jako je datum ve formuláři zvolit nelze). Klient samozřejmě musí souhlasit se zpracováním osobních údajů. Klient je nejpozději následující pracovní den kontaktován operátory interního callcentra banky s dotazem, zda jeho zájem nadále trvá a zda nemá zájem o další informace - u úvěrových produktů je možné provést orientační výpočty a zjistit zda klient splňuje základní kritéria pro jejich poskytnutí – poté mu banka sdělí, že jeho kontakt je zasílán na zvolenou pobočku. Osobní poradce na pobočce pak zavolá klientovi na jeho telefonní číslo v preferovaném čase a domluví si s klientem schůzku.

AIR Bank

Na webu AIR Bank je u každé pobočky uvedené telefonní číslo, na kterém se může každý zájemce domluvit na čase návštěvy, který mu bude vyhovovat.

Oberbank

Požádat o konkrétní schůzku prostřednictvím webu lze prostřednictvím kontaktního formuláře, který naleznete na stránce www.oberbank.cz / kontakty / kontaktní formulář, nebo zasláním emailu s požadavkem na schůzku na adresu praha@oberbank.cz.

ZUNO

"Naše webové stránky tuto funkci nenabízejí, ZUNO asistenti  se věnují klientům v pořadí, v jakém se na pobočky dostaví," vysvětluje Lukáš Tomis, PR Manager banky.

Najděte si pobočky bank ve Vašem okolí zde.





    



Žebříček s nejlepšími osobními účty podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky bankovních účtů - zde

reklama

Spořicí účet + s výhodnou sazbou až 4,00 % p.a.více
Termínovaný vklad - garantovaná úroková sazba až 3,6 % p.a. u měsíčního vkladuvíce
CHYTRÝ účet - s odměnou 6 x 500 Kčvíce
Stavební spoření od Buřinky - dvojnásobná státní podpora na 5 let, sjednání zdarma a bonus za vklad až 8 500 Kčvíce
Účet OPEN - úrok až 3,50 % p.a.více




všechny články
Dále v rubrice

Visa nebo Mastercard? Čechům na tom nesejde

Obrázek: Platební karta Dva celosvětově dominující provozovatelé platebních karet převládají i u Čechů. Téměř žádný Čech nemá od své banky jinou kartu než Visa nebo Mastercard. Šetření výzkumné agentury STEM/MARK na reprezentativním vzorku české dospělé populace...

V říjnu ceny povinného ručení vzrostly

Obrázek: Řízení auta Náklady na povinné ručení se v říjnu zvýšily. Aktuálně se náklady na pojištění typického vozidla pohybují přes 7 tisíc korun. Více nám napoví index povinného ručení...

Denní zprávy

Obrázek: Denní zprávy Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...

U které banky zvládnete nabít kredit telefonu pomocí Smartbankingu?

Obrázek: Mobilní telefon v ruce Nabíjíte si kredit na svém mobilním telefonu pomocí Smartbankingu vaší banky? Řada bank tuto funkci, která klientům usnadní každodenní život nabízí, ale najdou se i takové, které ji ve své nabídce nemají. Díky které bance si kredit na mobilu nabijete...

všechny články v rubrice









   


Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  

Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz
Spravovat souhlas s nastavením cookies