Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Equa bank dosáhla hranice 333 333 klientů. Každý druhý nový klient podle banky obsluhuje své účty z mobilu

31.5.2018  |  Zdeněk Bubák
  


Equa bankEqua bank ohlásila, že překonala hranici 333 333 klientů, což v meziročním srovnání představuje nárůst o 23 %. Každý druhý nový klient přitom prý obsluhuje své účty prostřednictvím mobilu. To je o 58 % více, než tomu bylo v roce 2017. Ostatní klienti spravují své účty prostřednictvím internetového bankovnictví.



Klienti podle Equa bank u ní oceňují především jednoduché a levné služby a produkty, nízké úrokové sazby úvěrů, cenovou transparentnost a dostupnost poboček. „Jsme rádi, že jsme v počtu klientů překonali další významný milník. Jednoduchost produktů a moderní, digitální bankovnictví, které je zdarma, jsou hlavní důvody, proč k nám klienti přicházejí. Jejich přízeň je pro nás motivací pro další rozvoj a rozšiřování služeb,“ říká Jakub Pavel, ředitel retailového bankovnictví Equa bank.

Žebříček s nejlepšími spořicími účty podle odborníků - zde
Kalkulačka spoření, nejvýhodnější spořicí účty od bank i záložen - zde


V segmentu firemního bankovnictví se Equa bank meziročně zvýšil počet klientů o 35 %. „Naším záměrem je i v segmentu firemního bankovnictví reagovat na potřeby našich stávajících i budoucích klientů. Proto jsme například letos uvedli na trh jako první produkty, které zjednoduší podnikání rodinným firmám. Konkrétně se jedná o Běžný účet Rodinná firma se všemi standardními úkony zdarma a Malý podnikatelský úvěr Rodinná firma se zvýhodněnou úrokovou sazbou až o 1 % p. a.,“ doplňuje Luboš Janoušek, ředitel rozvoje obchodu firemního bankovnictví Equa bank.



      
  





všechny články
Dále v rubrice

Raiffeisenbank spustila InfoZónu. Nová funkce v aplikaci přináší ověřené informace o financích

Obrázek: Raiffeisenbank Raiffeisenbank spustila InfoZónu, novou funkci ve své mobilní aplikaci. Tato sekce slouží jako spolehlivý a srozumitelný zdroj informací z oblasti financí a každodenního života. Cílem je nabídnout lidem spolehlivý zdroj informací přímo v prostředí, které dobře znají a považují za bezpečné...

Denní zprávy

Obrázek: Denní zprávy Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...

Banka CREDITAS vypne online služby na téměř pět dní, co to pro její klienty znamená?

Obrázek: Žena u počítače Banky pravidelně provádějí plánované odstávky svých systémů, které obvykle trvají několik hodin nebo maximálně přes noc. Banka CREDITAS nyní chystá mimořádně dlouhou odstávku, která potrvá několik dní. Důvodem je přechod na novou generaci interních bankovních...

Direct mění pojištění majetku. Na co nově získáte náhradu?

Obrázek: Direct pobočka Stačí malá nehoda a škody jsou na světě – převrácený květináč, zapomenuté okno při bouřce nebo prasklá trubka ve zdi. Zatímco dříve by pojišťovna podobné případy často odmítla uhradit s odkazem na výluky, Direct pojišťovna teď přichází s novým pojištěním...

všechny články v rubrice









   


Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  

Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz
Spravovat souhlas s nastavením cookies