Fio banka roste a inovuje své služby - zavede např. Android Pay či nabídne vlastní podílové fondy
21.11.2017 | Iva Korgerová, zpráva Fio banky | |
Fio banka je pátou největší bankou v ČR podle počtu klientů. V současné době jich má více než 770 tisíc - tedy o rok narostla o 19 %. Ke konci září 2017 činil její zisk před zdaněním 268 milionů Kč. Na tiskové konferenci ohlásila řadu novinek pro nejbližší měsíce i příští rok - klienti se mohou těšit např. na zavedení kreditních karet, inovaci Smartbankingu či platbu mobilním telefonem Android Pay.
Fio banka získává od roku 2013 více než 100 tisíc nových klientů ročně. Aktuálně má přes 770 tisíc klientů. Za poslední rok otevřela novou pobočku v Praze i své první hypoteční centrum a přidala 12 nových bankomatů. Do budoucna chce rozšiřovat svou pobočkovou síť o zhruba pět nových poboček v Česku a na Slovensku ročně. Banka zavede kreditky, nové funkce ve Smartbankingu a časem i Android Pay Co se týče rozšíření služeb, Fio banka plánuje v nejbližší době představit kreditní karty; jejich vydání i vedení bude zdarma a nabídnou mimo jiné volitelný začátek bezúročného období nebo výběry z bankomatů Fio banky bez poplatků. Pro příští rok pak rozšíří své portfolio v oblasti investování o vlastní podílové fondy (akciové) nabízející různé investiční strategie. Se zahájením prodeje banka počítá zhruba od pololetí. Dále chystá zcela nový Smartbanking, který v první fázi nabídne nový vzhled, funkci otisku prstu pro Android i další nové funkce jako správu trvalých příkazů, možnost načtení QR kódu z obrázku nebo kompletní správu pojištění ke kartám. Příští rok chce banka také umožnit klientům platit mobilními telefony pomocí Android Pay. Ke kartám banka nabízí personalizované nastavení „Jako jedna z mála tuzemských bank nyní sami řešíme vydávání platebních karet a zpracování transakcí. Běžně tento složitý proces dělá třetí strana. Díky tomu jsme byli schopní výrazně zrychlit zaúčtování plateb kartou a do budoucna nám to umožní vylepšovat naše karetní a platební technologie. Plánujeme například blokování transakcí ve vybraných zemích či regionech, které si klient sám nastaví v Internetbankingu, nebo bezkontaktní výběry z bankomatů. Ale soustředíme se i na jiné projekty, jako jsou kreditní karty, vlastní podílové fondy nebo novou mobilní aplikaci,“ dodává Ján Franek, tiskový mluvčí Fio banky.
Související články:
všechny články | |
Dále v rubrice
Denní zprávy
Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...
|
Energeticky úsporné bydlení s webovým rádcem a půjčkou od mBanky
Vysoké ceny energií vedou mnohé z nás k úvahám, jak přetvořit naše bydlení na energeticky méně náročné. S praktickými tipy na úsporná řešení, dotačním programem Nová zelená úsporám, ale i s financováním úprav bydlení by mohl pomoc...
|
Index termínovaných vkladů v květnu
Přinášíme vám pravidelnou informaci o změnách úrokových sazeb na termínovaných vkladech. Termínoindex, tedy průměrná úroková sazba termínovaných vkladů se v květnu téměř nezměnil. Jaké jsou aktuálně nejvýhodnější termínované vklady a které banky úrokové sazby upravily? Více v našem článku...
|
Téma dostupného bydlení má v plánu nastartovat Česká spořitelna, výzva pro dnešní dobu
Řešení situace s malou dostupností bydlení předpokládá aktivní zapojení domácího bankovního sektoru, který bude ve spolupráci s Evropskou investiční bankou partnerem vlády při tvorbě komplexního systému dostupného bydlení...
|
všechny články v rubrice
|