Produkt kombinující investice do podílového fondu, spořicí účet a úrazové pojištění: ČSOB Duo Profit Plus
6.9.2016 | Zdeněk Bubák, zpráva ČSOB | |
ČSOB odstartovala kampaň na podporu ČSOB Duo Profitu Plus, která potrvá až do konce října. Tento produkt v sobě kombinuje investování do podílového fondu a zvýhodněný spořicí účet. K tomu banka přidává úrazové pojištění na rok zdarma. Cílem kampaně je přilákat konzervativnější klienty, kteří zatím s investováním nemají příliš zkušeností.
Banka chce k investování přilákat nové klienty svým produktem ČSOB Duo Profit Plus, který je kombinací investice do podílového fondu, spoření na spořicím účtu a úrazového pojištění. Ráda by lidem ukázala, že začít investovat je jednoduché. Pobídkou ke vstupu do světa investic by měla být nadstandardní roční sazba 1,3 % u spořicí složky (spořicího účtu) produktu ČSOB Duo Profit Plus, kterou banka garantuje po dobu jednoho roku. Přehled podílových fondů včetně jejich cen a výkonností najdete zde reklama
|
Kampaň na podporu ČSOB Duo Profitu Plus bude probíhat v televizi, na venkovních plochách a na internetu. V pobočkách budou rozmístěny plakáty a letáky. Pro obchodní značku Era Poštovní spořitelna banka využije motiv poštovních skřítků. Ve Finančních centrech a na České poště budou umístěny plakáty a letáky. Další banky, které nabízejí kombinované produkty s investiční složkou jsou: Komerční banka, UniCredit Bank, J&T Banka a MONETA Money Bank - viz zde. Nabídka kombinovaných produktů obsahujících investiční složku je zde Motto: „Každý může mít na účtu víc, než míval. Duo Profit Plus zhodnotí vaše úspory.“ Kromě hlavního hrdiny hraje ve spotu i mýval. Natáčení se samotným mývalem nebylo podle banky jednoduché, ale nakonec všechny zúčastněné odměnilo povedenou hereckou akcí. Na televizní spot kampaně se můžete podívat zde: Televizní klip kampaně ČSOB na podporu produktu ČSOB Duo Profit Plus Autor: ČSOB a agentura DDB Cílová skupina kampaně: klienti i neklienti ve věku 45 - 60 let, bonitnější s alespoň SŠ vzděláním, žijící ve městě, s vyššími zůstatky na běžných a spořicích účtech. Autor: ČSOB
všechny články | |
Dále v rubrice
Česká spořitelna hlásí rekordní zájem o investování
Zájem Čechů o investování v loňském roce prudce vzrostl, což potvrzují historické výsledky České spořitelny. Banka zaznamenala téměř 10 milionů investičních transakcí a přivítala 100 tisíc nových klientů. Celková hodnota spravovaných investic...
|
Přehled dluhopisů na Finparádě za měsíc leden
Dluhopis, nebo také obligace či bond, je druh cenného papíru, který je pro investory jednou z možností zhodnocení peněz a pro vydavatele možností, jak si výhodně zajistit dlouhodobější zdroj financování. Na Finparádě se zaměřujeme na dluhopisy...
|
Nejlepší finanční produkty roku 2024 podle odborníků a veřejnosti
Portál Finparáda.cz, který se specializuje na finanční produkty, vyhlásil výsledky 14. ročníku soutěže Finparáda.cz - Finanční produkt roku 2024. V této soutěži jsou vyhlášeny nejlepší produkty a služby od bank, stavebních spořitelen, pojišťoven a penzijních a investičních společností za rok 2024...
|
Banka CREDITAS startuje nabídku DIP a Finparáda.cz unikátní žebříček
Banka CREDITAS rozšiřuje svou nabídku o Dlouhodobý investiční produkt. Nabízí ho prostřednictvím aplikace Max Invest, provozované její dceřinou společností Max Invest, a.s. V rámci DIP může klient investovat do pěti portfolií složených z ETF s možností...
|
všechny články v rubrice
|