Produkt kombinující investice do podílového fondu, spořicí účet a úrazové pojištění: ČSOB Duo Profit Plus
| 6.9.2016 | Zdeněk Bubák, zpráva ČSOB | |
ČSOB odstartovala kampaň na podporu ČSOB Duo Profitu Plus, která potrvá až do konce října. Tento produkt v sobě kombinuje investování do podílového fondu a zvýhodněný spořicí účet. K tomu banka přidává úrazové pojištění na rok zdarma. Cílem kampaně je přilákat konzervativnější klienty, kteří zatím s investováním nemají příliš zkušeností.
Banka chce k investování přilákat nové klienty svým produktem ČSOB Duo Profit Plus, který je kombinací investice do podílového fondu, spoření na spořicím účtu a úrazového pojištění. Ráda by lidem ukázala, že začít investovat je jednoduché. Pobídkou ke vstupu do světa investic by měla být nadstandardní roční sazba 1,3 % u spořicí složky (spořicího účtu) produktu ČSOB Duo Profit Plus, kterou banka garantuje po dobu jednoho roku. Přehled podílových fondů včetně jejich cen a výkonností najdete zde Kampaň na podporu ČSOB Duo Profitu Plus bude probíhat v televizi, na venkovních plochách a na internetu. V pobočkách budou rozmístěny plakáty a letáky. Pro obchodní značku Era Poštovní spořitelna banka využije motiv poštovních skřítků. Ve Finančních centrech a na České poště budou umístěny plakáty a letáky. Další banky, které nabízejí kombinované produkty s investiční složkou jsou: Komerční banka, UniCredit Bank, J&T Banka a MONETA Money Bank - viz zde. Nabídka kombinovaných produktů obsahujících investiční složku je zde Motto: „Každý může mít na účtu víc, než míval. Duo Profit Plus zhodnotí vaše úspory.“ Kromě hlavního hrdiny hraje ve spotu i mýval. Natáčení se samotným mývalem nebylo podle banky jednoduché, ale nakonec všechny zúčastněné odměnilo povedenou hereckou akcí. Na televizní spot kampaně se můžete podívat zde: Televizní klip kampaně ČSOB na podporu produktu ČSOB Duo Profit Plus Autor: ČSOB a agentura DDB Cílová skupina kampaně: klienti i neklienti ve věku 45 - 60 let, bonitnější s alespoň SŠ vzděláním, žijící ve městě, s vyššími zůstatky na běžných a spořicích účtech.  Autor: ČSOB
všechny články | |
Dále v rubrice
Kdo nabízí nejlepší Dlouhodobý investiční produkt? Raiffeisenbank spouští poradenství a míří nahoru
Raiffeisenbank pokračuje v rozvoji svých digitálních investičních služeb a do aplikace Raiffeisen Investice nově přidává investiční poradenství. Díky této službě získají klienti možnost nechat si doporučit vhodné produkty podle svých investičních cílů, zkušeností a vztahu k riziku...
|
Který český nemovitostní fond stojí za investici? Porovnali jsme fondy od CREDITAS, Erste a Generali
Nemovitostní fondy stále lákají investory, kteří hledají stabilní výnos a ochranu proti inflaci. Ale co přesně vlastní a kolik z toho lze čekat na výnosech? Porovnali jsme nemovitostní fondy od Banky CREDITAS, Erste a Generali a podívali se nejen na jejich klíčové parametry...
|
Jak investují mladí Češi? Sázejí na ETF, akcie i kryptoměny
Mladá generace do 30 let stále častěji investuje a nebojí se rizikových nástrojů. Podle průzkumu Air Bank tři čtvrtiny mladých aktivně investují a volí dynamické produkty, jako jsou akcie, ETF či kryptoměny. Přitom začínají i s menšími částkami a při rozhodování...
|
Nejlepší finanční produkty podle veřejnosti. Hlasujte na Finparádě
Společnost Scott & Rose, provozovatel finančního portálu Finparáda.cz bude na začátku příštího roku vyhodnocovat nejlepší finanční produkty za rok 2025. Kromě kategorií, které hodnotí odborníci, bude vyhlášen i vítěz v kategorii Cena veřejnosti...
|
všechny články v rubrice
|