Produkt kombinující investice do podílového fondu, spořicí účet a úrazové pojištění: ČSOB Duo Profit Plus
6.9.2016 | Zdeněk Bubák, zpráva ČSOB | |
ČSOB odstartovala kampaň na podporu ČSOB Duo Profitu Plus, která potrvá až do konce října. Tento produkt v sobě kombinuje investování do podílového fondu a zvýhodněný spořicí účet. K tomu banka přidává úrazové pojištění na rok zdarma. Cílem kampaně je přilákat konzervativnější klienty, kteří zatím s investováním nemají příliš zkušeností.
Banka chce k investování přilákat nové klienty svým produktem ČSOB Duo Profit Plus, který je kombinací investice do podílového fondu, spoření na spořicím účtu a úrazového pojištění. Ráda by lidem ukázala, že začít investovat je jednoduché. Pobídkou ke vstupu do světa investic by měla být nadstandardní roční sazba 1,3 % u spořicí složky (spořicího účtu) produktu ČSOB Duo Profit Plus, kterou banka garantuje po dobu jednoho roku. Přehled podílových fondů včetně jejich cen a výkonností najdete zde reklama

|
 Kampaň na podporu ČSOB Duo Profitu Plus bude probíhat v televizi, na venkovních plochách a na internetu. V pobočkách budou rozmístěny plakáty a letáky. Pro obchodní značku Era Poštovní spořitelna banka využije motiv poštovních skřítků. Ve Finančních centrech a na České poště budou umístěny plakáty a letáky. Další banky, které nabízejí kombinované produkty s investiční složkou jsou: Komerční banka, UniCredit Bank, J&T Banka a MONETA Money Bank - viz zde. Nabídka kombinovaných produktů obsahujících investiční složku je zde Motto: „Každý může mít na účtu víc, než míval. Duo Profit Plus zhodnotí vaše úspory.“ Kromě hlavního hrdiny hraje ve spotu i mýval. Natáčení se samotným mývalem nebylo podle banky jednoduché, ale nakonec všechny zúčastněné odměnilo povedenou hereckou akcí. Na televizní spot kampaně se můžete podívat zde: Televizní klip kampaně ČSOB na podporu produktu ČSOB Duo Profit Plus Autor: ČSOB a agentura DDB Cílová skupina kampaně: klienti i neklienti ve věku 45 - 60 let, bonitnější s alespoň SŠ vzděláním, žijící ve městě, s vyššími zůstatky na běžných a spořicích účtech.  Autor: ČSOB
všechny články | |
Dále v rubrice
Akciové fondy překonaly sezónní trend, zlato těží z geopolitické nejistoty
Akciové fondy v létě rostly a překonaly i obvykle slabší zářijové období. Dluhopisové fondy naopak oslabily. Investoři se v reakci na geopolitické napětí a nejistotu kolem americké měnové politiky znovu obracejí k bezpečným aktivům, zejména ke zlatu...
|
Jak nejlépe zhodnotit své peníze v říjnu? Přehled aktuálních možností spoření a investic
Přinášíme vám nový díl pravidelného přehledu SporoInvestor, který sleduje vývoj úrokových sazeb u spořicích účtů, termínovaných vkladů a stavebního spoření, stejně jako nabídky důchodového spoření, podílových fondů, dluhopisů a zlata. Přehled vychází z pravidelně...
|
MONETA posiluje v investicích: přichází s vlastními fondy i profesionálním poradenstvím
MONETA na svých pobočkách spouští investiční poradenství, jehož cílem je zpřístupnit investování široké veřejnosti. Současně banka představuje pět nových MONETA fondů, které alokují finanční prostředky do různých tříd aktiv a pokrývají spektrum...
|
Máte staré penzijní připojištění? Přechodem na nové si můžete polepšit
Ještě zhruba dva miliony Čechů mají staré Penzijní připojištění, které uzavřeli před rokem 2013. Tento produkt nadále funguje, jeho schopnost dosahovat atraktivního výnosu u vložených prostředků je však omezená. Naproti tomu Doplňkové penzijní spoření...
|
všechny články v rubrice
|