Nový reklamní koncept Komerční banky: Pomáháme vám plnit vaše plány a sny
6.6.2016 | Zdeněk Bubák, zpráva Komerční banky | |
Komerční banka přichází s novým konceptem reklamy. Chce poukázat na to, že klienti mají různorodé potřeby a Komerční banka je dokáže uspokojit. Nový komunikační model vznikl ve spolupráci s kreativní agenturou OgilvyOne, která s bankou spolupracuje od letošního února. Reklamní kampaň s novým sloganem, vizuály i hudbou odstartovala na začátku června.
Komerční banka spouští na začátku června novou komunikační kampaň, která je výsledkem spolupráce s kreativní agenturou OgilvyOne. Banka ve svém novém komunikačním konceptu zdůrazňuje svou připravenost být pro své klienty spolehlivým a respektovaným partnerem, který pomáhá plnit jejich sny a plány. Banka má za to, že mít sny a plány je společné pro všechny klientské segmenty banky - pro občany, podnikatele i firmy. reklama
|
„V minulosti jsme se v naší komunikaci zaměřovali na to, co už se dnes stalo standardem, profesionalitu a kvalitu našich služeb a jako nositele hlavního sdělení jsme využívali prvky humoru. Ale časy se změnily, zákazníci jsou náročnější a humor v kampaních je téměř všudypřítomný. Rozesmát klienta, když se dívá na reklamní spot, dnes již prostě nestačí,“ uvedl Patrice Begue, výkonný ředitel pro Marketing a Komunikaci Komerční banky. „My se chceme v naší komunikaci od hlavního proudu odlišit a ukázat našim klientům, že jsme nejenom profesionálové, ale současně i partner, který jim pomáhá plnit životní plány a sny. Věříme, že plány by neměly zůstat jen plány a klientům chceme pomoci, aby se jejich sny staly skutečností,“ doplnil Patrice Begue. Nový komunikační koncept rovněž zdůrazňuje multikanálový přístup banky při poskytování bankovních služeb a produktů na základě klientských preferencí. Kampaň bude od června představena nejen v televizi, tisku a na internetu, ale také na pobočkách, bankomatech nebo v sociálních médiích. Nová je i hudební část. Konečná volba padla na skladbu skupiny Rolling Stones, která se proslavila především v upravené verzi od formace Verve pod názvem Bitter Sweet Symphony. Režií televizních spotů byla pověřena dvojice ROJOmotorz, známá svou prací například pro společnosti Citroen nebo Ford. V případě tiskové inzerce banka spolupracovala s fotografem Stanislavem Merhoutem. Komerční banka - partner pro Vaše plány Autor: Komerční banka
všechny články | |
Dále v rubrice
Žebříček doplňkového penzijního spoření v lednu
Žebříček penzijních účastnických fondů má nové pořadí. Třetí měsíc v řadě zhodnocení fondů klesá. Aktuální data a akce penzijních společností naleznete v našem článku...
|
Denní zprávy
Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...
|
V prosinci ceny povinného ručení klesly
Náklady na povinné ručení klesly. Aktuálně se náklady na pojištění typického vozidla pohybují pod 8 tisíci korunami. Více nám řekne index povinného ručení...
|
Sazby hypoték pod pěti procenty
Sazby hypoték jsou po dvou letech pod pěti procenty. Prosincový pokles průměrné nabídkové sazby o pět bazických bodů způsobil, že se sazba aktuálně pohybuje na 4,97 procenta. Nejnižší sazba hypotečního úvěru je nabízena MONETA Money Bank, a to od 4,19 %...
|
všechny články v rubrice
|