Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Nový reklamní koncept Komerční banky: Pomáháme vám plnit vaše plány a sny

6.6.2016  |  Zdeněk Bubák, zpráva Komerční banky
  


Komerční bankaKomerční banka přichází s novým konceptem reklamy. Chce poukázat na to, že klienti mají různorodé potřeby a Komerční banka je dokáže uspokojit. Nový komunikační model vznikl ve spolupráci s kreativní agenturou OgilvyOne, která s bankou spolupracuje od letošního února. Reklamní kampaň s novým sloganem, vizuály i hudbou odstartovala na začátku června.



Komerční banka spouští na začátku června novou komunikační kampaň, která je výsledkem spolupráce s kreativní agenturou OgilvyOne. Banka ve svém novém komunikačním konceptu zdůrazňuje svou připravenost být pro své klienty spolehlivým a respektovaným partnerem, který pomáhá plnit jejich sny a plány. Banka má za to, že mít sny a plány je společné pro všechny klientské segmenty banky - pro občany, podnikatele i firmy.

reklama

Spořicí účet + s výhodnou sazbou až 3,80 % p.a.více
CHYTRÝ účet - s odměnou 6 x 500 Kčvíce
Termínovaný vklad - garantovaná úroková sazba až 3,1 % p.a. u ročního vkladuvíce
Stavební spoření od Buřinky - dvojnásobná státní podpora na 5 let, sjednání zdarma a bonus za vklad až 8 500 Kčvíce
Účet OPEN - úrok až 3 % p.a.více


„V minulosti jsme se v naší komunikaci zaměřovali na to, co už se dnes stalo standardem, profesionalitu a kvalitu našich služeb a jako nositele hlavního sdělení jsme využívali prvky humoru. Ale časy se změnily, zákazníci jsou náročnější a humor v kampaních je téměř všudypřítomný. Rozesmát klienta, když se dívá na reklamní spot, dnes již prostě nestačí,“ uvedl Patrice Begue, výkonný ředitel pro Marketing a Komunikaci Komerční banky.

„My se chceme v naší komunikaci od hlavního proudu odlišit a ukázat našim klientům, že jsme nejenom profesionálové, ale současně i partner, který jim pomáhá plnit životní plány a sny. Věříme, že plány by neměly zůstat jen plány a klientům chceme pomoci, aby se jejich sny staly skutečností,“ doplnil Patrice Begue.

Kalkulačka spoření, nejvýhodnější spořicí účty od bank i záložen - zde
Kalkulačka spotřebitelských úvěrů, nejvýhodnější bankovní půjčky - zde

Nový komunikační koncept rovněž zdůrazňuje multikanálový přístup banky při poskytování bankovních služeb a produktů na základě klientských preferencí.

Kampaň bude od června představena nejen v televizi, tisku a na internetu, ale také na pobočkách, bankomatech nebo v sociálních médiích.

Nová je i hudební část. Konečná volba padla na skladbu skupiny Rolling Stones, která se proslavila především v upravené verzi od formace Verve pod názvem Bitter Sweet Symphony. Režií televizních spotů byla pověřena dvojice ROJOmotorz, známá svou prací například pro společnosti Citroen nebo Ford. V případě tiskové inzerce banka spolupracovala s fotografem Stanislavem Merhoutem.

Komerční banka - partner pro Vaše plány
Autor: Komerční banka



      
  





všechny články
Dále v rubrice

Denní zprávy

Obrázek: Denní zprávy Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...

Aktuální data z hypotečního trhu

Obrázek: Smlouva o hypotéce a kalkulačka V květnu 2025 poskytly banky a stavební spořitelny nové hypotéky za 27,4 miliardy Kč. Do toho se pozitivně promítla průměrná realizovaná sazba hypoték, která v květnu dále klesla na 4,6 %. Aktuální informace o novém ČBA Hypomonitoru a srovnání hypotečních...

Plaťte chytře i na cestách: Novinky od bank pro pohodlnější dovolenou

Obrázek: Placení na dovolené Léto je za rohem a s ním i hlavní sezóna cestování. Banky na to reagují novými produkty a službami, které usnadní placení v zahraničí a nabídnou více komfortu. Ať už vyrážíte na dovolenou k moři, nebo plánujete výlet do metropole, novinky od...

Jak chránit domov v roce 2025? Pojištění dnes myslí i na jízdní kola, fotovoltaiku a IT asistenci

Obrázek: Pojištění domácnosti Ať už žijete ve městě, na vesnici, nebo trávíte víkendy na chalupě, s domovem má jistě každý spojený pocit bezpečí, ale i odpovědnost za jeho ochranu. Přestože na většinu situací nelze být stoprocentně připravený, správné pojištění může ulehčit mnoho starostí...

všechny články v rubrice









   
 
CHYTRÝ účet
s bonusem až 3 000 Kč
Raiffeisenbank


Nejlepší penzijní spoření
ZaVodou by Conseq
Allianz pojišťovna




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  

Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz
Spravovat souhlas s nastavením cookies