Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Nový reklamní koncept Komerční banky: Pomáháme vám plnit vaše plány a sny

6.6.2016  |  Zdeněk Bubák, zpráva Komerční banky
  


Komerční bankaKomerční banka přichází s novým konceptem reklamy. Chce poukázat na to, že klienti mají různorodé potřeby a Komerční banka je dokáže uspokojit. Nový komunikační model vznikl ve spolupráci s kreativní agenturou OgilvyOne, která s bankou spolupracuje od letošního února. Reklamní kampaň s novým sloganem, vizuály i hudbou odstartovala na začátku června.



Komerční banka spouští na začátku června novou komunikační kampaň, která je výsledkem spolupráce s kreativní agenturou OgilvyOne. Banka ve svém novém komunikačním konceptu zdůrazňuje svou připravenost být pro své klienty spolehlivým a respektovaným partnerem, který pomáhá plnit jejich sny a plány. Banka má za to, že mít sny a plány je společné pro všechny klientské segmenty banky - pro občany, podnikatele i firmy.


„V minulosti jsme se v naší komunikaci zaměřovali na to, co už se dnes stalo standardem, profesionalitu a kvalitu našich služeb a jako nositele hlavního sdělení jsme využívali prvky humoru. Ale časy se změnily, zákazníci jsou náročnější a humor v kampaních je téměř všudypřítomný. Rozesmát klienta, když se dívá na reklamní spot, dnes již prostě nestačí,“ uvedl Patrice Begue, výkonný ředitel pro Marketing a Komunikaci Komerční banky.

„My se chceme v naší komunikaci od hlavního proudu odlišit a ukázat našim klientům, že jsme nejenom profesionálové, ale současně i partner, který jim pomáhá plnit životní plány a sny. Věříme, že plány by neměly zůstat jen plány a klientům chceme pomoci, aby se jejich sny staly skutečností,“ doplnil Patrice Begue.

Kalkulačka Vám najde nejvýhodnější hypotéku - zde
Kalkulačka spotřebitelských úvěrů, nejvýhodnější bankovní půjčky - zde

Nový komunikační koncept rovněž zdůrazňuje multikanálový přístup banky při poskytování bankovních služeb a produktů na základě klientských preferencí.

Kampaň bude od června představena nejen v televizi, tisku a na internetu, ale také na pobočkách, bankomatech nebo v sociálních médiích.

Nová je i hudební část. Konečná volba padla na skladbu skupiny Rolling Stones, která se proslavila především v upravené verzi od formace Verve pod názvem Bitter Sweet Symphony. Režií televizních spotů byla pověřena dvojice ROJOmotorz, známá svou prací například pro společnosti Citroen nebo Ford. V případě tiskové inzerce banka spolupracovala s fotografem Stanislavem Merhoutem.

Komerční banka - partner pro Vaše plány
Autor: Komerční banka



      
  





všechny články
Dále v rubrice

Denní zprávy

Obrázek: Denní zprávy Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...

Přehled bezpečnostních rizik u běžných bankovních účtů

Obrázek: Security Běžné bankovní účty jsou nezbytnou součástí života většiny lidí. Přestože moderní technologie a pokroky v zabezpečení bankovních systémů výrazně zlepšily ochranu uživatelů, stále existují bezpečnostní rizika, která je třeba brát v úvahu. Odborníci ze serveru...

Velké srovnání termínovaných vkladů

Obrázek: Termínoindex Pokles termínoindexu zpomalil. V červenci provedla změnu sazeb termínovaných vkladů většina bank. Nejvýhodnější sazbu nadále nabízí Banka Creditas. Jaké banky provedly změny u termínovaných vkladů a jaké sazby banky nabízejí?

Zavede Slovensko daň z každé bankovní transakce včetně výběru z bankomatu?

Obrázek: Banky Daň z mimořádných zisků v Česku platí pro energetické firmy a banky. Zatímco energetické společnosti loni odvedly na těchto odvodech do rozpočtu přes padesát miliard, banky zaplatily necelou miliardu. Banky tuto daň různými způsoby efektivně obešly a stát tak vybral méně než počítal. Vláda tak hledá dále jak banky zdanit. Na Slovensku minulý týden...

všechny články v rubrice









   


Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz