Nová půjčka v Zuno může ušetřit i 40 000 Kč
8.3.2016 | Zdeněk Bubák, zpráva ZUNO Bank | |
Každý nový klient může získat přenesením staré půjčky do Zuno lepší podmínky. Při průměrné výši refinancovaného úvěru 250 000 Kč mohou klienti v Zuno celkem ušetřit i 40 000 korun. Nejlepší sazbu 6,9 % ročně, kterou Zuno nabízí, dostala více než polovina úvěrů přenesených z jiné banky.
Zuno od 7. března rozjíždí novou kampaň propagující refinancování, která se bude objevovat v TV, na internetu i v tištěných médiích po celý rok 2016. Na nový spot se můžete podívat zde: NEJ Refinancování půjček od ZUNO - reklamní spot Autor: ZUNO Bank Například klient, který refinancuje v Zuno úvěr ve výši 250 000 Kč na šest let s tím, že dosud splácel nevýhodný úrok 11,49 % ročně, dostane v Zuno úrokovou sazbu 6,9 % ročně. Mesíční úspora je 571 Kč a celkově tak ušetří 41 129 korun. To představuje úsporu 42 % na úrocích. Online, ale i na pobočce Zuno nabízí své produkty již nejen čistě online, ale i prostřednictvím kontaktních míst Chytrého Honzy. Cílem je lépe oslovit lidi z menších měst a nabídnout jim možnost konzultovat například refinancování osobně. Více než 52 % refinancovaných úvěrů získalo právě nejnižší sazbu 6,9 % ročně, kterou Zuno nabízí. Třetina dostala do 9,9 % ročně, sazba do 14,9 % ročně připadla na zbylých 15 % přenesených úvěrů. Každý zájemce o půjčku v Zuno ví sazbu dopředu a nemusí čekat na vyhodnocení. Téměř 72 % refinancovaných úvěrů pochází z bank, zbývajících 28 % pochází z nebankovních společností. „Lidé si myslí, že jim nová banka nedá lepší podmínky, a proto raději nadále splácejí nevýhodné půjčky. Motivace se ale okamžitě změní, když zjistí, kolik mohou ušetřit . Lepší podmínky u nás dostane úplně každý,“ říká produktový expert Zuno Peter Jandura. Více než polovina lidí v Zuno nejčastěji refinancuje jeden úvěr, 21 % lidí využila konsolidaci dvou úvěrů a 14,5 % konsolidovala úvěry tři. Refinancované úvěry tvoří 28 % objemu všech půjček.
všechny články | |
Dále v rubrice
Banky lákají na odměny z kreditních karet. mBank mění strategii
S nástupem léta přichází na český trh změna v nabídce kreditních karet mBank. Banka představuje nový produkt mKreditka Travel, který se zaměřuje především na cestovatele. Co nabízí pro své klienty ostatní banky v rámci svých kreditních karet? Porovnali jsme jejich nabídku...
|
Produktové novinky bank v červnu aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelnou informaci o tom, jaké produktové změny a inovace banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu června letošního roku oznámily Air Bank, banka CREDITAS, Česká spořitelna, ČSOB, mBank...
|
Banky i v létě lákají klienty na odměny a soutěže
Banky se i v letních měsících snaží zaujmout nové i stávající klienty prostřednictvím finančních odměn, slev i různých soutěží. Některé nabídky koncem června sice skončily, ale jiné naopak začaly. Přinášíme vám přehled aktuálních akcí, které banky nabízejí...
|
Aktuální data z hypotečního trhu
V květnu 2025 poskytly banky a stavební spořitelny nové hypotéky za 27,4 miliardy Kč. Do toho se pozitivně promítla průměrná realizovaná sazba hypoték, která v květnu dále klesla na 4,6 %. Aktuální informace o novém ČBA Hypomonitoru a srovnání hypotečních...
|
všechny články v rubrice
|