Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Fio banka v nové reklamě odpovídá na složité otázky ze světa financí

6.1.2016  |  Zdeněk Bubák, zpráva Fio banky
  


Fio bankaFio banka zahájila novou reklamní kampaň, kterou chce ukázat, že bankovní svět nemusí být složitý a i na první pohled složité finanční otázky existují jednoduché odpovědi. V hlavní roli rádce, průvodce a glosátora v jedné osobě účinkuje Jakub Kohák. Ten tak svými režijními nápady doplnil kreativní koncept agentury Made by Vaculík.



Nová kampaň Fio banky s názvem Nad e-maily diváků pomáhá tazatelům s jejich finančním trápením – co dělat v případě nečekaných výdajů, jak se vyhnout zbytečným bankovním poplatkům nebo jak financovat své bydlení? Na to s nadsázkou a vtipem odpovídá Jakub Kohák ve čtyřech televizních spotech zaměřených na osobní účet, hypotéku, podnikatelský účet a kontokorent.


Jakub Kohák vás provede nejen na první pohled neřešitelnými otázkami ze světa financí, které obdržel od pisatelů, ale také lázeňskou kolonádou, rozestavěným domem, kuchyní nebo letištěm. V kampani se kromě Koháka představí i jeho asistentka a odbornice na čajovou kulturu, koza Vlasta.

Kalkulačka Vám odpoví, která banka nabízí účet s nejnižšími poplatky - zde
Kalkulačka spoření, nejvýhodnější spořicí účty od bank i záložen - zde

„Naše nová kampaň je silně zaměřená na jednotlivé produkty a jejich výhody a ukazuje, že finanční otázky, které si lidé kladou, mají řešení. Kromě toho jsme ale chtěli vytvořit zábavné reklamy, které diváka doslova pohltí. Jsme toho názoru, že i banka si ze sebe může udělat legraci a nemusí být jen nudnou institucí. Věříme, že tím oslovíme další potenciální klienty a zároveň pobavíme širokou veřejnost. S Jakubem Kohákem to snad ani jinak nejde,“ říká Jan Bláha, obchodní a marketingový ředitel Fio banky.



Autorem kreativního konceptu je agentura Made by Vaculík, režie se, stejně jako hlavní role, ujal Jakub Kohák, producentem televizních spotů je agentura Savage. Zimní část kampaně poběží celý leden a únor na TV Prima a TV Óčko. Podpořená bude bannery, PPC reklamou a speciální webovou stránkou www.fio.cz/piste, kde budou moci návštěvníci klást své finanční otázky. Nejlepší z nich získají osobní účet bez poplatků včetně peněžního bonusu.

Obrazová galerie


Reklamní kampaň Fio banky - Nad emaily diváků
Autor: Fio banka
= Klikněte pro zvětšení =

Reklamní kampaň Fio banky - Nad emaily diváků
Autor: Fio banka
= Klikněte pro zvětšení =

Reklamní kampaň Fio banky - Nad emaily diváků
Autor: Fio banka
= Klikněte pro zvětšení =

Reklamní kampaň Fio banky - Nad emaily diváků
Autor: Fio banka
= Klikněte pro zvětšení =

Reklamní kampaň Fio banky - Nad emaily diváků
Autor: Fio banka
= Klikněte pro zvětšení =

Reklamní kampaň Fio banky - Nad emaily diváků
Autor: Fio banka
= Klikněte pro zvětšení =

Reklamní spoty


V lázních
Autor: Fio banka


Na stavbě
Autor: Fio banka


      
  





všechny články
Dále v rubrice

Jak ochránit děti i rodinný rozpočet? Životní pojištění může být jistotou při úrazu

Obrázek: Děti Každý rok u nás utrpí děti a mladiství tisíce úrazů, z nichž přes 20 000 končí hospitalizací a mnohé se neobejdou bez trvalých následků. Náklady na léčbu a následnou péči mohou být vysoké, ale dobře nastavené dětské životní pojištění může rodinám pomoci...

Žebříček stavebního spoření v listopadu

Obrázek: Nejlepší produkt Na Finparádě došlo k aktualizaci žebříčku stavebního spoření. V čele žebříčku je Stavební spořitelna České spořitelny, druhé místo patří Raiffeisen Stavební spořitelně a na třetím místě je ČSOB stavební spořitelna. Více informací se dozvíte v našem článku...

Denní zprávy

Obrázek: Denní zprávy Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...

Přehled dluhopisů na Finparádě za měsíc říjen

Obrázek: Ilustrace robo advisor Dluhopis, nebo také obligace či bond, je druh cenného papíru, který je pro investory jednou z možností zhodnocení peněz a pro vydavatele možností, jak si výhodně zajistit dlouhodobější zdroj financování. Na Finparádě se zaměřujeme na dluhopisy...

všechny články v rubrice









   


Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  

Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz
Spravovat souhlas s nastavením cookies