Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Informace z pojišťoven. Jak postupovat, až povodeň opadne?

3.6.2013  |  Michal Bubák


Informace z pojišťoven - Jak mají poškození postupovat, až povodeň opadne Podle prvních informací mobilních techniků očekává Česká pojišťovna, že její klienti nahlásí cca 20 000 škod v objemu stovek milionů korun. Tento odhad se však bude velmi pravděpodobně měnit, a to na základě aktuálních informací a vývoje situace na jednotlivých vodních tocích. V terénu jsou týmy mobilních techniků, které jsou dle potřeby posilovány také pracovníky z ostatních částí republiky, jež nebyly velkou vodou zasaženy. Česká pojišťovna rovněž posílila počet operátorů na své klientské lince, kde se dnes očekává až 3 500 příchozích hovorů.

Nejpostiženějším regionem jsou v tento okamžik jihozápadní Čechy, tisíce hlášených škod očekává pojišťovna také ze severních a středních Čech a rovněž z území hlavního města Prahy. V oblasti východních Čech zatím odhaduje stovky případů, především pak z Trutnovska.

Klientské centrum ČP již přijalo prvních několik stovek hlášení, největší nápor telefonátů se však očekává dnes a v průběhu dalších dní tohoto týdne. Klienti zatím hlásí jak škody z majetkového pojištění, tak i z pojištění motorových vozidel.

Jak postupovat po vzniku živelné události?



•    Ohlaste vzniklou škodu Vaší pojišťovně. Využijte kanály, které pojišťovna nabízí: telefonní linka, formulář na obchodních místech, webové stránky či mobilní aplikace.
•    Pořiďte seznam poškozených věcí, pokud máte pořizovací doklady, připojte je k seznamu.
•    Zdokumentujte (ideálně fotoaparátem) vzniklé škody, zvlášť pokud odstraňujete následky ještě před prohlídkou mobilním technikem.
•    Začněte s odstraňováním škod, jakmile to bude možné.
•    Evidujte náklady a práce, které jste vynaložili na likvidaci škody – mohou být součástí náhrady vaší škody.
•    Připravte si pojistnou smlouvu před příchodem mobilního technika.
•    Při prohlídce mobilním technikem je možnost požádat o vyplacení přiměřené zálohy na pojistné plnění.

I Kooperativa se připravuje na likvidaci škod



Pojišťovna Kooperativa informuje, že její klienti doposud nahlásili 470 škod za cca 150 milionů Kč. Nicméně celkový rozsah škod si pojišťovna zatím netroufá odhadnout, i vzhledem k tomu, že na mnoha místech voda stále stoupá.

Nejvíce hlášených škod přišlo Kooperativě prozatím z Jihočeského kraje, zejména Českého Krumlova, Táborska a Bechyně, Prahy a Středočeského kraje nebo Královéhradeckého kraje, okolí Hostinného a Trutnova. Další škody určitě velká voda způsobí i v Ústeckém kraji, kde bude Labe teprve kulminovat.

„Klientům v nejpostiženějších oblastech zašleme SMS zprávu s kontakty, kam nejlépe škodu nahlásit. Už o víkendu jsme zásadně posílili počet operátorů na naší infolince, na kterou mohou klienti škody hlásit. Využít mohou také e-mailovou adresu nebo on-line formuláře na webu Kooperativy. Krizový štáb také řeší operativní přesun techniků, kteří budou nasazeni podle toho, jak bude voda opadávat a bude možné prohlížet poškozený majetek. Očekáváme, že první prohlídky budou probíhat od úterý 4. 6. 2013,“ doplňuje Miroslav Novák.

Kontakty na pojišťovny



Allianz - 841 170 000
Axa pojišťovna - 292 292 292
Česká podnikatelská pojišťovna - 841 444 555
Česká pojišťovna - 841 114 114
ČSOB Pojišťovna - 800 100 777
Ergo pojišťovna - 221 585 111
Generali Pojišťovna - 844 188 188
Hasičská vzájemná pojišťovna - 844 114 411
Kooperativa pojišťovna - 841 105 105
Slavia pojišťovna - 255 790 111
Uniqua - 800 120 020
Triglav pojišťovna - 542 425 000
Maxima pojišťovna - 224 305 403
Wüstenrot - 800 225 555





    



Žebříček nejlepšího pojištění podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky životního pojištění - zde




všechny články
Dále v rubrice

Produktové novinky bank v lednu aneb co nového pro nás banky připravily?

Obrázek: Bankovni produkty Přinášíme vám pravidelnou informaci o tom, jaké produktové změny a inovace banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu ledna letošního roku oznámily Air Bank, Banka CREDITAS, Conseq, Česká spořitelna, ČSOB...

Nejlepší rizikové životní pojištění za rok 2024 je Allianz ŽIVOT

Obrázek: Allianz Koncem ledna byly na portálu Finparada.cz vyhlášeny výsledky soutěže Finanční produkt roku 2024. Ocenění získalo 45 finančních produktů v 15 produktových a třech speciálních kategoriích. První místo v kategorii Rizikového životního pojištění získalo pojištění...

Nový žebříček autopojištění. Kdo se stal jedničkou?

Obrázek: Žebříček autopojistění Na Finparádě jsme pro vás připravili nový žebříček autopojištění. První místo obsadila Allianz pojišťovna, druhá skončila Pillow pojišťovna a třetí příčku získala ČSOB Pojišťovna. Čtvrté místo patří Kooperativě a pátou pozici obsadila Slavia pojišťovna...

Nejlepší finanční produkty roku 2024 podle odborníků a veřejnosti

Obrázek: Finanční produkt roku 2024 Portál Finparáda.cz, který se specializuje na finanční produkty, vyhlásil výsledky 14. ročníku soutěže Finparáda.cz - Finanční produkt roku 2024. V této soutěži jsou vyhlášeny nejlepší produkty a služby od bank, stavebních spořitelen, pojišťoven a penzijních a investičních společností za rok 2024...

všechny články v rubrice









   


Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  

Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz
Spravovat souhlas s nastavením cookies