| Ludvík
28.7.2025 15:46 | zhoršení podmínek spořicich účtů
Dobrý den! Nepíšete o tom ,že od 1.8.2025 se mění podmínky spoření k horšímu a to tím,že musíte zaplatit 10x kartou místo dosavadních 5x . To je zhoršení podmínek o 100%! L.M. |
| | Odpovědět |
|
| Ludvík
28.7.2025 15:46 | zhoršení podmínek spořicich účtů
Dobrý den! Nepíšete o tom ,že od 1.8.2025 se mění podmínky spoření k horšímu a to tím,že musíte zaplatit 10x kartou místo dosavadních 5x . To je zhoršení podmínek o 100%! L.M. |
| | Odpovědět |
|
| Ludvík
28.7.2025 15:46 | zhoršení podmínek spořicich účtů
Dobrý den! Nepíšete o tom ,že od 1.8.2025 se mění podmínky spoření k horšímu a to tím,že musíte zaplatit 10x kartou místo dosavadních 5x . To je zhoršení podmínek o 100%! L.M. |
| | Odpovědět |
|
| Ludvík
28.7.2025 15:45 | zhoršení podmínek spořicich účtů
Dobrý den! Nepíšete o tom ,že od 1.8.2025 se mění podmínky spoření k horšímu a to tím,že musíte zaplatit 10x kartou místo dosavadních 5x . To je zhoršení podmínek o 100%! L.M. |
| | Odpovědět |
|
| Redakce
28.7.2025 10:18 | Výpadek Mobilního bankovnictví
Když naše redakce v pátek připravovala tento článek, nikdo netušil, že už následující den, v sobotu 16. července 2025, dojde k výpadku mobilního bankovnictví Raiffeisenbank. V dopoledních hodinách jsme se pokusili do mobilní aplikace přihlásit – přihlášení sice proběhlo úspěšně, ovšem po načtení účtu se zobrazila informace, že na účtu nejsou evidovány žádné produkty.
Tato situace byla pro řadu klientů ještě více zneklidňující než úplná nedostupnost aplikace. Pokud se totiž uživatel do systému vůbec nedostane, lze předpokládat technickou chybu nebo plánovanou odstávku. Ale přihlášení do účtu bez jakýchkoli produktů, zůstatků nebo transakční historie působí na klienty mnohem závažněji – vyvolává obavy o bezpečnost jejich finančních prostředků. |
| | Odpovědět |
|