Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

ČSOB má nové internetové bankovnictví, které vám pohlídá automaticky váš domácí rozpočet

27.9.2017  |  Zdeněk Bubák
  


ČSOBČSOB dnes mění design a částečně i funkčnost svého internetového bankovnictví. Cílem změny je větší přehlednost aplikace, lepší a modernější vyhledávání informací a doplnění nadstavbových funkcí, jako je například možnost sledování rozpočtu domácnosti. Nové internetové bankovnictví testuje i Česká spořitelna a připravuje je do ostrého provozu. Klienti Raiffeisenbank již procesem převodu na nové internetové bankovnictví procházejí, a to od června. První bankou, která moderní styl internetového bankovnictví v Česku představila, byla ale již v roce 2013 mBank. Modernizaci svých aplikací pro správu financí přes internet provedly i další banky, např. Air Bank, Equa bank a MONETA Money Bank.


LaHo
15.12.2017 21:51
Nespokojený klient
Nové IB je hezké, přehledné a intuitivní. Více bych ale ocenil, kdyby to, co jsem měl dříve ve staré verzi nastaveno, fungovalo i v nové verzi. Nechápu, jak mi banka může jen tak z ničeho nic zrušit povolení k inkasu. Moc děkuju. Díky nové verzi mi neproběhly už dvě zálohy za elektřinu. Zjistil jsem to náhodou. V nové verzi IB si povolení k inkasu už nenastavíte, musíte kvůli tomu do banky. To je fakt výborná inovace hodná roku 2017. A taky by mě zajímalo, kolik klientů kvůli zrušenému inkasu platí nějakou pokutu a musí si vzít volno a jít do banky. Asi máte nadbytek klientů, že jo?
Odpovědět
Miloš Drha
3.2.2019 8:23
Re: Nespokojený klient
Prosřm v telefonu Sony se nic nemění ? odpovězte, Děkuji
Odpovědět
LaHo
15.12.2017 21:50
Nespokojený klient
Nové IB je hezké, přehledné a intuitivní. Více bych ale ocenil, kdyby to, co jsem měl dříve ve staré verzi nastaveno, fungovalo i v nové verzi. Nechápu, jak mi banka může jen tak z ničeho nic zrušit povolení k inkasu. Moc děkuju. Díky nové verzi mi neproběhly už dvě zálohy za elektřinu. Zjistil jsem to náhodou. V nové verzi IB si povolení k inkasu už nenastavíte, musíte kvůli tomu do banky. To je fakt výborná inovace hodná roku 2017. A taky by mě zajímalo, kolik klientů kvůli zrušenému inkasu platí nějakou pokutu a musí si vzít volno a jít do banky. Asi máte nadbytek klientů, že jo?
Odpovědět
klient ČSOB
6.10.2017 21:32
katastrofa
Nové bankovnictví staví na nových funkcích a intuitivním ovládání. Nové funkce jsou postradatelné a intuici potřebujete pouze tehdy, pokud do IB lezete 1 x za měsíc, neboť vždy vše zase zapomenete. Pro ty, kteří s bankovnictvím pracují obden, je nový produkt ČSOB jedním slovem "trendy": vzory platebních příkazů naprogramovali počítačoví produkti jako ze zadní strany Mateřídoušky, nově instalované stránkování hned po několika řádcích pak vše dokonale znepřehledňuje... No, co se dá dělat. Šetří to ramku serveru a je to tím pádem "to správné programátorské". Zákazník-klient se přizpůsobí. A basta.
Odpovědět


Přidejte svůj názor:





Odeslat


      
  


Související články:
Jak lidé využívají službu Platba na kontakt?

Roste zájem o platby mobilem a hodinkami i o sdílené bankomaty

Jak si zkraje roku naplánovat finance?

ČSOB do konce roku nabídne multibanking - ovládání účtů jiných bank ze svého internetového bankovnictví

ČSOB buduje nonstop samoobslužnou zónu s internetem na svých pobočkách

Kalkulačka Vám odpoví, která banka nabízí účet s nejnižšími poplatky - zde
Přehled celé nabídky bankovních účtů - zde

reklama

Spořicí účet + s výhodnou sazbou až 5,60 % p.a.více
Stavební spoření od Buřinky - dvojnásobná státní podpora na 5 let, sjednání zdarma a bonus až 2 500 Kčvíce
Účet OPEN - úrok až 5,75 % p.a.více





Dále v rubrice

Jak lidé využívají službu Platba na kontakt?

Obrázek: Mobil v ruce Do služby Platba na kontakt, kterou nabízí šestice českých bank, se celkově zaregistrovalo více než 470 000 klientů. Díky ní mohou zájemci odeslat a přijmout peníze jen díky telefonnímu kontaktu. Nejčastěji si mezi sebou posílají úhrady za...

Roste zájem o platby mobilem a hodinkami i o sdílené bankomaty

Obrázek: Platba pomocí mobilního telefonu Využívání karet klienty Komerční banky v minulém roce rostlo. Banka hlásí 39% nárůst bezkontaktních plateb mobilem nebo chytrými hodinkami. Na vzestupu je i zájem o sdílené bankomaty. Dále Komerční banka zaznamenala také nárůst...

Jak si zkraje roku naplánovat finance?

Obrázek: Plánování financí Začátkem roku si mnoho domácností dělá finanční plány, aby věděly, jak budou v průběhu celého roku pokrývat chystané, ale i případné neočekávané výdaje. Co je nutné vzít v potaz při sestavování rodinného finančního plánu? Více se dozvíte níže...

Produktové novinky bank v lednu aneb co nového pro nás banky připravily?

Obrázek: Produktové novinky Přinášíme vám pravidelnou informaci o tom, jaké produktové změny a inovace banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu prosince letošního roku oznámily Air Bank, banka CREDITAS, Česká spořitelna, Max banka, mBank...

všechny články v rubrice









   


Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz