| LaHo
15.12.2017 21:51 | Nespokojený klient
Nové IB je hezké, přehledné a intuitivní. Více bych ale ocenil, kdyby to, co jsem měl dříve ve staré verzi nastaveno, fungovalo i v nové verzi. Nechápu, jak mi banka může jen tak z ničeho nic zrušit povolení k inkasu. Moc děkuju. Díky nové verzi mi neproběhly už dvě zálohy za elektřinu. Zjistil jsem to náhodou. V nové verzi IB si povolení k inkasu už nenastavíte, musíte kvůli tomu do banky. To je fakt výborná inovace hodná roku 2017. A taky by mě zajímalo, kolik klientů kvůli zrušenému inkasu platí nějakou pokutu a musí si vzít volno a jít do banky. Asi máte nadbytek klientů, že jo? |
| | Odpovědět |
|
| Miloš Drha
3.2.2019 8:23 | Re: Nespokojený klient
Prosřm v telefonu Sony se nic nemění ? odpovězte, Děkuji |
| | Odpovědět |
|
| LaHo
15.12.2017 21:50 | Nespokojený klient
Nové IB je hezké, přehledné a intuitivní. Více bych ale ocenil, kdyby to, co jsem měl dříve ve staré verzi nastaveno, fungovalo i v nové verzi. Nechápu, jak mi banka může jen tak z ničeho nic zrušit povolení k inkasu. Moc děkuju. Díky nové verzi mi neproběhly už dvě zálohy za elektřinu. Zjistil jsem to náhodou. V nové verzi IB si povolení k inkasu už nenastavíte, musíte kvůli tomu do banky. To je fakt výborná inovace hodná roku 2017. A taky by mě zajímalo, kolik klientů kvůli zrušenému inkasu platí nějakou pokutu a musí si vzít volno a jít do banky. Asi máte nadbytek klientů, že jo? |
| | Odpovědět |
|
| klient ČSOB
6.10.2017 21:32 | katastrofa
Nové bankovnictví staví na nových funkcích a intuitivním ovládání. Nové funkce jsou postradatelné a intuici potřebujete pouze tehdy, pokud do IB lezete 1 x za měsíc, neboť vždy vše zase zapomenete. Pro ty, kteří s bankovnictvím pracují obden, je nový produkt ČSOB jedním slovem "trendy": vzory platebních příkazů naprogramovali počítačoví produkti jako ze zadní strany Mateřídoušky, nově instalované stránkování hned po několika řádcích pak vše dokonale znepřehledňuje... No, co se dá dělat. Šetří to ramku serveru a je to tím pádem "to správné programátorské". Zákazník-klient se přizpůsobí. A basta. |
| | Odpovědět |
|