Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

ČSOB má nové internetové bankovnictví, které vám pohlídá automaticky váš domácí rozpočet

27.9.2017  |  Zdeněk Bubák
  


ČSOBČSOB dnes mění design a částečně i funkčnost svého internetového bankovnictví. Cílem změny je větší přehlednost aplikace, lepší a modernější vyhledávání informací a doplnění nadstavbových funkcí, jako je například možnost sledování rozpočtu domácnosti. Nové internetové bankovnictví testuje i Česká spořitelna a připravuje je do ostrého provozu. Klienti Raiffeisenbank již procesem převodu na nové internetové bankovnictví procházejí, a to od června. První bankou, která moderní styl internetového bankovnictví v Česku představila, byla ale již v roce 2013 mBank. Modernizaci svých aplikací pro správu financí přes internet provedly i další banky, např. Air Bank, Equa bank a MONETA Money Bank.


LaHo
15.12.2017 21:51
Nespokojený klient
Nové IB je hezké, přehledné a intuitivní. Více bych ale ocenil, kdyby to, co jsem měl dříve ve staré verzi nastaveno, fungovalo i v nové verzi. Nechápu, jak mi banka může jen tak z ničeho nic zrušit povolení k inkasu. Moc děkuju. Díky nové verzi mi neproběhly už dvě zálohy za elektřinu. Zjistil jsem to náhodou. V nové verzi IB si povolení k inkasu už nenastavíte, musíte kvůli tomu do banky. To je fakt výborná inovace hodná roku 2017. A taky by mě zajímalo, kolik klientů kvůli zrušenému inkasu platí nějakou pokutu a musí si vzít volno a jít do banky. Asi máte nadbytek klientů, že jo?
Odpovědět
Miloš Drha
3.2.2019 8:23
Re: Nespokojený klient
Prosřm v telefonu Sony se nic nemění ? odpovězte, Děkuji
Odpovědět
LaHo
15.12.2017 21:50
Nespokojený klient
Nové IB je hezké, přehledné a intuitivní. Více bych ale ocenil, kdyby to, co jsem měl dříve ve staré verzi nastaveno, fungovalo i v nové verzi. Nechápu, jak mi banka může jen tak z ničeho nic zrušit povolení k inkasu. Moc děkuju. Díky nové verzi mi neproběhly už dvě zálohy za elektřinu. Zjistil jsem to náhodou. V nové verzi IB si povolení k inkasu už nenastavíte, musíte kvůli tomu do banky. To je fakt výborná inovace hodná roku 2017. A taky by mě zajímalo, kolik klientů kvůli zrušenému inkasu platí nějakou pokutu a musí si vzít volno a jít do banky. Asi máte nadbytek klientů, že jo?
Odpovědět
klient ČSOB
6.10.2017 21:32
katastrofa
Nové bankovnictví staví na nových funkcích a intuitivním ovládání. Nové funkce jsou postradatelné a intuici potřebujete pouze tehdy, pokud do IB lezete 1 x za měsíc, neboť vždy vše zase zapomenete. Pro ty, kteří s bankovnictvím pracují obden, je nový produkt ČSOB jedním slovem "trendy": vzory platebních příkazů naprogramovali počítačoví produkti jako ze zadní strany Mateřídoušky, nově instalované stránkování hned po několika řádcích pak vše dokonale znepřehledňuje... No, co se dá dělat. Šetří to ramku serveru a je to tím pádem "to správné programátorské". Zákazník-klient se přizpůsobí. A basta.
Odpovědět


Přidejte svůj názor:





Odeslat


      
  



Žebříček s nejlepšími osobními účty podle odborníků - zde
Kalkulačka Vám odpoví, která banka nabízí účet s nejnižšími poplatky - zde

reklama

Spořicí účet + s výhodnou sazbou až 4,00 % p.a.více
Stavební spoření od Buřinky - dvojnásobná státní podpora na 5 let, sjednání zdarma a bonus za vklad až 8 500 Kčvíce
Účet OPEN - úrok až 3 % p.a.více





Dále v rubrice

Nová éra poradenství: Spořitelna spouští pobočku s asistencí umělé inteligence

Obrázek: Future lab spořitelna Česká spořitelna otevírá první pobočku Future Lab, kde se tradiční poradenství propojuje s umělou inteligencí. Klientům je k dispozici AI avatar, který dokáže pomoci se správou financí i běžnými operacemi kdykoliv během dne...

Revolut rozšiřuje své cestovní služby: spouští partnerství s platformou Booking.com

Obrázek: Revolut Pay a Booking Revolut a Booking.com uzavřely globální platební partnerství, které milionům cestovatelů umožní platit za ubytování přes Revolut Pay. Nové řešení přináší rychlejší a bezpečnější platby, automatické přesměrování do aplikace a bonusové RevPoints...

Aplikace KB+ má už přes 1,5 milionu klientů. Komerční banka slaví úspěch a chystá další vylepšení

Obrázek: KB poradenské místo Aplikace KB+ od Komerční banky překročila hranici 1,5 milionu uživatelů a patří k nejrychleji rostoucím bankovním platformám na českém trhu. Banka dostala od uživatelů už přes 100 tisíc hodnocení a podnětů, což vedlo ke stovkám vylepšení...

Banky se na podzim předhánějí v odměnách. Co pro vás nabízejí?

Obrázek: Hodiny a peníze I v listopadu banky stále udržují atraktivní nabídky pro nové i stávající klienty. Snaží se zaujmout zejména finančními bonusy, zvýhodněnými úroky nebo speciálními odměnami za doporučení. Co zajímavého finanční domy připravily? Přinášíme vám pravidelný přehled aktuálních...

všechny články v rubrice









   
 
Nejlepší penzijní spoření
ZaVodou by Conseq
Allianz pojišťovna




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  

Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz
Spravovat souhlas s nastavením cookies