| jarda
5.8.2022 10:14 | nová aktivace Smart klíče na novém telefonu
Podle návodu OB mi nejde zaktivovat Smart klíč. Měl jsem ho na starém telefonu a teď na novém telefonu Iphonu jsem nainstaloval nový Smart klíč ale nejde mi zaktivovat. Vyzkoušel jsem několik OB doporučených způsobů ale nic nefunguje. Už jsem zoufalý, nemohu se dostat ke svým penězům... |
| | Odpovědět |
|
| Markéta
30.8.2022 4:30 | Re: nová aktivace Smart klíče na novém telefonu
Potřebuju PIN abych mohla odblokovat kartu |
| | Odpovědět |
|
| jklejna
21.10.2015 15:16 | následná aktivace
Nutno podotknout, že případná další aktivace by probíhala u bankomatu nebo na pobočce čsob
Aktivace v bankomatu
Vložte platební kartu a zadejte její PIN, v menu pak zvolte Smart klíč a potvrďte aktivaci. Z vytištěné stvrzenky zadejte aktivační kód do Smart klíče v mobilu/tabletu. Průvodce vás provede celou aktivací.
Platnost kódu je zřejmě časově omezena, takže aktivaci je nutné provést hned na místě?
|
| | Odpovědět |
|
| Redakce
22.10.2015 9:23 | Re: následná aktivace
Aktivační kód pro Smart klíč má platnost až 30 dnů, stačí tedy aktivační kód zadat až později, nemusíte provádět hned na místě. |
| | Odpovědět |
|
| jklejna
21.10.2015 12:04 | dotaz
Co se stane, když telefon rozbiji, přeinstaluji, pořípadě se budu chtít vrátit zpět na sms kódy a aplikaci odinstaluji? Děkuji za případné odpovědi |
| | Odpovědět |
|
| Redakce
21.10.2015 14:31 | Re: dotaz
Dobrý den, v případě rozbití nebo přeinstalování telefonu se musí aplikace znovu stáhnout a zaktivovat. Vrátit zpět na sms kódy lze jen prostřednictvím ČSOB - kontaktovat pomocí infolinky 800 300 300 nebo helpdesk linky 495 800 111. Samotným odinstalováním aplikace nepřejdete zpět na sms kódy. |
| | Odpovědět |
|
| jklejna
21.10.2015 14:49 | Re: dotaz
děkuji za vyčerpávající odpověď |
| | Odpovědět |
|