Co nového přináší aplikace Moje Generali?
13.11.2024 | Tomáš Smetana, zpráva Generali | foto: Generali | |
Generali Česká pojišťovna se stala první tuzemskou pojišťovnou, která přináší možnost vyplnit nehodový formulář nikoliv papírově, ale plně digitálně. A to v rámci speciálního modulu v klientské mobilní aplikaci Moje Generali, jenž dostal pojmenování „Průvodce při autonehodě“.
Usnadnění situace Přístup k novince se v rámci aplikace odehrává v modulu Škody, kde klienti běžně hlásí nebo sledují pojistné události. Nově jim v nabídce přibyl Průvodce při autonehodě, který krok za krokem navádí uživatele, jak postupovat v případě, že se stanou účastníky dopravní nehody. „Průvodce je koncipovaný tak, že dokáže reagovat jak na menší karamboly, kde není nutná přítomnost policie, tak na vážné a svým rozsahem větší nehody. Vše jsem navrhli tak, abychom motoristům v situaci mnohdy plné stresu a povinností pomohli a usnadnili jim ji,“ vysvětluje Štěpán Veselský, senior manažer digitálních řešení v Generali České pojišťovně. Průvodce tak na začátku procesu umožní uživateli vyplnit pouze záznam o nehodě, nebo ho provede složitější situací. Součástí postupu jsou praktické informace například o zabezpečení místa nehody vč. umístění výstražného trojúhelníku nebo upozornění na to, co za informace sdělit při volání na linku 155, jestliže došlo ke zranění apod. Průvodce aplikace umožňuje prozkoumat i v tzv. zkušebním režimu. Náhrada papíru Vyplnění záznamu o nehodě zcela eliminuje nutnost papírového řešení. Probíhá v rámci pěti jednotlivých kroků přímo v aplikaci. Během nich motorista vyplní údaje o situaci, místu nehody, zúčastněných vozidlech a digitálně formulář podepíše. „Klientů a klientek se v jednotlivých krocích ptáme jen na to skutečně důležité, co je z pohledu úspěšné likvidace pojistné události klíčové. Klientská data se přitom do formuláře propíší automaticky, i tím šetří uživatelům čas. I proto vyplnění formuláře přes mobilní aplikaci proti papírovému řešení považujeme za jednodušší,“ doplňuje Štěpán Veselský. V praxi se navíc velmi často ukazuje, že ne vždy je v danou chvíli nehodový formulář v papírové podobě k dispozici. Chytrý mobilní telefon je dnes ale v kapse téměř každého motoristy. Aplikace přináší v průběhu vyplňování údajů o nehodě celou řadu zjednodušení. Příkladem může fakt, že odpadá nutnost do formuláře cokoliv ručně zakreslovat. Což se dosud týkalo především nákresů od motoristů, kteří mnohdy nebyli schopni adekvátně situaci zachytit. V aplikaci vybírají z přednastavených možností a mohou vše rovnou doplnit fotografiemi z místa. Aplikace také dotahuje hodnoty o místě nehody na základě GPS dat. Moje Generali - Průvodce při nehodě Autor: Generali Česká pojišťovna = Pro zvětšení klikněte na obrázek = Digitálně i podepsané U nehodového formuláře jsou klíčové podpisy všech zúčastněných stran – tedy jak viníka, tak poškozeného. V momentě, kdy se dokáží na vině shodnout, dokument podepisují. V případě elektronického vyplnění formuláře je i tato skutečnost vyřešena. „Podpis elektronického dokumentu umožňujeme prostřednictvím mobilního telefonu a zaslané SMS zprávy. Všem účastníkům nehody jsou do e-mailu zaslány odkazy na elektronicky vyplněný dokument. Oba jeho správnost potvrdí pomocí ověřovacího kódu. A je hotovo,“ popisuje způsob Štěpán Veselský. Zásadní skutečností je pak fakt, že všechny pojišťovny, které v České republice poskytují tzv. povinné ručení, digitálně vyplněný a podepsaný nehodový formulář v elektronické podobě plně akceptují. Funkcionality pro motoristy Aplikace a klientská zóna Moje Generali nabízí motoristům celou řadu užitečných funkcí, které mohou využít jak v souvislosti s pojistnými smlouvami, tak pojistnými událostmi ale i asistenčními službami: - V aplikaci je k dispozici tzv. zelená karta, kterou motorista může v případě potřeby zobrazit i v offline režimu (bez přístupu k mobilnímu internetu),
- V rámci aplikace lze rovněž objednat asistenční zásah bez nutnosti volat na asistenční linku. Na mapových podkladech pak může klientka či klient sledovat příjezd asistenčního vozidla v reálném čase,
- Samozřejmostí je přehled pojistných smluv a všech detailů s nimi spojených,
- Přes aplikaci lze také nahlásit pojistnou událost, sledovat průběh jejího vyřizování a kontaktovat lze přímo také likvidátora.
Aplikace Moje Generali je dostupná ke stažení v online obchodech Google Play a App Store. Žebříček pojištění | | Kalkulačka auto pojištění | | Sjednání pojištění vozidel | |
všechny články | |
Dále v rubrice
Otevírací doba poboček a platební styk na konci roku 2024
Přinášíme vám jako každý rok přehled o tom, jak budou mít jednotlivé banky v České republice otevřeno během vánočních svátků a na konci letošního roku. Také se dozvíte, kdy své peníze nejpozději odeslat tak, aby se na účet příjemce dostaly ještě letos...
|
Aktuální žebříček spořicích účtů a termínovaných vkladů
Hned dvě banky, poskytující nejvyšší sazby na trhu u spořicích účtů, změnily své sazby. Jak to zamíchalo pořadím v žebříčku spořicích účtů a k jakým změnám došlo? Více naleznete v našem článku...
|
Produktové novinky bank v listopadu aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelnou informaci o tom, jaké produktové změny a inovace banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu října letošního roku oznámily Air Bank, Česká spořitelna, ČSOB, Fio banka, Generali Česká pojišťovna...
|
Žebříček doplňkového penzijního spoření v prosinci
Žebříček penzijních účastnických fondů změnil pořadí. Už druhým měsícem zhodnocení fondů klesá, přitom ještě do října zhodnocení účastnických fondů rostlo. Aktuální data a akce penzijních společností naleznete v našem článku...
|
všechny články v rubrice
|