Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Co nového přináší aplikace Moje Generali?

13.11.2024  |  Tomáš Smetana, zpráva Generali | foto: Generali
  


Generali Česká pojišťovna se stala první tuzemskou pojišťovnou, která přináší možnost vyplnit nehodový formulář nikoliv papírově, ale plně digitálně. A to v rámci speciálního modulu v klientské mobilní aplikaci Moje Generali, jenž dostal pojmenování „Průvodce při autonehodě“.



Usnadnění situace



Přístup k novince se v rámci aplikace odehrává v modulu Škody, kde klienti běžně hlásí nebo sledují pojistné události. Nově jim v nabídce přibyl Průvodce při autonehodě, který krok za krokem navádí uživatele, jak postupovat v případě, že se stanou účastníky dopravní nehody.

„Průvodce je koncipovaný tak, že dokáže reagovat jak na menší karamboly, kde není nutná přítomnost policie, tak na vážné a svým rozsahem větší nehody. Vše jsem navrhli tak, abychom motoristům v situaci mnohdy plné stresu a povinností pomohli a usnadnili jim ji,“ vysvětluje Štěpán Veselský, senior manažer digitálních řešení v Generali České pojišťovně.

Průvodce tak na začátku procesu umožní uživateli vyplnit pouze záznam o nehodě, nebo ho provede složitější situací. Součástí postupu jsou praktické informace například o zabezpečení místa nehody vč. umístění výstražného trojúhelníku nebo upozornění na to, co za informace sdělit při volání na linku 155, jestliže došlo ke zranění apod. Průvodce aplikace umožňuje prozkoumat i v tzv. zkušebním režimu.

Náhrada papíru



Vyplnění záznamu o nehodě zcela eliminuje nutnost papírového řešení. Probíhá v rámci pěti jednotlivých kroků přímo v aplikaci. Během nich motorista vyplní údaje o situaci, místu nehody, zúčastněných vozidlech a digitálně formulář podepíše. „Klientů a klientek se v jednotlivých krocích ptáme jen na to skutečně důležité, co je z pohledu úspěšné likvidace pojistné události klíčové. Klientská data se přitom do formuláře propíší automaticky, i tím šetří uživatelům čas. I proto vyplnění formuláře přes mobilní aplikaci proti papírovému řešení považujeme za jednodušší,“ doplňuje Štěpán Veselský. V praxi se navíc velmi často ukazuje, že ne vždy je v danou chvíli nehodový formulář v papírové podobě k dispozici. Chytrý mobilní telefon je dnes ale v kapse téměř každého motoristy.

Aplikace přináší v průběhu vyplňování údajů o nehodě celou řadu zjednodušení. Příkladem může fakt, že odpadá nutnost do formuláře cokoliv ručně zakreslovat. Což se dosud týkalo především nákresů od motoristů, kteří mnohdy nebyli schopni adekvátně situaci zachytit. V aplikaci vybírají z přednastavených možností a mohou vše rovnou doplnit fotografiemi z místa. Aplikace také dotahuje hodnoty o místě nehody na základě GPS dat.

Moje Generali - Průvodce při nehodě
Autor: Generali Česká pojišťovna
= Pro zvětšení klikněte na obrázek =

Digitálně i podepsané



U nehodového formuláře jsou klíčové podpisy všech zúčastněných stran – tedy jak viníka, tak poškozeného. V momentě, kdy se dokáží na vině shodnout, dokument podepisují.

V případě elektronického vyplnění formuláře je i tato skutečnost vyřešena. „Podpis elektronického dokumentu umožňujeme prostřednictvím mobilního telefonu a zaslané SMS zprávy. Všem účastníkům nehody jsou do e-mailu zaslány odkazy na elektronicky vyplněný dokument. Oba jeho správnost potvrdí pomocí ověřovacího kódu. A je hotovo,“ popisuje způsob Štěpán Veselský.

Zásadní skutečností je pak fakt, že všechny pojišťovny, které v České republice poskytují tzv. povinné ručení, digitálně vyplněný a podepsaný nehodový formulář v elektronické podobě plně akceptují.

Funkcionality pro motoristy



Aplikace a klientská zóna Moje Generali nabízí motoristům celou řadu užitečných funkcí, které mohou využít jak v souvislosti s pojistnými smlouvami, tak pojistnými událostmi ale i asistenčními službami:
  • V aplikaci je k dispozici tzv. zelená karta, kterou motorista může v případě potřeby zobrazit i v offline režimu (bez přístupu k mobilnímu internetu),
  • V rámci aplikace lze rovněž objednat asistenční zásah bez nutnosti volat na asistenční linku. Na mapových podkladech pak může klientka či klient sledovat příjezd asistenčního vozidla v reálném čase,
  • Samozřejmostí je přehled pojistných smluv a všech detailů s nimi spojených,
  • Přes aplikaci lze také nahlásit pojistnou událost, sledovat průběh jejího vyřizování a kontaktovat lze přímo také likvidátora.

Aplikace Moje Generali je dostupná ke stažení v online obchodech Google Play a App Store.

Žebříček pojištění Obrázek: Pokračuj
Kalkulačka auto pojištění Obrázek: Pokračuj
Sjednání pojištění vozidel Obrázek: Pokračuj



      
  



Přehled celé nabídky životního pojištění - zde
Přehled celé nabídky spořicích účtů - zde




všechny články
Dále v rubrice

Otevírací doba poboček a platební styk na konci roku 2024

Obrázek: Kamenná pobočka Přinášíme vám jako každý rok přehled o tom, jak budou mít jednotlivé banky v České republice otevřeno během vánočních svátků a na konci letošního roku. Také se dozvíte, kdy své peníze nejpozději odeslat tak, aby se na účet příjemce dostaly ještě letos...

Aktuální žebříček spořicích účtů a termínovaných vkladů

Hned dvě banky, poskytující nejvyšší sazby na trhu u spořicích účtů, změnily své sazby. Jak to zamíchalo pořadím v žebříčku spořicích účtů a k jakým změnám došlo? Více naleznete v našem článku...

Produktové novinky bank v listopadu aneb co nového pro nás banky připravily?

Obrázek: Hvězdy FP Přinášíme vám pravidelnou informaci o tom, jaké produktové změny a inovace banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu října letošního roku oznámily Air Bank, Česká spořitelna, ČSOB, Fio banka, Generali Česká pojišťovna...

Žebříček doplňkového penzijního spoření v prosinci

Žebříček penzijních účastnických fondů změnil pořadí. Už druhým měsícem zhodnocení fondů klesá, přitom ještě do října zhodnocení účastnických fondů rostlo. Aktuální data a akce penzijních společností naleznete v našem článku...

všechny články v rubrice









   


Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  

Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz
Spravovat souhlas s nastavením cookies