Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Obliba digitálních peněženek roste: PayU nově integrovalo Click to Pay

7.11.2024  |  Tomáš Smetana, zpráva PayU | foto: PayU
  


Poskytovatel platebních služeb PayU nově umožňuje zákazníkům rychle a bezpečně platit za online nákupy prostřednictvím služby Click to Pay. E-shopy a prodejci, kteří spolupracují s PayU, mohou svým zákazníkům nabídnout ještě pohodlnější a rychlejší platby kartami Mastercard. Není třeba zdlouhavě vyplňovat citlivé údaje z karty ani je ukládat do aplikací nebo prohlížečů, což usnadňuje celý proces placení.



Jako přední středoevropský poskytovatel online platebních řešení reaguje PayU ve spolupráci s Mastercard na preference rychlých platebních metod. Nejnovější průzkum Mastercard ukázal, že 65 % českých zákazníků, kteří nakupují online, platí primárně kartou, a čím dál častěji využívají platební peněženky jako je Click to Pay. Zatímco v roce 2020 podle Mastercard používalo digitální peněženky pravidelně pouze 13 % zákazníků, podle aktuálních údajů již 44 % transakcí zpracovaných platební bránou PayU bylo provedeno pomocí digitálních peněženek.

Bezpečnost digitálních peněženek je vyšší



Důvodů, proč zákazníci čím dál častěji preferují digitální peněženky, je hned několik. Lidé nakupují na různých zařízeních, nejčastěji na mobilních telefonech, a oceňují rychlost a pohodlnost, kterou nabízí možnost platit jedním kliknutím z mobilu, tabletu i počítače.

Digitální peněženky jsou navíc bezpečnější než opakované opisování údajů z karty nebo jejich ukládaní do aplikací a prohlížečů. Uživatel aktivuje Click to Pay jen jednou v centrálním prostředí Mastercard, a poté platby probíhají na principu tokenizace – číslo karty je nahrazeno náhodně vygenerovanou šifrou. „Tokenizace je zárukou maximální bezpečnosti. Zákazník si jednoduše uloží platební kartu do svého platebního profilu a pak ji při nakupování v e-shopech může jen opakovaně využívat. Už není třeba neustále zadávat platební, dodací a fakturační údaje ani hesla, všechny informace jsou bezpečně uloženy pomocí pokročilé platební technologie Mastercard. Click to Pay je výhrou pro spotřebitele, obchodníky i vydavatele platebních karet,“ vysvětluje Jana Lvová, generální ředitelka společnosti Mastercard pro Českou republiku a Slovensko.


Zdroj: PayU GPO

Bez oblíbené platební metody zákazník nákup nedokončí



Schopnost prodejců nabídnout konečným spotřebitelům platební metodu, kterou preferují, je klíčová. Podle dat PayU opustí zhruba polovina zákazníků nákupní košík v okamžiku, kdy mezi možnostmi platby nenajdou svou preferenci.

„Naším primárním cílem je, aby e-shopy a prodejci mohli nabízet stále žádanější možnosti platby a oslovovali tak co největší počet zákazníků,“ říká Martin Prunner, Country Manager PayU pro Česko a Slovensko. „Doba, kdy se za objednávky platilo v hotovosti kurýrovi, je dávno pryč – dokládají to relevantní oborová šetření, naše vlastní data i nejnovější průzkum od Mastercard. Spotřebitelé chtějí platit nejen bezpečně, ale také rychle a pohodlně, a metoda Click to Pay splňuje tato kritéria,“ dodává.

PayU implementuje nové platební metody vždy s ohledem na místní specifika, přičemž v případě Česka je při nakupování online často klíčovým požadavkem právě zmiňovaná rychlost a pohodlnost.

Žebříček běžných účtů Obrázek: Pokračuj
Kalkulačka běžnýh účtů Obrázek: Pokračuj
Sjednání běžného účtu Obrázek: Pokračuj


      
  



Žebříček s nejlepšími osobními účty podle odborníků - zde
Kalkulačka Vám odpoví, která banka nabízí účet s nejnižšími poplatky - zde

reklama

Spořicí účet + s výhodnou sazbou až 4,00 % p.a.více
CHYTRÝ účet - s odměnou 6 x 500 Kčvíce
Stavební spoření od Buřinky - dvojnásobná státní podpora na 5 let, sjednání zdarma a bonus za vklad až 8 500 Kčvíce
Účet OPEN - úrok až 3 % p.a.více




všechny články
Dále v rubrice

Češi přesouvají platby do digitálu. S bezhotovostní revolucí roste ale i počet podvodů

Obrázek: Placení digitalizace Bezhotovostní platby se v České republice staly standardem a jejich význam stále roste. Podle aktuálního průzkumu je dnes již 59 % plateb realizováno bezhotovostně, zatímco hotovost představuje pouze 41 %. S rostoucí oblibou digitálních plateb však bohužel...

Produktové novinky bank v srpnu aneb co nového pro nás banky připravily?

Obrázek: Bankovni produkty Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu srpna letošního roku oznámily Air Bank, Česká spořitelna, Generali Česká pojišťovna, Komerční banka, mBank...

Banky loví nové klienty mezi dětmi a studenty. Nabízejí tisíce i dárky

Obrázek: Hodiny a peníze V září přicházejí banky s novými finančními odměnami, slevami i různými soutěžemi pro nové i stávající klienty. Co zajímavého pro své klienty banky připravily? Přinášíme vám pravidelný přehled aktuálních akcí, které banky v září nabízejí...

MONETA rozšiřuje Smart Banku o sekci s výhodami pro podnikatele

Obrázek: Pobočka MONETA Money Bank MONETA připravila pro živnostníky a podnikatele ve své mobilní aplikaci Smart Banka novou sekci s názvem Chytré služby a slevy. V té nově naleznou exkluzivní nabídku zaměřenou na podporu jejich podnikání – například cenové zvýhodnění na kurýrní služby...

všechny články v rubrice









   
 
CHYTRÝ účet
s bonusem až 3 000 Kč
Raiffeisenbank


Nejlepší penzijní spoření
ZaVodou by Conseq
Allianz pojišťovna




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  

Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz
Spravovat souhlas s nastavením cookies