Jak si vede služba PlatímPak od Raiffeisenbank? Odložená platba je stále oblíbenější
| 25.1.2024 | Veronika Křivská, zpráva Raiffeisenbank | foto: Raiffeisenbank | |
Platební metodu PlatímPak nabízí Raiffeisenbank již od září 2022. Jedná se o bezúročnou službu odloženého placení o 30 dní pro online nákupy do výše 25 tisíc korun. A jak je na tom tato služba nyní? I přes stagnující nákupy na internetu, PlatímPak roste a je stále oblíbenější.
Odložená platba PlatímPak od Raiffeisenbank je stále oblíbenější. V loňském roce z pohledu objemu vyrostla o 32 %, a podle počtu načerpaných odložených plateb dokonce o 36 %. I v důsledku ekonomické stagnace v loňském roce se objem nákupů na e-shopech v Česku meziročně snížil. Podle portálu Heuréka klesl oproti roku 2022 o 6 %. I přesto ale služba odložené platby PlatímPak v loňském roce vyrostla o desítky procent, v posledním čtvrtletí dosáhla na nové historické měsíční rekordy. Jak PlatímPak funguje? Služba PlatímPak umožňuje klientům zaplatit nákup zboží nebo služby do 25 000 Kč. Její použití je intuitivní, při výběru platby zákazník zvolí logo PlatímPak a vyplní krátkou žádost. Ta je jednoduchá a rychlá a do minuty má zákazník zaplaceno. Veškeré platby vidí přehledně v mobilní aplikaci, případně v internetovém bankovnictví. Zákazníci bez běžného účtu mohou službu využívat také do výše 25 000 Kč, ale nemohou získat další odloženou platbu PlatímPak, dokud nesplatí tu předchozí. „Aktuálně spolupracujeme již s 13 tisíci e-shopy jako je Asko-nábytek, Mironet, Pelikán, LOBEY a mnoho dalších. S PlatímPak zákazníci nejčastěji nakupují elektroniku, nábytek, oblečení, ale třeba i letenky. Oceňují především to, že je služba rychlá, jednoduchá a že si díky ní mohou zboží doma prohlédnout nebo vyzkoušet a zaplatí až později. Dokazuje to i oblíbenost této platby, kdy se NPS (Net Promoter Score) pohybuje blízko maximální hodnoty 100 %,“ vysvětluje Josef Libertín, produktový manažer PlatímPak, Raiffeisenbank. Zákazníci, kteří se rozhodnou si platbu odložit, mají na její splacení 30 dní zdarma. Pokud nezaplatí ani do měsíce, mohou zvolit rozdělení úhrady, čímž dojde k převedení na spotřebitelský úvěr s pravidelnými měsíčními splátkami. Ohodnoťte vaše mobilní bankovnictví Používáte mobilní bankovnictví pro správu vašich finančních produktů? Vyjádřete pomocí smajlíků vaši spokojenost či nespokojenost s mobilním bankovnictvím vaší banky. Hodnotit můžete ZDE. | reklama

|
všechny články | |
Dále v rubrice
Aplikace KB+ má už přes 1,5 milionu klientů. Komerční banka slaví úspěch a chystá další vylepšení
Aplikace KB+ od Komerční banky překročila hranici 1,5 milionu uživatelů a patří k nejrychleji rostoucím bankovním platformám na českém trhu. Banka dostala od uživatelů už přes 100 tisíc hodnocení a podnětů, což vedlo ke stovkám vylepšení...
|
Banky se na podzim předhánějí v odměnách. Co pro vás nabízejí?
I v listopadu banky stále udržují atraktivní nabídky pro nové i stávající klienty. Snaží se zaujmout zejména finančními bonusy, zvýhodněnými úroky nebo speciálními odměnami za doporučení. Co zajímavého finanční domy připravily? Přinášíme vám pravidelný přehled aktuálních...
|
Produktové novinky bank v říjnu aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu října letošního roku oznámily Air Bank, Banka CREDITAS, Direct pojišťovna, Fio banka, Komerční banka, MONETA Money Bank...
|
Kdo vyhrál v soutěži Visa Nejlepší banka a Nejlepší pojišťovna 2025?
Hospodářské noviny vyhlásily výsledky již 17. ročníku soutěže Visa Nejlepší banka a Visa Nejlepší pojišťovna 2025. Hodnotitelem této soutěže je společnost Scott & Rose, provozovatel finančního portálu Finparáda.cz. Analytici ze Scott & Rose vyhodnocují...
|
všechny články v rubrice
|