Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Češi platí na kontakt už měsíc. Jak si klienti službu oblíbili?

21.12.2023  |  Veronika Křivská, zpráva Raiffeisenbank | foto: Pixabay
  


Obrázek: Žena s mobilním telefonemOd spuštění možnosti plateb na kontakt prvními českými bankami uplynul již měsíc. Raiffeisenbank za tuto dobu eviduje šedesát tisíc registrovaných klientů do této služby. Klienti za první měsíc úspěšně odeslali 15 tisíc plateb. V 33 tisících případů si vyzkoušeli, že pro platbu jim stačí vybrat příjemce ze seznamu kontaktů a ujistili se, že jim platbu mohou v budoucnu takto poslat.



O službě Platba na kontakt, kterou v listopadu spustila Air Bank, Česká spořitelna, ČSOB, Fio banka, Komerční banka a Raiffeisenbank, jsme vás informovali v článku zde. Jak si klienti tuto službu po měsíci fungování oblíbili?

Platba na kontakt umožňuje odeslat bankovní transakci na telefonní číslo příjemce, odpadá tak nutnost znát číslo účtu. Služba má usnadnit posílání plateb mezi známými.

Analytická data Raiffeisenbank ukázala, že do Platby na kontakt se registrovalo přes šedesát tisíc klientů, což byl i původní přibližný odhad ze strany banky. Za dobu fungování služby Raiffeisenbank zaznamenala 33 tisíc případů, kdy klient zkusil platbu zadat bez jejího odeslání.

Úplnou zkušenost mohli klienti získat díky provedení dalších 15 tisíc uskutečněných plateb a dalším 12 tisícům příchozích plateb na kontakt od jejich kolegů nebo přátel. Pouze ve 12 tisících případů klienti zjistili, že pokud telefonní číslo příjemce zaregistrované není, tak nemohou platbu odeslat.

Žebříček s nejlepšími osobními účty podle odborníků - zde
Kalkulačka Vám odpoví, která banka nabízí účet s nejnižšími poplatky - zde

„Za úspěch považujeme, že naši klienti jsou při zkoušení aktivní a vidíme u nich pouze jednu pětinu pokusů platby na neregistrované číslo. Při zadání platby na kontakt v Raiffeisenbank je totiž přehledně vidět, komu mohou zaplatit, aniž by museli zkoušet zadávat čísla ručně. Zároveň vidíme z celkových údajů všech šesti bank, že naši klienti mají třetinový podíl na situacích, kdy se mohli přesvědčit o tom, že příjemce je registrovaný, a pouze desetinový podíl na situacích, kdy registrovaný není. Klientům tak v našem mobilním bankovnictví ukazujeme především svět pozitivních možností. Věříme, že důvěra v to, že mají komu platbou na kontakt zaplatit, povede k tomu, že rychleji najdou pro platbu na kontakt vhodné příležitosti a budou tento jednoduchý způsob placení s oblibou i prakticky používat,“ komentuje výsledky Michal Bošina, expert digitálních služeb Raiffeisenbank.

Ohodnoťte vaše mobilní bankovnictví

Používáte mobilní bankovnictví pro správu vašich finančních produktů? Vyjádřete pomocí smajlíků vaši spokojenost či nespokojenost s mobilním bankovnictvím vaší banky. Hodnotit můžete ZDE.
 
Obrázek: Smajlíci


      
  



reklama

Spořicí účet + s výhodnou sazbou až 4,00 % p.a.více
Stavební spoření od Buřinky - dvojnásobná státní podpora na 5 let, sjednání zdarma a bonus za vklad až 8 500 Kčvíce
Účet OPEN - úrok až 3 % p.a.více




všechny články
Dále v rubrice

Banky prodlužují garance úroků na spořicích účtech: U Monety máte jistotu až do března 2026

Obrázek: Spořicí prasátko a peníze Banky v prosinci ponechaly úrokové sazby na spořicích účtech na stejné úrovni jako v předchozím měsíci, pouze prodloužily platnost garancí. Některé banky lákají klienty na sazby platné až do konce prvního čtvrtletí roku 2026. Pro střadatele je to důležitá informace...

Kdo nabízí nejlepší Dlouhodobý investiční produkt? Raiffeisenbank spouští poradenství a míří nahoru

Obrázek: Investiční poradenství Raiffeisenbank pokračuje v rozvoji svých digitálních investičních služeb a do aplikace Raiffeisen Investice nově přidává investiční poradenství. Díky této službě získají klienti možnost nechat si doporučit vhodné produkty podle svých investičních cílů, zkušeností a vztahu k riziku...

Kyberpodvodníci útočí před Vánoci: MONETA varuje před „červí dírou“ i falešnými e-shopy

Obrázek: Kyberbezpecnost_hacker Předvánoční období láká k online nakupování a bohužel také k vyšší aktivitě kyberpodvodníků. MONETA každoročně sleduje nárůst falešných e-shopů i podvodných dopravců. Nově se navíc objevuje sofistikovaná forma karetního útoku známá jako „červí díra“...

Bankovnictví Creditas One: změny pro uživatele i nové funkce

Obrázek: Mobilní bankovnictví Banka Creditas spustila nové internetové a mobilní bankovnictví pod názvem Creditas One. Zatím je určené jen pro dřívější klienty Max banky a Expobank. Aplikace slibuje modernější, bezpečnější a přehlednější ovládání účtů, karet a spořících produktů...

všechny články v rubrice









   
 
Nejlepší penzijní spoření
ZaVodou by Conseq
Allianz pojišťovna




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  

Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz
Spravovat souhlas s nastavením cookies