V aplikaci George lze nově podat žádost o vrácení platby odeslané na špatný účet
29.5.2023 | Veronika Křivská, zpráva České spořitelny | foto: Pixabay | |
Stalo se vám někdy, že jste pomocí internetového nebo mobilního bankovnictví poslali peníze na chybně zadané číslo účtu? V digitální aplikaci George od České spořitelny lze nově podat žádost o vrácení platby odeslané na špatný účet.
Poslali jste peníze na chybně zadaný účet? Nevadí. V mobilní i počítačové verzi bankovnictví George lze nově podat žádost o vrácení odchozí jednorázové domácí platby. Stačí vyplnit jednoduchý formulář, který je přímo v aplikaci George. Dosud museli klienti tuto žádost podat telefonicky přes klientské centrum nebo zajít osobně na pobočku. „Naším cílem bylo, aby celý proces žádosti o vrácení chybně odeslané platby v digitálním prostředí byl pro klienty co nejjednodušší. On-line průvodce, podobně jako u reklamací kartových transakcí, klienta provede několika kroky přímo v Georgi. Žádost zpracujeme a dáme mu obratem vědět, jaký bude další postup,“ říká František Knap, expert na platební řešení v České spořitelně. Peníze přijdou zpět na účet většinou do 30 dnů Česká spořitelna měsíčně zpracuje v průměru okolo 5 milionů odchozích plateb zadaných v mobilní nebo počítačové aplikaci George. Měsíčně přitom eviduje zhruba 600 žádostí o vrácení platby zaslané na chybný účet. Naprostou většinu takových žádostí se Spořitelně daří ve spolupráci s ostatními bankami vyřešit do jednoho měsíce. Pokud se po 30 dnech od podání žádosti platba nevrátí na účet klienta, banka mu pomůže získat potřebné údaje o příjemci, aby mohl celou záležitost řešit s Policí ČR. Ohodnoťte vaši mobilní aplikaci Používáte mobilní bankovnictví pro správu vašich finančních produktů? Kliknutím na název vaší banky můžete ohodnotit její mobilní aplikaci a vyjádřit tak pomocí smajlíků vaši spokojenost či nespokojenost s úrovní vybrané mobilní aplikace. Zdroj: Finparáda.cz
všechny články | |
Dále v rubrice
Nový způsob obsluhy na pobočce pomocí mobilní aplikace
Air Bank zavádí nový způsob obsluhy klientů na všech svých pobočkách, přístup je založen na technologii tabletů s rozhraním mobilní aplikace My Air. Tento krok přináší klientům nejen rychlejší přístup k bankovním službám...
|
Obliba digitálních peněženek roste: PayU nově integrovalo Click to Pay
Poskytovatel platebních služeb PayU nově umožňuje zákazníkům rychle a bezpečně platit za online nákupy prostřednictvím služby Click to Pay. E-shopy a prodejci, kteří spolupracují s PayU, mohou svým zákazníkům nabídnout ještě pohodlnější a rychlejší platby...
|
Co nového nabízí Smartbanking Fio banky?
Nejnovější verze mobilní aplikace Fio banky nabízí klientům hned několik nových funkcí a vylepšení. Fio Smartbanking nyní umožňuje například zobrazování stavu účtu na ploše mobilu, pohodlnější aktivaci nebo snazší přístup k informacím o účtu...
|
Odměny bank v listopadu
Víme, jaké banky nabízí odměny v listopadu. Hra o milion, finanční odměny za nový účet nebo slevy na půjčku. Přehled slev a bonusů najdete v našem článku...
|
všechny články v rubrice
|