Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Klientský portál moje UNIQA v novém designu. Jaké služby nabízí?

12.5.2023  |  Tomáš Smetana, zpráva UNIQA | foto: Finparáda.cz
  


Obrázek: Pobočka UNIQA8 Digitální servisní nástroj pro zákazníky moje UNIQA prošel důkladnou inovací. Ta především spojila do jednoho několik předchozích systémů fungujících před fúzí společností AXA do UNIQA, přidala řadu možností a zlepšila uživatelský komfort. Klienti tak mají k dispozici snadnou správu svých finančních smluv na jednom portálu.


Nový klientský portál moje UNIQA je optimalizován pro zobrazení na počítačích, v mobilech i tabletech. UNIQA rovněž optimalizovala design portálu v zájmu zpřehlednění zobrazovaných informací. Zjednodušilo se přihlašování do systému: jakmile je klient jednou ověřen, jako důvěryhodný uživatel může využívat portál naplno na základě svého PIN či hesla. Do moje UNIQA se lze hlásit i pomocí bankovní identity, jež nastaví okamžitě status ověřeného klienta.

Migrace se týkala asi 350 000 klientů a bezmála 600 000 smluv na pojištění, penzijní připojištění, doplňkové penzijní spoření nebo na investice v podílových fondech. Vzhledem k těmto objemům je zřejmý i ekologický efekt: on-line komunikace šetří papír a přírodu.

Žebříček s nejlepšími spořicími účty podle odborníků - zde
Kalkulačku pro spoření na penzi najdete zde


Co on-line portál moje UNIQA nabízí?


  • přehled všech smluv klienta s finanční skupinou UNIQA na jednom místě, včetně těch již ukončených: pojištění, penze, investice;
  • všechny potřebné dokumenty ke smlouvám, jako například kopie smluv, roční výpisy, daňová potvrzení, zelená karta k povinnému ručení apod.;
  • přehled provedených transakcí na smlouvách;
  • provedení změn osobních údajů a kontaktních údajů (např. příjmení, adresa trvalá nebo korespondenční, e-mail, telefonní číslo atp.);
  • provedení změny frekvence placení smluv, změny způsobu úhrady smluv, změny oprávněné osoby;
  • možnost úhrady plateb na smlouvách: klient zaplatí platební kartou on-line přímo z moje UNIQA;
  • přehled pojistných událostí z pojistných smluv: možnost nahlášení neživotní škody a sledování procesu vyřízení pojistných událostí, kompletní dokumentace ke škodě, možnost komunikace s likvidátorem škody;
  • kontakty na osobního poradce klienta a na UNIQA;
  • bankovní identita: prostřednictvím bankovní identity je možné se přihlásit, není potřeba nastavovat heslo, potvrzovat svou identitu, neboť informace o ní nám předává banka, a pokud se podaří napárovat údaje od banky s údaji od UNIQA, je této osobě přidělena ověřená identita:

V oblasti pojištění jsou v moje UNIQA k dispozici retailové smlouvy životního i neživotního pojištění. V penzích lze měnit výši pravidelného příspěvku účastníka a rovněž převádět prostředky mezi fondy. V investicích může klient podávat žádost o odkup nebo výměnu podílových listů, rušit odkup, případně měnit investiční strategii.

UNIQA počítá s dalším rozvojem portálu v příštích měsících. V plánu je doplnit on-line řešení vinkulací nebo propojit moje UNIQA i pro produkty bankopojištění sjdnávané v partnerské Raiffeisenbank.



      
  


Související články:
České silnice brázdí kolem 160 000 vozů bez povinného ručení. Co když dojde k dopravní nehodě?

Žebříček rizikového životního pojištění v listopadu

Zimní sezóna motoristů je tady. Přezout pneumatiky nestačí

Požáry v turistických destinacích. Jak může pomoct cestovní pojištění?

UNIQA pojišťovna zrychlila výplatu pojistného plnění při úrazu



všechny články
Dále v rubrice

ČSOB vydala emisi vlastních Zelených dluhopisů určených retailovým investorům

Obrázek: Píšící ruka V souladu se svou dlouhodobou strategií udržitelného podnikání a environmentální politiky ČSOB jako první finanční instituce vydala na tuzemském trhu vlastní Zelené dluhopisy. Tyto Zelené dluhopisy jsou emitovány v objemu jedné miliardy korun...

Denní zprávy

Obrázek: Denní zprávy Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...

Splatit předčasně úvěr nebo tvořit rezervu?

Obrázek: Prasátko Mnoho domácností si vzalo hypoteční či spotřebitelský úvěr v době, kdy se úrokové sazby pohybovaly kolem 2 až 3 % u hypoték a 5 % u úvěrů spotřebitelských. Dnešní optikou můžeme říct, že to byly peníze takřka zadarmo. Kvůli inflaci se ale základní úroková sazba dostala...

České silnice brázdí kolem 160 000 vozů bez povinného ručení. Co když dojde k dopravní nehodě?

Obrázek: Havárie dvou aut Podle dat České kanceláře pojistitelů (ČKP) v Česku v roce 2022 přibylo 194 000 vozidel se sjednaným povinným pojištěním odpovědnosti z provozu vozidla. Celkem má takzvané povinné ručení 9,053 milionu vozidel...

všechny články v rubrice









   
 
Nejlepší hypotéka roku 2022
Česká spořitelna
Česká spořitelna




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz