Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Klientský portál moje UNIQA v novém designu. Jaké služby nabízí?

12.5.2023  |  Tomáš Smetana, zpráva UNIQA | foto: Finparáda.cz
  


Obrázek: Pobočka UNIQA8 Digitální servisní nástroj pro zákazníky moje UNIQA prošel důkladnou inovací. Ta především spojila do jednoho několik předchozích systémů fungujících před fúzí společností AXA do UNIQA, přidala řadu možností a zlepšila uživatelský komfort. Klienti tak mají k dispozici snadnou správu svých finančních smluv na jednom portálu.


Nový klientský portál moje UNIQA je optimalizován pro zobrazení na počítačích, v mobilech i tabletech. UNIQA rovněž optimalizovala design portálu v zájmu zpřehlednění zobrazovaných informací. Zjednodušilo se přihlašování do systému: jakmile je klient jednou ověřen, jako důvěryhodný uživatel může využívat portál naplno na základě svého PIN či hesla. Do moje UNIQA se lze hlásit i pomocí bankovní identity, jež nastaví okamžitě status ověřeného klienta.

Migrace se týkala asi 350 000 klientů a bezmála 600 000 smluv na pojištění, penzijní připojištění, doplňkové penzijní spoření nebo na investice v podílových fondech. Vzhledem k těmto objemům je zřejmý i ekologický efekt: on-line komunikace šetří papír a přírodu.

Žebříček s nejlepšími spořicími účty podle odborníků - zde
Porovnání podílových fondů. Který je nejvýnosnější, jaké si účtují poplatky? - zde


Co on-line portál moje UNIQA nabízí?


  • přehled všech smluv klienta s finanční skupinou UNIQA na jednom místě, včetně těch již ukončených: pojištění, penze, investice;
  • všechny potřebné dokumenty ke smlouvám, jako například kopie smluv, roční výpisy, daňová potvrzení, zelená karta k povinnému ručení apod.;
  • přehled provedených transakcí na smlouvách;
  • provedení změn osobních údajů a kontaktních údajů (např. příjmení, adresa trvalá nebo korespondenční, e-mail, telefonní číslo atp.);
  • provedení změny frekvence placení smluv, změny způsobu úhrady smluv, změny oprávněné osoby;
  • možnost úhrady plateb na smlouvách: klient zaplatí platební kartou on-line přímo z moje UNIQA;
  • přehled pojistných událostí z pojistných smluv: možnost nahlášení neživotní škody a sledování procesu vyřízení pojistných událostí, kompletní dokumentace ke škodě, možnost komunikace s likvidátorem škody;
  • kontakty na osobního poradce klienta a na UNIQA;
  • bankovní identita: prostřednictvím bankovní identity je možné se přihlásit, není potřeba nastavovat heslo, potvrzovat svou identitu, neboť informace o ní nám předává banka, a pokud se podaří napárovat údaje od banky s údaji od UNIQA, je této osobě přidělena ověřená identita:

V oblasti pojištění jsou v moje UNIQA k dispozici retailové smlouvy životního i neživotního pojištění. V penzích lze měnit výši pravidelného příspěvku účastníka a rovněž převádět prostředky mezi fondy. V investicích může klient podávat žádost o odkup nebo výměnu podílových listů, rušit odkup, případně měnit investiční strategii.

UNIQA počítá s dalším rozvojem portálu v příštích měsících. V plánu je doplnit on-line řešení vinkulací nebo propojit moje UNIQA i pro produkty bankopojištění sjdnávané v partnerské Raiffeisenbank.



      
  


Související články:
České silnice brázdí kolem 160 000 vozů bez povinného ručení. Co když dojde k dopravní nehodě?

Žebříček rizikového životního pojištění v listopadu

Zimní sezóna motoristů je tady. Přezout pneumatiky nestačí

Požáry v turistických destinacích. Jak může pomoct cestovní pojištění?

UNIQA pojišťovna zrychlila výplatu pojistného plnění při úrazu



všechny články
Dále v rubrice

Pro hypotéky bude rok 2024 přelomový

Obrázek: Hypotéka V oblasti hypotečních úvěr můžeme letošní rok bez nadsázky označit za přelomový. A to hned z několika důvodů. Jedním z nich je pokračující snižování úrokových sazeb hypoték, které jde ruku v ruce se snižováním základní sazby ze strany České národní banky...

Denní zprávy

Obrázek: Denní zprávy Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...

Index termínovaných vkladů v únoru

Obrázek: Termínoindex Termínoindex nadále klesá. Banky pokračují ve snižování úrokových sazeb, ojediněle lze pozorovat zvýšení sazeb u dlouhodobých termínů...

Revolut spouští v České republice Robo poradce k automatizaci investování

Obrázek: Robo poradce od Revolutu Revolut, globální finanční aplikace, spustila v České republice vlastní službu Robo poradce. Nová služba umožňuje zákazníkům ušetřit čas a automatizovat investice přizpůsobené jejich potřebám. Robo poradce přidělí zákazníkům portfolio s ohledem na jejich...

všechny články v rubrice









   


Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz