Kooperativa pojišťovna spustila nový klientský portál
20.1.2023 | Jan Bachura, zpráva Kooperativa pojišťovny | foto: Kooperativa pojišťovna | |
Kooperativa pojišťovna spustila začátkem prosince 2022 novou Klientskou zónu, která nahradila původní Kooportál. Nová aplikace byla vyvinutá na přání klientů a klientských poradců. Co nabízí?
Do klientské zóny mají přístup všichni klienti Kooperativa pojišťovny se sjednanou smlouvou na fyzickou osobu v roli pojistníka. Pro snazší registraci i přihlášení je možné využít bankovní identitu. „Zatím si naši klienti užívají jednoduchého přístupu ke smlouvám a platbám, stažení zelené karty nebo asistenční karty k cestovnímu pojištění. Právě rychlý přehled o pojištění a jednoznačný zabezpečený přístup přes BankID je velkou výhodou. Nicméně to hlavní teprve přijde, naše klientská zóna je první aplikací nové integrační platformy, která nám umožní digitalizovat mnoho našich klientských i interních procesů,“ shrnula první dojmy z nového online prostředí Eva Poláchová, členka představenstva Kooperativa pojišťovny. V Klientské zóně uživatelé: - získají přehled o pojistných smlouvách,
- provedou změny v kontaktních údajích,
- nakouknou do transakční historie,
- zaplatí pojistné,
- sjednají si novou smlouvu,
- vyřeší pojistnou událost,
- vygenerují si novou zelenou kartu nebo digitální asistenční kartu.
Kooperativa pojišťovna chystá v Klientské zóně další rozšíření funkcí, například propojení online služeb mezi sebou, aby bylo možné koupit si pojištění přímo ze zóny bez nutnosti vyplňovat údaje, které již o klientovi známe. K polovině letošního ledna Kooperativa pojišťovna eviduje přes 155 000 přihlášení do Klientské zóny, s rekordním počtem 17 445 aktivních uživatelů za jeden den. reklama

|
Související články:
všechny články | | Dále v rubrice
Raiffeisenbank ukončí provádění odchozích plateb do Ruska a Běloruska
Raiffeisenbank od 15. února 2023 přestane provádět odchozí platby do Ruska a Běloruska. Doposud byly platby monitorovány a byl posuzován jejich soulad s platnými sankčními předpisy, ale vzhledem k vývoji situace...
|
Denní zprávy
Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...
|
Pojišťovny zrychlují výplatu pojistného plnění
Pillow pojišťovna a UNIQA pojišťovna oznámily zrychlení procesu vyřizování pojistných událostí a výplaty pojistného plnění. U Pillow pojišťovny se jedná o on-line prohlídku škody způsobené v rámci pojištění vozidla...
|
Raiffeisenbank zvýhodnila hypotéky
Přinášíme vám pravidelnou informaci o změnách úrokových sazeb u hypotečních úvěrů. V uplynulém týdnu snížila úrokové sazby Raiffeisenbank, a to až o 1,1 procentního bodu...
|
všechny články v rubrice
|