Kooperativa pojišťovna spustila nový klientský portál
20.1.2023 | Jan Bachura, zpráva Kooperativa pojišťovny | foto: Kooperativa pojišťovna | |
Kooperativa pojišťovna spustila začátkem prosince 2022 novou Klientskou zónu, která nahradila původní Kooportál. Nová aplikace byla vyvinutá na přání klientů a klientských poradců. Co nabízí?
Do klientské zóny mají přístup všichni klienti Kooperativa pojišťovny se sjednanou smlouvou na fyzickou osobu v roli pojistníka. Pro snazší registraci i přihlášení je možné využít bankovní identitu. „Zatím si naši klienti užívají jednoduchého přístupu ke smlouvám a platbám, stažení zelené karty nebo asistenční karty k cestovnímu pojištění. Právě rychlý přehled o pojištění a jednoznačný zabezpečený přístup přes BankID je velkou výhodou. Nicméně to hlavní teprve přijde, naše klientská zóna je první aplikací nové integrační platformy, která nám umožní digitalizovat mnoho našich klientských i interních procesů,“ shrnula první dojmy z nového online prostředí Eva Poláchová, členka představenstva Kooperativa pojišťovny. V Klientské zóně uživatelé: - získají přehled o pojistných smlouvách,
- provedou změny v kontaktních údajích,
- nakouknou do transakční historie,
- zaplatí pojistné,
- sjednají si novou smlouvu,
- vyřeší pojistnou událost,
- vygenerují si novou zelenou kartu nebo digitální asistenční kartu.
Kooperativa pojišťovna chystá v Klientské zóně další rozšíření funkcí, například propojení online služeb mezi sebou, aby bylo možné koupit si pojištění přímo ze zóny bez nutnosti vyplňovat údaje, které již o klientovi známe. K polovině letošního ledna Kooperativa pojišťovna eviduje přes 155 000 přihlášení do Klientské zóny, s rekordním počtem 17 445 aktivních uživatelů za jeden den.
všechny články | |
Dále v rubrice
Denní zprávy
Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...
|
Životní pojištění: Kdy vás začne skutečně chránit?
Mnoho lidí se domnívá, že sjednáním životního pojištění získají ochranu okamžitě. Ve skutečnosti však u řady rizik platí tzv. čekací doba, během níž pojišťovna pojistnou událost neproplatí. Její délka se liší podle typu rizika i konkrétní pojišťovny, proto je důležité ji znát ještě před podpisem smlouvy...
|
Kdo s kým hýbe: velké banky v cizích rukách, střední v zahraniční expanzi
České banky a pojišťovny mění role: zatímco velké patří zahraničním vlastníkům, menší skupiny expandují za hranice. Posledním příkladem je Banka CREDITAS, která dokončila...
|
Žebříček penzijních fondů v září: NN předběhla konkurenci, Conseq je těsně za ní
Doplňkové penzijní spoření je jedním z klíčových nástrojů, jak si v České republice zajistit finanční rezervu na důchod. Stát jej podporuje nejen daňovými úlevami, ale i příspěvky. Na penzijní spoření navíc mohou přispívat i firmy svým zaměstnancům. Jaký je aktuální...
|
všechny články v rubrice
|