V prosinci skončí výhodnější životní pojištění pro ženy. Využijte proto současných výhod, dokud existují!
Z rozhodnutí
Soudního dvora EU dnem 21. prosince 2012 nelze
použít pohlaví jako základ
výpočtu pojistného. Pro ženy tak
skončí výhodnější sazby
životního pojištění. Do tohoto data
jej však mohou uzavírat
za dosavadních, tj.
přívětivějších, podmínek.
Toho využívá například ČSOB
Pojišťovna, která odstartovala kampaň na podporu
prodeje životního pojištění pro ženy s
podtitulem „Dámy,
výhodnější už to nebude.“
Pojišťovny
chtějí do prosince získat co nejvíce
žen pro životní pojištění
"Kampaň za
necelé dva miliony korun bude probíhat od 14. 8.
do 12. 12. 2012. Jádrem kampaně je
přímá komunikace na
stávající klientky, které
ještě nemají uzavřeno životní
pojištění. Další
částí kampaně je komunikace
především v tisku, internetu a samozřejmě na
obchodních místech pojišťovny. Chtěli
bychom oslovit především ženy ve věku 20 až 45
let, které aktivně řeší
otázky své budoucnost," uvedl
marketingový ředitel ČSOB Pojišťovny Petr
Kleiner.
Auto nebo 10 tisíc korun na změnu image v
salónu krásy
Kampaň bude ve
stejném termínu provázet i soutěž o
vůz Suzuki SX4 a devět voucherů v hodnotě 10 tis. Kč na
exkluzivní proměnu image v luxusním
kosmetickém studiu. „Soutěže se může
zúčastnit každá žena, která u
nás v termínu kampaně/soutěže uzavře
životní pojištění a zodpoví
co nejpřesněji dvě soutěžní otázky
prostřednictvím SMS zprávy,“ doplnil
Petr Kleiner.
všechny články | |
Dále v rubrice
Plánujete hypotéku? Nepodceňte rizika, pojištění a finanční rezervu
Zájem o hypotéky opět roste. S klesajícími sazbami a větším optimismem na trhu se stále více lidí odhodlává ke koupi vlastního bydlení. Jenže právě v těchto chvílích je důležité nepodlehnout euforii a počítat i s méně příznivými scénáři. Co když přijde výpadek příjmu?
|
Snížená soběstačnost promění život celé rodiny. Kde získat finance na odpovídající péči?
V České republice žije přes 360 000 lidí závislých na pomoci druhých. Tento počet se podle odhadů v příštích čtyřech desetiletích až ztrojnásobí. Stárnutí populace, ale i závažné nemoci nebo úrazy mohou během chvíle proměnit život celé rodiny. Většina lidí...
|
Pillow: moderní pojišťovna pro chytré klienty
Jediná pojišťovna v Česku, která se o svůj zisk dělí se svými klienty půl na půl. Pojišťovna, která deklaruje že přináší srozumitelné pojištění bez skrytých podmínek, háčků, limitů a nesmyslných výluk. Jak vidí Pillow odborníci...
|
Produktové novinky bank v březnu aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelnou informaci o tom, jaké produktové změny a inovace banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu března letošního roku oznámily Air Bank, Česká spořitelna, ČSOB, mBank, Modrá pyramida, MONETA Money Bank...
|
všechny články v rubrice
|