Právní poradenství jako součást životního pojištění. Jak ho klienti využívají?
18.8.2022 | Jan Bachura, zpráva Kooperativa pojišťovny | |
Kooperativa pojišťovna nabízí v rámci asistence MAJÁK+ konzultace s odborníky v případě zdravotních nebo sociálních problémů klienta, pokud řeší nějaký právní spor, pokud na něj dolehly starosti a začíná mít psychické potíže nebo si jen neví rady s nastavením nové tiskárny a potřebuje IT pomoc. Kromě konzultací s odborníky nabízí i pomoc v podobě rychlého vyslání řemeslníka v případě havarijní situace v nepojištěné domácnosti nebo pomoc kutilského rázu při údržbě domácnosti – služby Hodinového manžela.
Kooperativa pojišťovna nabízí v rámci asistence MAJÁK+ konzultace s odborníky v případě zdravotních nebo sociálních problémů klienta, pokud řeší nějaký právní spor, pokud na něj dolehly starosti a začíná mít psychické potíže nebo si jen neví rady s nastavením nové tiskárny a potřebuje IT pomoc. Kromě konzultací s odborníky nabízí i pomoc v podobě rychlého vyslání řemeslníka v případě havarijní situace v nepojištěné domácnosti nebo pomoc kutilského rázu při údržbě domácnosti – služby Hodinového manžela. „Na rozdíl od konkurence, která asistence u životního pojištění často váže na závažnou pojistnou událost, je naše služba určená na běžné každodenní těžkosti, její využití je tedy daleko širší. Nejčastěji klienti využívají právní asistenci a hodinového manžela. Tyto zásahy tvoří téměř 50 % případů. Téměř 19 % klientů pak využívá konzultaci s lékařem,“ vypočítává nejčastější zásahy Ondřej Poul, šéf projektu zaměřeného na starší klienty v Kooperativa pojišťovně. Služby hodinového manžela využívají zejména starší spoluobčané. „Pomáhali jsme například paní, po které správce domu požadoval vyklizení sklepa kvůli opravě domu. Ale protože neměla nikoho z rodiny, který by ji s tím pomohl, obrátila se na MAJÁK+, který na vyklizení sklepa zajistil hodinového manžela. V poslední době se také zvyšuje počet zásahů u klientů s finančními problémy. Například díky růstu cen se náš klient dostal finanční tísně, a proto se obrátil na našeho sociálního pracovníka, který mu pomohl získat příspěvky a dávky v hmotné nouzi,“ představuje Ondřej Poul několik zásahů z poslední doby. „MAJÁK+ ušetří klientům mnoho času i starostí, dává záruku správných a aktuálních odpovědí v mnoha oblastech problematiky i záruku vyslání osvědčeného řemeslníka. To vše na jediném čísle, na které se klienti dovolají non-stop,“ dodává Ondřej Poul. reklama

|

všechny články | |
Dále v rubrice
Produktové novinky bank v červnu aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelnou informaci o tom, jaké produktové změny a inovace banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu června letošního roku oznámily Air Bank, banka CREDITAS, Česká spořitelna, ČSOB, mBank...
|
Pojištění domácnosti: Co nabízí český trh a proč se nevyplatí podceňovat ochranu svého majetku
Ať už bydlíte ve vlastním bytě, rodinném domě, nebo máte chatu, garáž či jiný objekt, stále více se ukazuje, že kvalitní pojištění není luxusem, ale nutností. Požár, vytopení, vichřice nebo krádež se totiž neptají. Podívejme se na aktuální nabídky českých pojišťoven...
|
Jak chránit domov v roce 2025? Pojištění dnes myslí i na jízdní kola, fotovoltaiku a IT asistenci
Ať už žijete ve městě, na vesnici, nebo trávíte víkendy na chalupě, s domovem má jistě každý spojený pocit bezpečí, ale i odpovědnost za jeho ochranu. Přestože na většinu situací nelze být stoprocentně připravený, správné pojištění může ulehčit mnoho starostí...
|
Povinné ručení v květnu zlevnilo
Podle Broker Consulting POVIndexu průměrná cena povinného ručení meziměsíčně klesla o 273 korun. Poklesy byly evidovány v Praze i Benešově. Tento vývoj potvrzuje, že si trh i nadále udržuje stabilitu bez výrazných výkyvů směrem nahoru či dolů...
|
všechny články v rubrice
|