Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Právní poradenství jako součást životního pojištění. Jak ho klienti využívají?

18.8.2022  |  Jan Bachura, zpráva Kooperativa pojišťovny
  


Obrázek: LidéKooperativa pojišťovna nabízí v rámci asistence MAJÁK+ konzultace s odborníky v případě zdravotních nebo sociálních problémů klienta, pokud řeší nějaký právní spor, pokud na něj dolehly starosti a začíná mít psychické potíže nebo si jen neví rady s nastavením nové tiskárny a potřebuje IT pomoc. Kromě konzultací s odborníky nabízí i pomoc v podobě rychlého vyslání řemeslníka v případě havarijní situace v nepojištěné domácnosti nebo pomoc kutilského rázu při údržbě domácnosti – služby Hodinového manžela.


Kooperativa pojišťovna nabízí v rámci asistence MAJÁK+ konzultace s odborníky v případě zdravotních nebo sociálních problémů klienta, pokud řeší nějaký právní spor, pokud na něj dolehly starosti a začíná mít psychické potíže nebo si jen neví rady s nastavením nové tiskárny a potřebuje IT pomoc. Kromě konzultací s odborníky nabízí i pomoc v podobě rychlého vyslání řemeslníka v případě havarijní situace v nepojištěné domácnosti nebo pomoc kutilského rázu při údržbě domácnosti – služby Hodinového manžela.

„Na rozdíl od konkurence, která asistence u životního pojištění často váže na závažnou pojistnou událost, je naše služba určená na běžné každodenní těžkosti, její využití je tedy daleko širší. Nejčastěji klienti využívají právní asistenci a hodinového manžela. Tyto zásahy tvoří téměř 50 % případů. Téměř 19 % klientů pak využívá konzultaci s lékařem,“ vypočítává nejčastější zásahy Ondřej Poul, šéf projektu zaměřeného na starší klienty v Kooperativa pojišťovně.

Žebříček nejlepšího pojištění podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky životního pojištění - zde


Služby hodinového manžela využívají zejména starší spoluobčané.

„Pomáhali jsme například paní, po které správce domu požadoval vyklizení sklepa kvůli opravě domu. Ale protože neměla nikoho z rodiny, který by ji s tím pomohl, obrátila se na MAJÁK+, který na vyklizení sklepa zajistil hodinového manžela. V poslední době se také zvyšuje počet zásahů u klientů s finančními problémy. Například díky růstu cen se náš klient dostal finanční tísně, a proto se obrátil na našeho sociálního pracovníka, který mu pomohl získat příspěvky a dávky v hmotné nouzi,“ představuje Ondřej Poul několik zásahů z poslední doby.

„MAJÁK+ ušetří klientům mnoho času i starostí, dává záruku správných a aktuálních odpovědí v mnoha oblastech problematiky i záruku vyslání osvědčeného řemeslníka. To vše na jediném čísle, na které se klienti dovolají non-stop,“ dodává Ondřej Poul.

reklama

Termínovaný vklad - garantovaná úroková sazba až 5,9 % ročněvíce
Spořicí účet + s výhodnou sazbou až 5,60 % p.a.více




      
  


Související články:
České silnice brázdí kolem 160 000 vozů bez povinného ručení. Co když dojde k dopravní nehodě?

Proč mít sjednané životní pojištění u hypotéky?

Klientský portál moje UNIQA v novém designu. Jaké služby nabízí?

Pojištění Mazlíček pro Vaše mazlíčky

Spořitelna klientům pomůže s nečekanými výdaji



všechny články
Dále v rubrice

České silnice brázdí kolem 160 000 vozů bez povinného ručení. Co když dojde k dopravní nehodě?

Obrázek: Havárie dvou aut Podle dat České kanceláře pojistitelů (ČKP) v Česku v roce 2022 přibylo 194 000 vozidel se sjednaným povinným pojištěním odpovědnosti z provozu vozidla. Celkem má takzvané povinné ručení 9,053 milionu vozidel...

Proč mít sjednané životní pojištění u hypotéky?

Obrázek: Nemovitost Pojištění oceníte teprve v okamžiku nepříznivých životních událostí, které vedou k újmě na majetku, životě či zdraví. Při sjednání hypotéky se vyplatí uzavřít rizikové životní pojištění. V případě smrti nebo trvalé invalidity totiž finančně nezatížíte vaši rodinu...

Klientský portál moje UNIQA v novém designu. Jaké služby nabízí?

Obrázek: Pobočka UNIQA Digitální servisní nástroj pro zákazníky moje UNIQA prošel důkladnou inovací. Ta především spojila do jednoho několik předchozích systémů fungujících před fúzí společností AXA do UNIQA, přidala řadu možností a zlepšila uživatelský komfort...

Pojištění Mazlíček pro Vaše mazlíčky

Obrázek: Německý ovčák Čím více poznávám lidi, tím mám raději psy. Pronesl Romain Rollandn francouzský prozaik, dramatik, esejista, hudební historik a literární kritik, nositel Nobelovy ceny za literaturu z roku 1915. A Češi toto naplňují, jsme národem pejskařů. V Evropě hrajeme jasný prim v počtu...

všechny články v rubrice









   
 
Nejlepší hypotéka roku 2022
Česká spořitelna
Česká spořitelna




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz