Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Právní poradenství jako součást životního pojištění. Jak ho klienti využívají?

18.8.2022  |  Jan Bachura, zpráva Kooperativa pojišťovny
  


Obrázek: LidéKooperativa pojišťovna nabízí v rámci asistence MAJÁK+ konzultace s odborníky v případě zdravotních nebo sociálních problémů klienta, pokud řeší nějaký právní spor, pokud na něj dolehly starosti a začíná mít psychické potíže nebo si jen neví rady s nastavením nové tiskárny a potřebuje IT pomoc. Kromě konzultací s odborníky nabízí i pomoc v podobě rychlého vyslání řemeslníka v případě havarijní situace v nepojištěné domácnosti nebo pomoc kutilského rázu při údržbě domácnosti – služby Hodinového manžela.


Kooperativa pojišťovna nabízí v rámci asistence MAJÁK+ konzultace s odborníky v případě zdravotních nebo sociálních problémů klienta, pokud řeší nějaký právní spor, pokud na něj dolehly starosti a začíná mít psychické potíže nebo si jen neví rady s nastavením nové tiskárny a potřebuje IT pomoc. Kromě konzultací s odborníky nabízí i pomoc v podobě rychlého vyslání řemeslníka v případě havarijní situace v nepojištěné domácnosti nebo pomoc kutilského rázu při údržbě domácnosti – služby Hodinového manžela.

„Na rozdíl od konkurence, která asistence u životního pojištění často váže na závažnou pojistnou událost, je naše služba určená na běžné každodenní těžkosti, její využití je tedy daleko širší. Nejčastěji klienti využívají právní asistenci a hodinového manžela. Tyto zásahy tvoří téměř 50 % případů. Téměř 19 % klientů pak využívá konzultaci s lékařem,“ vypočítává nejčastější zásahy Ondřej Poul, šéf projektu zaměřeného na starší klienty v Kooperativa pojišťovně.

Žebříček nejlepšího pojištění podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky životního pojištění - zde


Služby hodinového manžela využívají zejména starší spoluobčané.

„Pomáhali jsme například paní, po které správce domu požadoval vyklizení sklepa kvůli opravě domu. Ale protože neměla nikoho z rodiny, který by ji s tím pomohl, obrátila se na MAJÁK+, který na vyklizení sklepa zajistil hodinového manžela. V poslední době se také zvyšuje počet zásahů u klientů s finančními problémy. Například díky růstu cen se náš klient dostal finanční tísně, a proto se obrátil na našeho sociálního pracovníka, který mu pomohl získat příspěvky a dávky v hmotné nouzi,“ představuje Ondřej Poul několik zásahů z poslední doby.

„MAJÁK+ ušetří klientům mnoho času i starostí, dává záruku správných a aktuálních odpovědí v mnoha oblastech problematiky i záruku vyslání osvědčeného řemeslníka. To vše na jediném čísle, na které se klienti dovolají non-stop,“ dodává Ondřej Poul.

reklama

Spořicí účet + s výhodnou sazbou až 4,50 % p.a.více
Termínovaný vklad - garantovaná úroková sazba až 5,5 % ročněvíce




      
  


Související články:
Co dělat při dopravní nehodě?

Chraňte svůj domov – pomůže s tím pojištění domácnosti a odpovědnosti

Zlato je nejlepší způsob spoření, myslí si Češi. Nejvíce však roste obliba termínovaných vkladů

Cena pojištění vozidel meziročně vzrostla až o 20 procent

Na koho se obrátit při neshodách s pojišťovnou?



všechny články
Dále v rubrice

Co dělat při dopravní nehodě?

Obrázek: Auto S dopravní nehodou se může setkat každý a nemusí být ani řidičem. Nehoda ani nemusí být nijak vážná. Dopravní komplikací může být i sedřený lak či poražená dopravní značka. Důležité je však vědět, jak se zachovat...

Chraňte svůj domov – pomůže s tím pojištění domácnosti a odpovědnosti

Obrázek: Vytopený byt Domov je místo, které je jen naše, kde trávíme čas s našimi blízkými a cítíme se zde bezpečně. Proto bychom ho měli chránit před újmou a riziky, která mohou běžně nastat. Jedním z možných prostředků je i pojištění domácnosti a odpovědnosti...

Zlato je nejlepší způsob spoření, myslí si Češi. Nejvíce však roste obliba termínovaných vkladů

Obrázek: Peníze Výsledky Barometru obliby spoření za třetí čtvrtletí letošního roku potvrdily trend z posledních měsíců: Češi citlivě vnímají, zda mají na spoření a investice. Pokles obliby proto postihl téměř všechny nástroje, které Barometr sleduje...

Cena pojištění vozidel meziročně vzrostla až o 20 procent

Obrázek: Volant Nedostatek náhradních dílů, růst cen energií a také lidské práce zapříčiňují neustálé zdražování povinného ručení i havarijního pojištění. Ačkoliv je stále nižší než celková inflace, a to z důvodu konkurenčního boje jednotlivých...

všechny články v rubrice










   


Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz