Právní poradenství jako součást životního pojištění. Jak ho klienti využívají?
| 18.8.2022 | Jan Bachura, zpráva Kooperativa pojišťovny | |
Kooperativa pojišťovna nabízí v rámci asistence MAJÁK+ konzultace s odborníky v případě zdravotních nebo sociálních problémů klienta, pokud řeší nějaký právní spor, pokud na něj dolehly starosti a začíná mít psychické potíže nebo si jen neví rady s nastavením nové tiskárny a potřebuje IT pomoc. Kromě konzultací s odborníky nabízí i pomoc v podobě rychlého vyslání řemeslníka v případě havarijní situace v nepojištěné domácnosti nebo pomoc kutilského rázu při údržbě domácnosti – služby Hodinového manžela.
Kooperativa pojišťovna nabízí v rámci asistence MAJÁK+ konzultace s odborníky v případě zdravotních nebo sociálních problémů klienta, pokud řeší nějaký právní spor, pokud na něj dolehly starosti a začíná mít psychické potíže nebo si jen neví rady s nastavením nové tiskárny a potřebuje IT pomoc. Kromě konzultací s odborníky nabízí i pomoc v podobě rychlého vyslání řemeslníka v případě havarijní situace v nepojištěné domácnosti nebo pomoc kutilského rázu při údržbě domácnosti – služby Hodinového manžela. „Na rozdíl od konkurence, která asistence u životního pojištění často váže na závažnou pojistnou událost, je naše služba určená na běžné každodenní těžkosti, její využití je tedy daleko širší. Nejčastěji klienti využívají právní asistenci a hodinového manžela. Tyto zásahy tvoří téměř 50 % případů. Téměř 19 % klientů pak využívá konzultaci s lékařem,“ vypočítává nejčastější zásahy Ondřej Poul, šéf projektu zaměřeného na starší klienty v Kooperativa pojišťovně. Služby hodinového manžela využívají zejména starší spoluobčané. „Pomáhali jsme například paní, po které správce domu požadoval vyklizení sklepa kvůli opravě domu. Ale protože neměla nikoho z rodiny, který by ji s tím pomohl, obrátila se na MAJÁK+, který na vyklizení sklepa zajistil hodinového manžela. V poslední době se také zvyšuje počet zásahů u klientů s finančními problémy. Například díky růstu cen se náš klient dostal finanční tísně, a proto se obrátil na našeho sociálního pracovníka, který mu pomohl získat příspěvky a dávky v hmotné nouzi,“ představuje Ondřej Poul několik zásahů z poslední doby. „MAJÁK+ ušetří klientům mnoho času i starostí, dává záruku správných a aktuálních odpovědí v mnoha oblastech problematiky i záruku vyslání osvědčeného řemeslníka. To vše na jediném čísle, na které se klienti dovolají non-stop,“ dodává Ondřej Poul. reklama

|

všechny články | |
Dále v rubrice
Produktové novinky bank v říjnu aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu října letošního roku oznámily Air Bank, Banka CREDITAS, Direct pojišťovna, Fio banka, Komerční banka, MONETA Money Bank...
|
Novinka od Kooperativy: vyšší plnění při vážných nemocech a asistence NA BLÍZKU
Kooperativa rozšiřuje nabídku životního pojištění o zvýhodněné krytí závažných onemocnění. Nově mohou klienti získat dvojnásobné pojistné plnění při mozkové mrtvici, a to až o milion korun navíc. Cílem pojišťovny je posílit finanční jistotu lidí...
|
Kdo vyhrál v soutěži Visa Nejlepší banka a Nejlepší pojišťovna 2025?
Hospodářské noviny vyhlásily výsledky již 17. ročníku soutěže Visa Nejlepší banka a Visa Nejlepší pojišťovna 2025. Hodnotitelem této soutěže je společnost Scott & Rose, provozovatel finančního portálu Finparáda.cz. Analytici ze Scott & Rose vyhodnocují...
|
Direct mění pojištění majetku. Na co nově získáte náhradu?
Stačí malá nehoda a škody jsou na světě – převrácený květináč, zapomenuté okno při bouřce nebo prasklá trubka ve zdi. Zatímco dříve by pojišťovna podobné případy často odmítla uhradit s odkazem na výluky, Direct pojišťovna teď přichází s novým pojištěním...
|
všechny články v rubrice
|