Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Česká spořitelna bude mít nově 4 tváře a 4 barvy. Kterou tvář nabídne Vám?

1.8.2012  |  Michal Mošnička


Českou spořitelnu a její klienty čekají velké změny. Banka by se v budoucnu měla rozdělit na čtyři bankovní značky, přičemž každá značka bude určená pro jiný typ klientů. Hlavním poznávacím znakem jednotlivých značek bude jejich barva - béžová, modrá, černá a šedá. Pro koho budou určeny služby jednotlivých značek je uvedeno na obrázku níže. Černou barvu již nyní reprezentuje značka Erste Premier.

Masu klientů chce Česká spořitelna rozdělit, jako to dělají automobilky nebo restaurace, aby získala větší schopnost nabídnout a udržet rozdílnou nabídku jednotlivým typům zákazníků. Máme vybudovaný koncept obsluhy nejbonitnějších klientů – Erste Premier, co se týká béžové a modré banky budeme hledat optimální model, tzn. zatím přesně nevíme, zda v jedné pobočce bude v přízemí béžová banka a v prvním patře modrá banka,  obsluha živnostníků, podnikatelů a nebo to bude jinak,“ sdělil redakci Finparáda.cz ohledně rozdělení ČS na čtyři banky Dušan Baran, místopředseda představenstva a první náměstek generálního ředitele.

 
Zdroj: Česká spořitelna

Koncept Osobního bankovnictví (modrá barva) banka dolaďuje a otevírá nové pobočky pro tento typ klientů (v současnosti má pro modrou barvu 30 poboček, 142 Osobních bankéřů a 34 000 klientů)
Banka posiluje v segmentu nejbonitnějších klientů v rámci značky Erste Premier, která má 6 poboček, 66 Premier bankéřů a 7 000 klientů.

Další rozvoj Osobního bankovnictví
- Pokrytí měst nad 40 000 obyvatel do konce roku
- Nové pobočky a lokality pro Erste Premier - Plzeň, Hradec Králové, Olomouc, České Budějovice
- Zpřehlednění nabídky produktů a služeb v Béžové bance
- Zjednodušení sazebníku
- Nová generace služby Servis 24
- Nový přehledný design a ovládání Internetového bankovnictví
- Rozšíření úspěšné aplikace Mobilní banka na systém Android

Hlavní strana webových stránek Erste Premier:

Zdroj: Česká spořitelna

Pomocí nového modelu služeb chce Česká spořitelna dosáhnout následujících cílů:
  • být vedoucí bankou ve všech klíčových segmentech
  • zvýšit počet aktivních klientů
  • mít nejspokojenější zákazníky
  • mít nejatraktivnější digitální tvář banky (webové stránky, smartbanking apod.)
  • nabídnout a dlouhodobě udržet rozdílnou nabídku jednotlivým typům zákazníků, tak aby lépe odpovídala jejich specifickým potřebám a očekáváním
První inovované produkty pro novou strukturu

Prvními produkty pro novou strukturu prodeje jsou Účelové spoření, Karta Odměna, Kreditní karta World a Účelový úvěr od Buřinky





    



Žebříček s nejlepšími spořicími účty podle odborníků - zde
Kalkulačka spoření, nejvýhodnější spořicí účty od bank i záložen - zde

reklama

Spořicí účet + s výhodnou sazbou až 4,00 % p.a.více
Termínovaný vklad - garantovaná úroková sazba až 3,6 % p.a. u měsíčního vkladuvíce
CHYTRÝ účet - s odměnou 6 x 500 Kčvíce
Účet OPEN - úrok až 3,50 % p.a.více




všechny články
Dále v rubrice

Denní zprávy

Obrázek: Denní zprávy Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...

Kdo vyhrál v soutěži Visa Nejlepší banka a Visa Nejlepší pojišťovna 2024?

Obrázek: Logo Visa Nej banka a pojišťovna 2024 Hospodářské noviny vyhlásily výsledky již 16. ročníku soutěže Visa Nejlepší banka a Visa Nejlepší pojišťovna 2024. Hodnotitelem této soutěže je společnost Scott & Rose, provozovatel finančního portálu Finparáda.cz. Analytici Scott & Rose vyhodnocují...

Česká spořitelna přichází s vánoční odměnou

Obrázek: Rodina Česká spořitelna nabízí pro své klienty novou vánoční nabídku v rámci slevového programu Moneyback. V tomto programu již klienti ušetřili přes 845 milionů korun...

Co nového přináší aplikace Moje Generali?

Obrázek: Průvodce Moje Generali Generali Česká pojišťovna se stala první tuzemskou pojišťovnou, která přináší možnost vyplnit nehodový formulář nikoliv papírově, ale plně digitálně. A to v rámci speciálního modulu v klientské mobilní aplikaci Moje Generali, jenž dostal pojmenování „Průvodce při autonehodě“...

všechny články v rubrice









   


Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  

Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz
Spravovat souhlas s nastavením cookies