Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Česká spořitelna digitalizuje pojistné produkty

10.11.2021  |  Jan Bachura, zpráva České spořitelny
  


Obrázek: Žena s mobilemČeská spořitelna za poslední rok posílila na poli digitalizace a zrychlila a zjednodušila proces uzavírání produktů životního a neživotního pojištění. Jednotlivé produkty zaměřené na pojištění lze sjednat přímo v digitálním bankovnictví George, a to bez vyplňování osobních údajů nebo nutnosti návštěvy pobočky.


„V loňském roce jsme díky tomu, že si u nás klienti sjednali pojištění schopnosti splácet úvěry, vyplatili přes 400 milionů korun. Největším nárůstem plnění, který má samozřejmě hlavního jmenovatele - a to pandemii koronaviru - byla ztráta zaměstnání (nárůst o 83 %) a pracovní neschopnost (růst o 21 %),” říká Jakub Jírovec, šéf tribu pojištění v České spořitelně, jehož tým se za poslední dva roky rozrostl z pěti na více než třicet expertů a úzce spolupracuje s kolegy v bance i pojišťovnách. V prvním pololetí letošního roku Česká spořitelna zatím z tohoto pojištění klientům vyplatila pojistné plnění ve výši 278 milionů korun.

Pojištění schopnosti splácet úvěr rostlo a sjednává se větší podíl vyšší varianty zahrnující krytí ošetřování člena rodiny a myslí i na podnikatele při zrušení živnosti. Vlivem pandemie a poklesu zájmu o cestování se meziročně snížil počet klientů, kteří si sjednali cestovní pojištění. V prodeji neživotního pojištění potom Česká spořitelna posílila meziročně o 54 % a jen od začátku letošního roku do konce září klienti uzavřeli téměř 29 000 nových smluv.

„Reagujeme i na významné živelní události. Od léta mohou klienti z oblastí postižených tornádem využít pojištění nemovitosti na rok zdarma,” doplnil Jan Bojko, který má v České spořitelně na starosti oblast neživotního pojištění.

Kalkulačka spoření, nejvýhodnější spořicí účty od bank i záložen - zde
Přehled celé nabídky bankovních účtů - zde


Česká spořitelna svým klientům pomáhá i se zajištěním jejich příjmu formou životního pojištění. Banka v této oblasti zejména vytvořila nový tabletový proces na sjednání životního pojištění, který zvyšuje klientský zážitek z celého procesu, digitalizuje ho a o více jak 50 % zkracuje čas, který je potřebný pro sjednání životního pojištění.

„Zaměřili jsme se i na skupinu seniorů, která byla z pohledu produktové nabídky dlouhodobě opomíjená a připravili ve spolupráci s pojišťovnou Kooperativa dvě nová rizika MAJÁK a MAJÁK+, která pomáhají nejen seniorům se zorientovat v těžkých životních situacích a v případě MAJÁKU+ některé z nich dokonce vyřeší,“ dodal Lukáš Míka, který má v České spořitelně na starost životní pojištění.

„Významně jsme akcelerovali v oblasti digitalizace, která se promítla do všech našich pojišťovacích produktů. Díky těmto inovacím umíme klientům většinu produktů zprostředkovat skrze digitální kanály rychleji a pohodlněji. Jak technologicky, tak obchodně jsme potvrdili pozici jednoho z největších poskytovatelů pojištění na českém trhu,” doplnil Jakub Jírovec s tím, že prioritou je klást důraz na péči o klienty a pokračovat v zavádění inovací, které pro klienty znamenají rychlost, jednoduchost a pohodlnost.

Mezi hlavní vylepšení, která za poslední rok Česká spořitelna v oblasti pojištění představila, jsou:
  • rychlé sjednání pojištění majetku v mobilním bankovnictví George bez nutnosti návštěvy pobočky,
  • snadné a rychlejší sjednání pojištění majetku v pobočkové síti, které probíhá na obrazovce tabletu,
  • infolinka MAJÁK - první produkt v České spořitelně, který byl vytvořen primárně pro potřeby seniorů,
  • dobré rady k hlášení pojistných událostí v mobilním bankovnictví George,
  • zjednodušení procesu hlášení pojistných událostí přes telefon u pojištění osobních věcí a karet,
  • nové jednorázové cestovní pojištění přímo v mobilním bankovnictví George bez složitého vyplňování osobních údajů a sjednáním do 1 minuty.


RIXO.cz je online pojišťovací služba, která lidem srovná všechny typy pojištění. Srovnat a sjednat si můžete povinné ručení, havarijní pojištění, pojištění majetku, pojištění odpovědnosti i životní pojištění. Služba také zkontroluje kvalitu stávajících pojistných smluv klienta a uloží je na jedno místo – do klientské aplikace. Službu si můžete vyzkoušet zde  >>>
Reklama


      
  





všechny články
Dále v rubrice

Jak financovat nemovitost bez hypotéky

Obrázek: Hypotéka Financování bydlení bez hypotečního úvěru. Možností je několik. Jaké to jsou a jaké mají klady a zápory?

Denní zprávy

Obrázek: Denní zprávy Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...

Platby na kontakt: hodně klientů, málo plateb

Obrázek: Žena s mobilem v ruce Snazší posílání peněz mezi lidmi pomocí telefonního čísla namísto čísla bankovního účtu už půl roku umožňuje služba Platby na kontakt. Za tu dobu se do ní přihlásilo půl milionu klientů šestice bank, které tento typ transakcí umožňují...

Digitalizace bank - co si nově můžete sjednat online?

Obrázek: Digitalizace Banky svým klientům stále více nabízejí možnost sjednání produktů a služeb z pohodlí domova. Novinky v online sjednání představila Raiffeisenbank a ČSOB. Raiffeisenbank umožňuje od poloviny března právnickým osobám zakládat účty online a klienti ČSOB...

všechny články v rubrice









   


Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz