Kooperativa nabízí digitální asistenční kartu s meteovarováním. K pojištění majetku ji klienti získají zdarma
20.9.2021 | Jan Bachura, zpráva Kooperativa pojišťovny | |
Kooperativa pojišťovna ve spolupráci se společností Meteopress připravila službu, která klienty pojišťovny předem upozorní na blížící se nepříznivé projevy počasí v okolí jejich nemovitosti nebo domácnosti.
„Vývoj počasí sledujeme každý den 24 hodin a můžeme tak zákazníkům dát včas vědět, aby si mohli svůj majetek před extrémní situací lépe zabezpečit. Tuto službu poskytujeme zcela zdarma,“ popisuje princip meteovarování Filip Král, člen představenstva pojišťovny Kooperativa. Během celého roku jsme vystavováni různým nepříznivým výkyvům počasí, ať už jde o přívalové deště, vichřice, bouřky s krupobitím, nebo třeba vydatné sněhové srážky, či extrémní námrazu. Všechny tyto situace mohou mít za následek poškození majetku – kroupy poškodí vozidlo zaparkované mimo garáž, silný vítr odnese či poničí nezabezpečené věci ze zahrady nebo úderem blesku zkratují všechny spotřebiče a elektronika v domácnosti. Kooperativa pojišťovna klienty na tyto mimořádné situace dopředu upozorňuje, a tak mají možnost alespoň některým škodám na majetku předejít či jejich projevy zmírnit. Meteovarování vydává pojišťovna na digitální kartě, kterou si klient uloží do elektronické peněženky ve svém mobilu. „Jedná se preventivní službu, v žádném případě se klienti nemusí obávat toho, že budeme snižovat pojistné plnění, pokud na naše varování nebudou mít možnost zareagovat nebo je třeba v danou chvíli přehlédnou,“ ujišťuje Filip Král. Kooperativa pojišťovna posílá kartičku ke každé nové majetkové smlouvě, u které klient udělil souhlas s elektronickou a marketingovou komunikací. Doposud si digitální asistenční kartu nainstalovalo téměř 8 300 klientů pojišťovny. RIXO.cz je online pojišťovací služba, která lidem srovná všechny typy pojištění. Srovnat a sjednat si můžete povinné ručení, havarijní pojištění, pojištění majetku, pojištění odpovědnosti i životní pojištění. Služba také zkontroluje kvalitu stávajících pojistných smluv klienta a uloží je na jedno místo – do klientské aplikace. Službu si můžete vyzkoušet zde >>> Reklama | reklama
|
všechny články | |
Dále v rubrice
V říjnu ceny povinného ručení vzrostly
Náklady na povinné ručení se v říjnu zvýšily. Aktuálně se náklady na pojištění typického vozidla pohybují přes 7 tisíc korun. Více nám napoví index povinného ručení...
|
Nejlepší finanční produkty podle veřejnosti. Hlasujte na Finparádě
Společnost Scott & Rose, provozovatel finančního portálu Finparáda.cz bude na začátku příštího roku vyhodnocovat nejlepší finanční produkty za rok 2024. Kromě kategorií, které hodnotí odborníci, bude vyhlášen i vítěz v kategorii Produkt veřejnosti...
|
Průvodce havarijním pojištěním: Jak na správný výběr, nastavení limitů a cenu pojistky
Havarijní pojištění je klíčovým nástrojem pro ochranu vašeho vozidla před škodami, ať už způsobenými nehodami, živly, nebo vandalismem. Správně zvolené pojištění vám může ušetřit mnoho starostí i peněz. V tomto článku se dozvíte, co kryje havarijní pojištění, ale i na co se nevztahuje...
|
Co nového přináší aplikace Moje Generali?
Generali Česká pojišťovna se stala první tuzemskou pojišťovnou, která přináší možnost vyplnit nehodový formulář nikoliv papírově, ale plně digitálně. A to v rámci speciálního modulu v klientské mobilní aplikaci Moje Generali, jenž dostal pojmenování „Průvodce při autonehodě“...
|
všechny články v rubrice
|