Kooperativa nabízí digitální asistenční kartu s meteovarováním. K pojištění majetku ji klienti získají zdarma
20.9.2021 | Jan Bachura, zpráva Kooperativa pojišťovny | |
Kooperativa pojišťovna ve spolupráci se společností Meteopress připravila službu, která klienty pojišťovny předem upozorní na blížící se nepříznivé projevy počasí v okolí jejich nemovitosti nebo domácnosti.
„Vývoj počasí sledujeme každý den 24 hodin a můžeme tak zákazníkům dát včas vědět, aby si mohli svůj majetek před extrémní situací lépe zabezpečit. Tuto službu poskytujeme zcela zdarma,“ popisuje princip meteovarování Filip Král, člen představenstva pojišťovny Kooperativa. Během celého roku jsme vystavováni různým nepříznivým výkyvům počasí, ať už jde o přívalové deště, vichřice, bouřky s krupobitím, nebo třeba vydatné sněhové srážky, či extrémní námrazu. Všechny tyto situace mohou mít za následek poškození majetku – kroupy poškodí vozidlo zaparkované mimo garáž, silný vítr odnese či poničí nezabezpečené věci ze zahrady nebo úderem blesku zkratují všechny spotřebiče a elektronika v domácnosti. Kooperativa pojišťovna klienty na tyto mimořádné situace dopředu upozorňuje, a tak mají možnost alespoň některým škodám na majetku předejít či jejich projevy zmírnit. Meteovarování vydává pojišťovna na digitální kartě, kterou si klient uloží do elektronické peněženky ve svém mobilu. „Jedná se preventivní službu, v žádném případě se klienti nemusí obávat toho, že budeme snižovat pojistné plnění, pokud na naše varování nebudou mít možnost zareagovat nebo je třeba v danou chvíli přehlédnou,“ ujišťuje Filip Král. Kooperativa pojišťovna posílá kartičku ke každé nové majetkové smlouvě, u které klient udělil souhlas s elektronickou a marketingovou komunikací. Doposud si digitální asistenční kartu nainstalovalo téměř 8 300 klientů pojišťovny. RIXO.cz je online pojišťovací služba, která lidem srovná všechny typy pojištění. Srovnat a sjednat si můžete povinné ručení, havarijní pojištění, pojištění majetku, pojištění odpovědnosti i životní pojištění. Služba také zkontroluje kvalitu stávajících pojistných smluv klienta a uloží je na jedno místo – do klientské aplikace. Službu si můžete vyzkoušet zde >>> Reklama |
všechny články | |
Dále v rubrice
Cestování s mazlíčkem: Průvodce cestovním pojištěním pro zvířata
Dovolená s pejskem či kočičkou? Stále více Čechů cestuje do zahraničí se svými čtyřnohými společníky. Taková cesta však vyžaduje důkladnou přípravu – od pasu přes očkování až po cestovní pojištění pro mazlíčky. Veterinární péče v cizině totiž dokáže...
|
Pojištění dlouhodobé péče: Kdy a jak pojišťovna plní?
Ztráta soběstačnosti může přijít náhle a s sebou přináší jak fyzickou, tak značnou finanční zátěž pro jednotlivce i jejich blízké. Pojištění dlouhodobé péče je řešením, jak se připravit a zajistit si důstojný život i s potřebou cizí pomoci. Zjistěte, kdy a za jakých podmínek...
|
Produktové novinky bank v červnu aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelnou informaci o tom, jaké produktové změny a inovace banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu června letošního roku oznámily Air Bank, banka CREDITAS, Česká spořitelna, ČSOB, mBank...
|
Pojištění domácnosti: Co nabízí český trh a proč se nevyplatí podceňovat ochranu svého majetku
Ať už bydlíte ve vlastním bytě, rodinném domě, nebo máte chatu, garáž či jiný objekt, stále více se ukazuje, že kvalitní pojištění není luxusem, ale nutností. Požár, vytopení, vichřice nebo krádež se totiž neptají. Podívejme se na aktuální nabídky českých pojišťoven...
|
všechny články v rubrice
|