Kooperativa nabízí digitální asistenční kartu s meteovarováním. K pojištění majetku ji klienti získají zdarma
20.9.2021 | Jan Bachura, zpráva Kooperativa pojišťovny | |
Kooperativa pojišťovna ve spolupráci se společností Meteopress připravila službu, která klienty pojišťovny předem upozorní na blížící se nepříznivé projevy počasí v okolí jejich nemovitosti nebo domácnosti.
„Vývoj počasí sledujeme každý den 24 hodin a můžeme tak zákazníkům dát včas vědět, aby si mohli svůj majetek před extrémní situací lépe zabezpečit. Tuto službu poskytujeme zcela zdarma,“ popisuje princip meteovarování Filip Král, člen představenstva pojišťovny Kooperativa. Během celého roku jsme vystavováni různým nepříznivým výkyvům počasí, ať už jde o přívalové deště, vichřice, bouřky s krupobitím, nebo třeba vydatné sněhové srážky, či extrémní námrazu. Všechny tyto situace mohou mít za následek poškození majetku – kroupy poškodí vozidlo zaparkované mimo garáž, silný vítr odnese či poničí nezabezpečené věci ze zahrady nebo úderem blesku zkratují všechny spotřebiče a elektronika v domácnosti. Kooperativa pojišťovna klienty na tyto mimořádné situace dopředu upozorňuje, a tak mají možnost alespoň některým škodám na majetku předejít či jejich projevy zmírnit. Meteovarování vydává pojišťovna na digitální kartě, kterou si klient uloží do elektronické peněženky ve svém mobilu. „Jedná se preventivní službu, v žádném případě se klienti nemusí obávat toho, že budeme snižovat pojistné plnění, pokud na naše varování nebudou mít možnost zareagovat nebo je třeba v danou chvíli přehlédnou,“ ujišťuje Filip Král. Kooperativa pojišťovna posílá kartičku ke každé nové majetkové smlouvě, u které klient udělil souhlas s elektronickou a marketingovou komunikací. Doposud si digitální asistenční kartu nainstalovalo téměř 8 300 klientů pojišťovny. RIXO.cz je online pojišťovací služba, která lidem srovná všechny typy pojištění. Srovnat a sjednat si můžete povinné ručení, havarijní pojištění, pojištění majetku, pojištění odpovědnosti i životní pojištění. Služba také zkontroluje kvalitu stávajících pojistných smluv klienta a uloží je na jedno místo – do klientské aplikace. Službu si můžete vyzkoušet zde >>> Reklama |
všechny články | |
Dále v rubrice
Jak funguje pojištění ztráty zaměstnání a kdy ho sjednat
Pojištění ztráty zaměstnání může pomoci překlenout období bez příjmu, nejčastěji při splácení hypotéky nebo úvěru. Nejde však o univerzální záchrannou síť, kryje jen určité situace, má čekací dobu a řadu omezení. Podívejte se, jak přesně funguje, komu dává smysl a kolik stojí...
|
Produktové novinky bank v září aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu září letošního roku oznámily Air Bank, Česká spořitelna, ČSOB, Komerční banka, mBank, MONETA Money Bank...
|
Pojištění odpovědnosti u nemovitostí: kdy se hodí a před čím vás ochrání
Každý vlastník nemovitosti nese odpovědnost za škody, které jeho dům či byt může způsobit druhým. Ať už jde o pád střešní krytiny, únik vody nebo jiné nečekané situace, náklady na náhradu škody mohou být vysoké. Právě proto existuje pojištění odpovědnosti u nemovitosti...
|
Podpojištění hrozí i u aut. Jak se mu vyhnout?
Mnoho řidičů podceňuje správné nastavení hodnoty svého auta při sjednávání havarijního pojištění. Pokud je vozidlo pojištěno na nižší částku, než kolik skutečně stojí, hrozí podpojištění – tedy nižší pojistné plnění při nehodě či škodě. Podle pojišťoven se tento problém...
|
všechny články v rubrice
|