Kooperativa nabízí digitální asistenční kartu s meteovarováním. K pojištění majetku ji klienti získají zdarma
20.9.2021 | Jan Bachura, zpráva Kooperativa pojišťovny | |
Kooperativa pojišťovna ve spolupráci se společností Meteopress připravila službu, která klienty pojišťovny předem upozorní na blížící se nepříznivé projevy počasí v okolí jejich nemovitosti nebo domácnosti.
„Vývoj počasí sledujeme každý den 24 hodin a můžeme tak zákazníkům dát včas vědět, aby si mohli svůj majetek před extrémní situací lépe zabezpečit. Tuto službu poskytujeme zcela zdarma,“ popisuje princip meteovarování Filip Král, člen představenstva pojišťovny Kooperativa. Během celého roku jsme vystavováni různým nepříznivým výkyvům počasí, ať už jde o přívalové deště, vichřice, bouřky s krupobitím, nebo třeba vydatné sněhové srážky, či extrémní námrazu. Všechny tyto situace mohou mít za následek poškození majetku – kroupy poškodí vozidlo zaparkované mimo garáž, silný vítr odnese či poničí nezabezpečené věci ze zahrady nebo úderem blesku zkratují všechny spotřebiče a elektronika v domácnosti. Kooperativa pojišťovna klienty na tyto mimořádné situace dopředu upozorňuje, a tak mají možnost alespoň některým škodám na majetku předejít či jejich projevy zmírnit. Meteovarování vydává pojišťovna na digitální kartě, kterou si klient uloží do elektronické peněženky ve svém mobilu. „Jedná se preventivní službu, v žádném případě se klienti nemusí obávat toho, že budeme snižovat pojistné plnění, pokud na naše varování nebudou mít možnost zareagovat nebo je třeba v danou chvíli přehlédnou,“ ujišťuje Filip Král. Kooperativa pojišťovna posílá kartičku ke každé nové majetkové smlouvě, u které klient udělil souhlas s elektronickou a marketingovou komunikací. Doposud si digitální asistenční kartu nainstalovalo téměř 8 300 klientů pojišťovny. RIXO.cz je online pojišťovací služba, která lidem srovná všechny typy pojištění. Srovnat a sjednat si můžete povinné ručení, havarijní pojištění, pojištění majetku, pojištění odpovědnosti i životní pojištění. Služba také zkontroluje kvalitu stávajících pojistných smluv klienta a uloží je na jedno místo – do klientské aplikace. Službu si můžete vyzkoušet zde >>> Reklama |
všechny články | |
Dále v rubrice
Produktové novinky bank v listopadu aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelnou informaci o tom, jaké produktové změny a inovace banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu října letošního roku oznámily Air Bank, Česká spořitelna, ČSOB, Fio banka, Generali Česká pojišťovna...
|
Chystáte se na lyže do zahraničí? Nezapomeňte na pojištění
Se začátkem zimního období roste zájem Čechů o pobyty zaměřené na relaxaci i sportovní aktivity. Řada z nich vyrazí na týdenní pobyt zejména v únoru a v březnu, kdy mají děti v jednotlivých krajích ČR jarní prázdniny. Češi volí destinace, které nabízejí...
|
Autoparáda: Unikátní platforma pro hodnocení nejprodávanějších vozů na českém trhu
Představujeme Autoparádu – unikátní platformu, kde můžete vyhledávat, hodnotit a sledovat nejprodávanější auta na českém trhu. Momentálně si můžete v beta verzi vybrat z devíti populárních značek včetně Škody, Volkswagenu a Fordu...
|
Velké téma pro pojišťovny i vládu: Péče o nesoběstačné seniory
Počet seniorů, kteří potřebují dlouhodobou péči, roste. České pojišťovny proto pokračují v její podpoře a plánují vytvořit síť center dlouhodobé péče. To první, v Chodové Plané na Tachovsku, by mělo první klienty přijmout již v roce 2025...
|
všechny články v rubrice
|