Klienti mBank mohou v mobilní aplikaci chatovat s bankou
17.9.2021 | Jan Bachura, zpráva mBank | |
Možnost chatu s expertem mBank, kterou banka před časem přidala do internetového bankovnictví, je nyní k dispozici i v mobilní aplikaci. Díky této novince nyní klienti mBank vyřeší své požadavky kdekoliv. Nemusí tak sedět u počítače, volat na mLinku nebo navštěvovat pobočku.
mBank nově nabízí možnost spojit se s expertem mBank přímo v mobilní aplikaci. Pro zahájení chatu s odborníkem stačí kliknout na ikonku „Chat“ v záložce Info. Klienti, kteří používají smartphony s operačním systémem Android, se do chatu dostanou také po kliknutí na 3 vodorovné proužky vlevo nahoře hned po otevření aplikace. V operačním systému iOS je po otevření aplikace potřeba kliknout na šipku v záhlaví obrazovky, která se nachází vpravo nahoře vedle křestního jména. Na otázky klienta odpovídá reálná osoba – expert mBank – nejde o automatické odpovědi chatbota. „Chat v mobilní aplikaci je zároveň propojen s tím v internetovém bankovnictví. Klienti tak mohou konverzaci zahájit v internetovém bankovnictví a poté v ní pokračovat v aplikaci, případně i naopak. Historie konverzace se ukládá zároveň v obou rozhraních. Aplikace navíc klienta pomocí notifikace upozorní na odpověď či doplnění ze strany banky, i když bude odhlášen,“ říká Michal Pokluda, který má v mBank na starosti digitální kanály. Díky mobilní aplikaci mBank je možné rovněž kontaktovat reálného bankéře na mLince pomocí funkce „click to call“ nebo prostřednictvím chatu, a to kdykoliv a odkudkoliv bez nutnosti dalšího ověření. Klienti si tak nemusejí pamatovat žádné další ověřovací kódy. Expert mBank může klientovi přímo do chatu poslat soubor nebo odkaz, aby mu pomohl jeho požadavek vyřešit rychleji. Vzhledem k tomu, že se historie konverzace zachovává, mohou se klienti k těmto souborů a odkazům kdykoliv vrátit. Chatování v mobilní aplikaci nabízejí i další banky. Klienti Air Bank mohou v mobilní aplikaci My Air chatovat s virtuální asistentkou Anetou, v nové mobilní aplikaci od ČSOB s názvem ČSOB Smart pomáhá klientům s jejich dotazy virtuální asistentka Kate a chat v mobilní aplikaci mohou využít i klienti Raiffeisenbank. reklama

|
 Ohodnoťte vaši mobilní aplikaci Používáte mobilní bankovnictví pro správu vašich finančních produktů? Kliknutím na název vaší banky můžete ohodnotit její mobilní aplikaci a vyjádřit tak pomocí smajlíků vaši spokojenost či nespokojenost s úrovní vybrané mobilní aplikace. Podle návštěvníků Finparády.cz má nejlepší mobilní aplikaci Equa bank, pro kterou hlasovalo celkem 31 návštěvníků, a to s průměrnou známkou 1,52 (k 16. 9. 2021, 14:00). Zdroj: Finparáda.cz
všechny články | |
Dále v rubrice
Jak banky vylepšují mobilní bankovní aplikace?
Češi si mobilní bankovnictví oblíbily a téměř každý den ho využívají. Banky ho proto neustále vylepšují a inovují. Co nového pro své klienty připravily? Vybrali jsme pro vás novinky v aplikacích ČSOB a Raiffeisenbank...
|
Air Bank vrací podnikatelům za platby kartou
Air Bank nově přichází s výhodou pro podnikatele. Vrátí jim 1 % z plateb provedených podnikatelskou debetní kartou. Jaké další bonusy a slevy banky nabízejí, se dočtete v našem článku...
|
Banky prodlužují garanci úroku na spořicích účtech
Některé banky garantují u svých spořicích účtů úrokové sazby. Nejdelší garanci najdete u MONETy Money Bank a Raiffeisenbank. Jaké další banky prodloužily garanci a v jaké výši, se dozvíte v našem článku...
|
Revolut v číslech: Jaký zisk přinesl rok 2024?
Společnost Revolut zveřejnila výroční zprávu za rok 2024, ve které oznamuje výrazný růst napříč všemi segmenty podnikání a čtvrtý po sobě jdoucí rok v zisku. Jak se firmě dařilo v jednotlivých segmentech a co stojí za rekordním výsledkem, se dozvíte v našem článku...
|
všechny články v rubrice
|