Klienti mBank mohou v mobilní aplikaci chatovat s bankou
17.9.2021 | Jan Bachura, zpráva mBank | |
Možnost chatu s expertem mBank, kterou banka před časem přidala do internetového bankovnictví, je nyní k dispozici i v mobilní aplikaci. Díky této novince nyní klienti mBank vyřeší své požadavky kdekoliv. Nemusí tak sedět u počítače, volat na mLinku nebo navštěvovat pobočku.
mBank nově nabízí možnost spojit se s expertem mBank přímo v mobilní aplikaci. Pro zahájení chatu s odborníkem stačí kliknout na ikonku „Chat“ v záložce Info. Klienti, kteří používají smartphony s operačním systémem Android, se do chatu dostanou také po kliknutí na 3 vodorovné proužky vlevo nahoře hned po otevření aplikace. V operačním systému iOS je po otevření aplikace potřeba kliknout na šipku v záhlaví obrazovky, která se nachází vpravo nahoře vedle křestního jména. Na otázky klienta odpovídá reálná osoba – expert mBank – nejde o automatické odpovědi chatbota. „Chat v mobilní aplikaci je zároveň propojen s tím v internetovém bankovnictví. Klienti tak mohou konverzaci zahájit v internetovém bankovnictví a poté v ní pokračovat v aplikaci, případně i naopak. Historie konverzace se ukládá zároveň v obou rozhraních. Aplikace navíc klienta pomocí notifikace upozorní na odpověď či doplnění ze strany banky, i když bude odhlášen,“ říká Michal Pokluda, který má v mBank na starosti digitální kanály. Díky mobilní aplikaci mBank je možné rovněž kontaktovat reálného bankéře na mLince pomocí funkce „click to call“ nebo prostřednictvím chatu, a to kdykoliv a odkudkoliv bez nutnosti dalšího ověření. Klienti si tak nemusejí pamatovat žádné další ověřovací kódy. Expert mBank může klientovi přímo do chatu poslat soubor nebo odkaz, aby mu pomohl jeho požadavek vyřešit rychleji. Vzhledem k tomu, že se historie konverzace zachovává, mohou se klienti k těmto souborů a odkazům kdykoliv vrátit. Chatování v mobilní aplikaci nabízejí i další banky. Klienti Air Bank mohou v mobilní aplikaci My Air chatovat s virtuální asistentkou Anetou, v nové mobilní aplikaci od ČSOB s názvem ČSOB Smart pomáhá klientům s jejich dotazy virtuální asistentka Kate a chat v mobilní aplikaci mohou využít i klienti Raiffeisenbank. Ohodnoťte vaši mobilní aplikaci Používáte mobilní bankovnictví pro správu vašich finančních produktů? Kliknutím na název vaší banky můžete ohodnotit její mobilní aplikaci a vyjádřit tak pomocí smajlíků vaši spokojenost či nespokojenost s úrovní vybrané mobilní aplikace. Podle návštěvníků Finparády.cz má nejlepší mobilní aplikaci Equa bank, pro kterou hlasovalo celkem 31 návštěvníků, a to s průměrnou známkou 1,52 (k 16. 9. 2021, 14:00). Zdroj: Finparáda.cz
všechny články | |
Dále v rubrice
Nákupy kartou v zahraničí s výhodným kurzem od Partners Banky
Partners Banka spustila platbu kartou v zahraničí nebo na e-shopu v cizí měně, která je nyní bez přirážky. Všechny platby v eurech, amerických dolarech, britských librách, polských zlotých i v dalších 26 měnách tak Partners Banka jako první na českém trhu...
|
Odměny bank v lednu
Raiffeisenbank opět nabízí odměnu až 3 000 Kč. Za nový účet vás také odmění ČSOB, mBank ji poskytne živnostníkům a UniCredit Bank dětem. Přehled slev a bonusů najdete v našem článku...
|
Česká spořitelna spouští stínové představenstvo mladých
Česká spořitelna spouští Future Mindset Board - stínové představenstvo mladých. Šest členů nového boardu banka vybrala z?téměř dvou a půl tisíc kandidátů. Future Mindset Board bude fungovat jako samostatný tým v?rámci banky a zároveň bude pracovat...
|
Způsoby placení v roce 2025
Mastercard představuje 10 trendů v oblasti placení pro rok 2025. Na co se můžeme těšit a co nám ulehčí život? Více v našem článku...
|
všechny články v rubrice
|