Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Klienti mBank mohou v mobilní aplikaci chatovat s bankou

17.9.2021  |  Jan Bachura, zpráva mBank
  


Obrázek: mBankMožnost chatu s expertem mBank, kterou banka před časem přidala do internetového bankovnictví, je nyní k dispozici i v mobilní aplikaci. Díky této novince nyní klienti mBank vyřeší své požadavky kdekoliv. Nemusí tak sedět u počítače, volat na mLinku nebo navštěvovat pobočku.



mBank nově nabízí možnost spojit se s expertem mBank přímo v mobilní aplikaci. Pro zahájení chatu s odborníkem stačí kliknout na ikonku „Chat“ v záložce Info. Klienti, kteří používají smartphony s operačním systémem Android, se do chatu dostanou také po kliknutí na 3 vodorovné proužky vlevo nahoře hned po otevření aplikace. V operačním systému iOS je po otevření aplikace potřeba kliknout na šipku v záhlaví obrazovky, která se nachází vpravo nahoře vedle křestního jména. Na otázky klienta odpovídá reálná osoba – expert mBank – nejde o automatické odpovědi chatbota.

Žebříček s nejlepšími osobními účty podle odborníků - zde
Kalkulačka Vám odpoví, která banka nabízí účet s nejnižšími poplatky - zde


„Chat v mobilní aplikaci je zároveň propojen s tím v internetovém bankovnictví. Klienti tak mohou konverzaci zahájit v internetovém bankovnictví a poté v ní pokračovat v aplikaci, případně i naopak. Historie konverzace se ukládá zároveň v obou rozhraních. Aplikace navíc klienta pomocí notifikace upozorní na odpověď či doplnění ze strany banky, i když bude odhlášen,“ říká Michal Pokluda, který má v mBank na starosti digitální kanály.

Díky mobilní aplikaci mBank je možné rovněž kontaktovat reálného bankéře na mLince pomocí funkce „click to call“ nebo prostřednictvím chatu, a to kdykoliv a odkudkoliv bez nutnosti dalšího ověření. Klienti si tak nemusejí pamatovat žádné další ověřovací kódy.

Expert mBank může klientovi přímo do chatu poslat soubor nebo odkaz, aby mu pomohl jeho požadavek vyřešit rychleji. Vzhledem k tomu, že se historie konverzace zachovává, mohou se klienti k těmto souborů a odkazům kdykoliv vrátit.

Chatování v mobilní aplikaci nabízejí i další banky. Klienti Air Bank mohou v mobilní aplikaci My Air chatovat s virtuální asistentkou Anetou, v nové mobilní aplikaci od ČSOB s názvem ČSOB Smart pomáhá klientům s jejich dotazy virtuální asistentka Kate a chat v mobilní aplikaci mohou využít i klienti Raiffeisenbank.



Ohodnoťte vaši mobilní aplikaci



Používáte mobilní bankovnictví pro správu vašich finančních produktů? Kliknutím na název vaší banky můžete ohodnotit její mobilní aplikaci a vyjádřit tak pomocí smajlíků vaši spokojenost či nespokojenost s úrovní vybrané mobilní aplikace.

Podle návštěvníků Finparády.cz má nejlepší mobilní aplikaci Equa bank, pro kterou hlasovalo celkem 31 návštěvníků, a to s průměrnou známkou 1,52 (k 16. 9. 2021, 14:00).

                  Obrázek: Smajlíci

Banka a mobilní aplikace
Air Bank - My Air
Banka CREDITAS - CREDITAS Banking
Česká spořitelna - George
ČSOB / Poštovní spořitelna - ČSOB Smart
Equa bank - Mobilní bankovnictví
Fio banka - Fio Smartbanking CZ
Hello bank! - Smartbanking
Komerční banka - Mobilní banka
mBank - mBank CZ
MONETA Money Bank - Smart Banka
Raiffeisenbank - Mobilní eKonto
Sberbank - Sberbank Online Mobile
UniCredit Bank - Smart Banking
Zdroj: Finparáda.cz


      
  





všechny články
Dále v rubrice

Nákupy kartou v zahraničí s výhodným kurzem od Partners Banky

Obrázek: Platba kartou Partners Banka spustila platbu kartou v zahraničí nebo na e-shopu v cizí měně, která je nyní bez přirážky. Všechny platby v eurech, amerických dolarech, britských librách, polských zlotých i v dalších 26 měnách tak Partners Banka jako první na českém trhu...

Odměny bank v lednu

Obrázek:Běžné účty slevy a bonusy Raiffeisenbank opět nabízí odměnu až 3 000 Kč. Za nový účet vás také odmění ČSOB, mBank ji poskytne živnostníkům a UniCredit Bank dětem. Přehled slev a bonusů najdete v našem článku...

Česká spořitelna spouští stínové představenstvo mladých

Obrázek: Logo České spořitelny Česká spořitelna spouští Future Mindset Board - stínové představenstvo mladých. Šest členů nového boardu banka vybrala z?téměř dvou a půl tisíc kandidátů. Future Mindset Board bude fungovat jako samostatný tým v?rámci banky a zároveň bude pracovat...

Způsoby placení v roce 2025

Mastercard představuje 10 trendů v oblasti placení pro rok 2025. Na co se můžeme těšit a co nám ulehčí život? Více v našem článku...

všechny články v rubrice









   
 
CHYTRÝ účet
Běžný účet bez poplatku
Raiffeisenbank




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  

Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz
Spravovat souhlas s nastavením cookies