Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Více než 60 procent klientů používá mobilní bankovnictví

9.9.2021  |  Jan Bachura, zpráva MONETA Money Bank
  


Obrázek: Mobilní telefonMobilní bankovní aplikaci s názvem Smart Banka již pro své platby používá přes 60 procent nefiremních klientů MONETA Money Bank. Na pobočkách své platby naopak zadává již jen jedno procento klientů banky z řad fyzických osob.



Uživatelů mobilní bankovní aplikace Smart Banka od MONETA Money Bank výrazně přibývá. Klienti v ní mohou spravovat všechny bankovní účty z jednoho místa a prostřednictvím mobilního telefonu tak mohou podle vyjdáření banky ovládat až 97 % všech bankovních operací.

„V oblasti provádění platebních transakcí jsme zaznamenali velký posun. Více než 60 % našich nefiremních klientů zadává své platby prostřednictvím Smart Banky, 39 % pak používá internetové bankovnictví. Pouze 1 % stále navštěvuje naše pobočky,“ říká Zuzana Filipová, ředitelka ESG a komunikace MONETA Money Bank.

Žebříček s nejlepšími osobními účty podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky bankovních účtů - zde


Smart Banka nové generace nabízí více než 200 funkcí. „Všechny funkce jsou ve spolupráci s uživateli vyvinuty tak, aby byly maximálně jednoduché, intuitivní a především bezpečné. Součástí vylepšené Smart Banky je také nový design uživatelského rozhraní a možnost přizpůsobení si aplikace svým potřebám. K této personalizaci využíváme také umělé inteligence,“ vysvětluje senior manažer digitálních kanálů Jakub Komenda z MONETA Money Bank s tím, že celý vývoj a provoz Smart Banky je zcela bez uhlíkové stopy.

„Kromě zadávání platebních transakcí (včetně funkce okamžité platby) a správy všech svých účtů na jednom místě si mohou klienti banky přes aplikaci Smart Banka například sjednat cestovní pojištění, založit účet, vyřídit půjčku nebo zažádat o kreditní kartu či povolení kontokorentu. Součástí mobilní aplikace je i například správa karet, jejich blokace nebo změna limitů plateb. Díky novým widgetům mají klienti okamžitý přehled o stavu svých financí a o pohybu prostředků na účtech upozorní klienta v reálném čase push notifikace. Klienti MONETA Money Bank mohou obsloužit skrze Smart Banku až 97 % bankovních operací,“ dodává Filipová.



Ohodnoťte vaši mobilní aplikaci



Používáte mobilní bankovnictví pro správu vašich finančních produktů? Kliknutím na název vaší banky můžete ohodnotit její mobilní aplikaci a vyjádřit tak pomocí smajlíků vaši spokojenost či nespokojenost s úrovní vybrané mobilní aplikace.

Podle návštěvníků Finparády.cz má nejlepší mobilní aplikaci Equa bank, pro kterou hlasovalo celkem 30 návštěvníků, a to s průměrnou známkou 1,53 (k 9. 9. 2021, 12:00).

                  Obrázek: Smajlíci

Banka a mobilní aplikace
Air Bank - My Air
Banka CREDITAS - CREDITAS Banking
Česká spořitelna - George
ČSOB / Poštovní spořitelna - ČSOB Smart
Equa bank - Mobilní bankovnictví
Fio banka - Fio Smartbanking CZ
Hello bank! - Smartbanking
Komerční banka - Mobilní banka
mBank - mBank CZ
MONETA Money Bank - Smart Banka
Raiffeisenbank - Mobilní eKonto
Sberbank - Sberbank Online Mobile
UniCredit Bank - Smart Banking
Zdroj: Finparáda.cz


      
  





všechny články
Dále v rubrice

Otevírací doba poboček a platební styk na konci roku 2024

Obrázek: Kamenná pobočka Přinášíme vám jako každý rok přehled o tom, jak budou mít jednotlivé banky v České republice otevřeno během vánočních svátků a na konci letošního roku. Také se dozvíte, kdy své peníze nejpozději odeslat tak, aby se na účet příjemce dostaly ještě letos...

Produktové novinky bank v listopadu aneb co nového pro nás banky připravily?

Obrázek: Hvězdy FP Přinášíme vám pravidelnou informaci o tom, jaké produktové změny a inovace banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu října letošního roku oznámily Air Bank, Česká spořitelna, ČSOB, Fio banka, Generali Česká pojišťovna...

Která bankovní mobilní aplikace je podle uživatelů nejlepší?

Obrázek: Mobilní telefon v ruce Banky své mobilní aplikace stále vylepšují a dodávají nové funkce, aby vyšly vstříc svým klientům a umožnily jim pohodlnou a snadnou obsluhu sjednaných produktů přímo z mobilního telefonu. Klienti pak mohou dát zpětnou vazbu, jak se jim aplikace líbí...

U Fio banky si nově při výběru zvolíte skladbu bankovek

Obrázek: Bankomat Vybíráte si hotovost z bankomatu a rádi byste si zvolili bankovky, které zrovna potřebujete? Většina bank již tuto možnost ve svých bankomatech nabízí. Nově ji ještě před koncem roku přidala Fio banka...

všechny články v rubrice









   


Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  

Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz
Spravovat souhlas s nastavením cookies