Více než 60 procent klientů používá mobilní bankovnictví
9.9.2021 | Jan Bachura, zpráva MONETA Money Bank | |
Mobilní bankovní aplikaci s názvem Smart Banka již pro své platby používá přes 60 procent nefiremních klientů MONETA Money Bank. Na pobočkách své platby naopak zadává již jen jedno procento klientů banky z řad fyzických osob.
Uživatelů mobilní bankovní aplikace Smart Banka od MONETA Money Bank výrazně přibývá. Klienti v ní mohou spravovat všechny bankovní účty z jednoho místa a prostřednictvím mobilního telefonu tak mohou podle vyjdáření banky ovládat až 97 % všech bankovních operací. „V oblasti provádění platebních transakcí jsme zaznamenali velký posun. Více než 60 % našich nefiremních klientů zadává své platby prostřednictvím Smart Banky, 39 % pak používá internetové bankovnictví. Pouze 1 % stále navštěvuje naše pobočky,“ říká Zuzana Filipová, ředitelka ESG a komunikace MONETA Money Bank. Smart Banka nové generace nabízí více než 200 funkcí. „Všechny funkce jsou ve spolupráci s uživateli vyvinuty tak, aby byly maximálně jednoduché, intuitivní a především bezpečné. Součástí vylepšené Smart Banky je také nový design uživatelského rozhraní a možnost přizpůsobení si aplikace svým potřebám. K této personalizaci využíváme také umělé inteligence,“ vysvětluje senior manažer digitálních kanálů Jakub Komenda z MONETA Money Bank s tím, že celý vývoj a provoz Smart Banky je zcela bez uhlíkové stopy. „Kromě zadávání platebních transakcí (včetně funkce okamžité platby) a správy všech svých účtů na jednom místě si mohou klienti banky přes aplikaci Smart Banka například sjednat cestovní pojištění, založit účet, vyřídit půjčku nebo zažádat o kreditní kartu či povolení kontokorentu. Součástí mobilní aplikace je i například správa karet, jejich blokace nebo změna limitů plateb. Díky novým widgetům mají klienti okamžitý přehled o stavu svých financí a o pohybu prostředků na účtech upozorní klienta v reálném čase push notifikace. Klienti MONETA Money Bank mohou obsloužit skrze Smart Banku až 97 % bankovních operací,“ dodává Filipová. reklama
|
Ohodnoťte vaši mobilní aplikaci Používáte mobilní bankovnictví pro správu vašich finančních produktů? Kliknutím na název vaší banky můžete ohodnotit její mobilní aplikaci a vyjádřit tak pomocí smajlíků vaši spokojenost či nespokojenost s úrovní vybrané mobilní aplikace. Podle návštěvníků Finparády.cz má nejlepší mobilní aplikaci Equa bank, pro kterou hlasovalo celkem 30 návštěvníků, a to s průměrnou známkou 1,53 (k 9. 9. 2021, 12:00). Zdroj: Finparáda.cz
všechny články | |
Dále v rubrice
Visa nebo Mastercard? Čechům na tom nesejde
Dva celosvětově dominující provozovatelé platebních karet převládají i u Čechů. Téměř žádný Čech nemá od své banky jinou kartu než Visa nebo Mastercard. Šetření výzkumné agentury STEM/MARK na reprezentativním vzorku české dospělé populace...
|
U které banky zvládnete nabít kredit telefonu pomocí Smartbankingu?
Nabíjíte si kredit na svém mobilním telefonu pomocí Smartbankingu vaší banky? Řada bank tuto funkci, která klientům usnadní každodenní život nabízí, ale najdou se i takové, které ji ve své nabídce nemají. Díky které bance si kredit na mobilu nabijete...
|
Nejlepší finanční produkty podle veřejnosti. Hlasujte na Finparádě
Společnost Scott & Rose, provozovatel finančního portálu Finparáda.cz bude na začátku příštího roku vyhodnocovat nejlepší finanční produkty za rok 2024. Kromě kategorií, které hodnotí odborníci, bude vyhlášen i vítěz v kategorii Produkt veřejnosti...
|
Odměny bank v listopadu
Komerční banka vás nově odmění až 2 000 Kč, mBank má bonus pro podnikatele. Víme, jaké banky nabízí odměny v listopadu. Hra o milion, finanční odměny za nový účet nebo slevy na půjčku. Přehled slev a bonusů najdete v našem článku...
|
všechny články v rubrice
|