Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Více než 60 procent klientů používá mobilní bankovnictví

9.9.2021  |  Jan Bachura, zpráva MONETA Money Bank
  


Obrázek: Mobilní telefonMobilní bankovní aplikaci s názvem Smart Banka již pro své platby používá přes 60 procent nefiremních klientů MONETA Money Bank. Na pobočkách své platby naopak zadává již jen jedno procento klientů banky z řad fyzických osob.


Uživatelů mobilní bankovní aplikace Smart Banka od MONETA Money Bank výrazně přibývá. Klienti v ní mohou spravovat všechny bankovní účty z jednoho místa a prostřednictvím mobilního telefonu tak mohou podle vyjdáření banky ovládat až 97 % všech bankovních operací.

„V oblasti provádění platebních transakcí jsme zaznamenali velký posun. Více než 60 % našich nefiremních klientů zadává své platby prostřednictvím Smart Banky, 39 % pak používá internetové bankovnictví. Pouze 1 % stále navštěvuje naše pobočky,“ říká Zuzana Filipová, ředitelka ESG a komunikace MONETA Money Bank.

Žebříček s nejlepšími osobními účty podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky bankovních účtů - zde


Smart Banka nové generace nabízí více než 200 funkcí. „Všechny funkce jsou ve spolupráci s uživateli vyvinuty tak, aby byly maximálně jednoduché, intuitivní a především bezpečné. Součástí vylepšené Smart Banky je také nový design uživatelského rozhraní a možnost přizpůsobení si aplikace svým potřebám. K této personalizaci využíváme také umělé inteligence,“ vysvětluje senior manažer digitálních kanálů Jakub Komenda z MONETA Money Bank s tím, že celý vývoj a provoz Smart Banky je zcela bez uhlíkové stopy.

„Kromě zadávání platebních transakcí (včetně funkce okamžité platby) a správy všech svých účtů na jednom místě si mohou klienti banky přes aplikaci Smart Banka například sjednat cestovní pojištění, založit účet, vyřídit půjčku nebo zažádat o kreditní kartu či povolení kontokorentu. Součástí mobilní aplikace je i například správa karet, jejich blokace nebo změna limitů plateb. Díky novým widgetům mají klienti okamžitý přehled o stavu svých financí a o pohybu prostředků na účtech upozorní klienta v reálném čase push notifikace. Klienti MONETA Money Bank mohou obsloužit skrze Smart Banku až 97 % bankovních operací,“ dodává Filipová.

reklama

CHYTRÝ účet - vedení účtu bez jakýchkoliv podmínekvíce
Běžný účet - vedení účtu a nejběžnější transakce zdarmavíce
Spořicí účet+ spoření s výhodnou sazbou 0,50 % ročněvíce
mKonto - běžný účet bez poplatkůvíce
Stavební spoření od Buřinky - zhodnocení až 3,4 %více



Ohodnoťte vaši mobilní aplikaci



Používáte mobilní bankovnictví pro správu vašich finančních produktů? Kliknutím na název vaší banky můžete ohodnotit její mobilní aplikaci a vyjádřit tak pomocí smajlíků vaši spokojenost či nespokojenost s úrovní vybrané mobilní aplikace.

Podle návštěvníků Finparády.cz má nejlepší mobilní aplikaci Equa bank, pro kterou hlasovalo celkem 30 návštěvníků, a to s průměrnou známkou 1,53 (k 9. 9. 2021, 12:00).

                  Obrázek: Smajlíci

Banka a mobilní aplikace
Air Bank - My Air
Banka CREDITAS - CREDITAS Banking
Česká spořitelna - George
ČSOB / Poštovní spořitelna - ČSOB Smart
Equa bank - Mobilní bankovnictví
Fio banka - Fio Smartbanking CZ
Hello bank! - Smartbanking
Komerční banka - Mobilní banka
mBank - mBank CZ
MONETA Money Bank - Smart Banka
Raiffeisenbank - Mobilní eKonto
Sberbank - Sberbank Online Mobile
UniCredit Bank - Smart Banking
Zdroj: Finparáda.cz


      
  


Související články:
Klienti mBank mohou v mobilní aplikaci chatovat s bankou

Ve Smart Bance mohou klienti MONETA podporovat další neziskové organizace

MONETA spustila další novinky v mobilním a internetovém bankovnictví a láká na bezplatný přístup k HBO GO

Ve Smart Bance od MONETA Money Bank lze nově investovat, měnit peníze nebo je darovat potřebným

Cenu Finparády získala Smart Banka od Monety



všechny články
Dále v rubrice

Klienti mBank mohou v mobilní aplikaci chatovat s bankou

Obrázek: mBank Možnost chatu s expertem mBank, kterou banka před časem přidala do internetového bankovnictví, je nyní k dispozici i v mobilní aplikaci. Díky této novince nyní klienti mBank vyřeší své požadavky kdekoliv. Nemusí tak sedět...

Srovnání běžných účtů pro děti

Obrázek: Děti Odborníci se shodují, že mít vlastní peníze a učit se s nimi hospodařit je jednou z nejlepších cest, jak děti finančně vzdělávat. K tomu se ideálně hodí kapesné, které je předchůdcem budoucího platu. Ke správě financí...

Žebříčky spořicích účtů a termínovaných vkladů v září ovládly Expobank a Trinity Bank

Obrázek: Žebříček Finparády Na Finparádě byly aktualizovány žebříčky spořicích účtů a termínovaných vkladů. Žebříčky spořicích účtů ovlivnilo zvýšení úrokové sazby u NEO účtu od Expobank a u spořicího účtu Výhoda+ od Trinity Bank...

Běžný účet od České spořitelny lze sjednat pomocí bankovní identity

Obrázek: Česká spořitelna Česká spořitelna umožňuje sjednání běžného účtu prostřednictvím bankovní identity, a to plně online bez nutnosti skenovat doklady či opisovat jejich čísla. Je tak první bankou na tuzemském trhu, která toto umožňuje...

všechny články v rubrice










   


Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz