Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Česká spořitelna nabízí samoobslužný platební terminál pro veřejný a neziskový sektor

6.8.2021  |  Jan Bachura, zpráva České spořitelny
  


Obrázek: Česká spořitelnaČeská spořitelna v rámci pilotního projektu umístila v Kostele Nanebevzetí Panny Marie v Neratově první tzv. donátorský totem, který funguje jako přenosný platební terminál pro bezhotovostní transakce. Platit lze přes něj platební kartou, mobilním telefonem nebo chytrými hodinkami.



„Totem jsme dlouho testovali a jeho nasazení do reálného provozu bohužel několikrát odsunuli kvůli covidu. Mám radost, že ho jako první můžeme poskytnout našemu dlouholetému klientovi, kterým je Sdružení Neratov. Jeho návštěvníci budou moci darovat peníze bezkontaktní formou během srpna a září,“ říká Otto Mach, manažer Sociálního bankovnictví v České spořitelně.

Bezkontaktní platební terminál lze ovládat prostřednictvím dotykového displeje. Pokud bude chtít kdokoliv z dárců například věnovat příspěvek nějaké charitativní organizaci, vybere si z několika přednastavených částek, případně zadá částku podle svého uvážení. Na podobném principu může zařízení fungovat i v nemocnicích, na úřadech nebo kdekoliv, kde je v dosahu mobilní signál nebo je možné zařízení připojit k internetu. Pro potřeby konkrétní neziskové organizace lze i částky nastavit individuálně na míru.

Žebříček s nejlepšími spořicími účty podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky bankovních účtů - zde


“Přichází nová éra dárcovství ve veřejném a neziskovém sektoru. Již žádné kasičky a schránky na mince a bankovky. Jsme úplně první velkou bankou na trhu, která dokáže klientům z veřejného a neziskového sektoru připravit na míru unikátní samoobslužný terminál s atraktivním vzhledem a možnostmi individuálního nastavení. Platební terminál vyniká jednoduchým a intuitivním ovládáním, umožňuje tisknout účtenku a poskytuje dokonalý přehled o transakcích a jejich správu na webovém portálu,” říká Petr Chlupáč, bankovní poradce pro veřejný sektor v České spořitelně, a dodává: „Digitalizace služeb ve veřejném a neziskovém sektoru je jednou z našich priorit a inovativní platební metody jsou jednou z cest, jak ji naplňovat. Věřím, že se samoobslužný platební terminál v Neratově osvědčí a brzy ho nabídneme i na dalších místech.

Samoobslužný platební terminál mohou využívat nejen dobročinné organizace či církve, ale i například nemocnice pro výběr regulačních poplatků nebo úřady pro platby správních poplatků.

"Reagujeme na stoupající oblibu placení kartou. Díky bezobslužným terminálům dáváme lidem možnost podpořit svoji církev, oblíbenou neziskovku či zaplatit poplatky i bezkontaktně,” doplnil Petr Savara z Global Payments.

Bezhotovostní platby jsou trendem, které zejména v posledních dvou letech rychle akcelerují. Ze statistik České spořitelny vyplývá, že již více než polovina plateb klientů probíhá právě bezhotovostně. Zároveň roste počet klientů, kteří mají údaje o své platební kartě uloženy v mobilní zařízení a využívají jednu ze služeb Google Pay či Apple Pay. Mobilní telefon používá při placení již téměř půl milionu klientů České spořitelny, což je přibližně polovina ze všech klientů, kteří mají na svém telefonu mobilní bankovnictví George.

Obrázek: Platební terminál
Zdroj: Česká spořitelna

reklama

Spořicí účet + s výhodnou sazbou až 4,00 % p.a.více
Termínovaný vklad - garantovaná úroková sazba až 3,0 % p.a. u ročního vkladuvíce
Stavební spoření od Buřinky - dvojnásobná státní podpora na 5 let, sjednání zdarma a bonus za vklad až 8 500 Kčvíce
Účet OPEN - úrok až 3 % p.a.více



      
  





všechny články
Dále v rubrice

Raiffeisenbank spustila InfoZónu. Nová funkce v aplikaci přináší ověřené informace o financích

Obrázek: Raiffeisenbank Raiffeisenbank spustila InfoZónu, novou funkci ve své mobilní aplikaci. Tato sekce slouží jako spolehlivý a srozumitelný zdroj informací z oblasti financí a každodenního života. Cílem je nabídnout lidem spolehlivý zdroj informací přímo v prostředí, které dobře znají a považují za bezpečné...

Denní zprávy

Obrázek: Denní zprávy Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...

Banka CREDITAS vypne online služby na téměř pět dní, co to pro její klienty znamená?

Obrázek: Žena u počítače Banky pravidelně provádějí plánované odstávky svých systémů, které obvykle trvají několik hodin nebo maximálně přes noc. Banka CREDITAS nyní chystá mimořádně dlouhou odstávku, která potrvá několik dní. Důvodem je přechod na novou generaci interních bankovních...

Direct mění pojištění majetku. Na co nově získáte náhradu?

Obrázek: Direct pobočka Stačí malá nehoda a škody jsou na světě – převrácený květináč, zapomenuté okno při bouřce nebo prasklá trubka ve zdi. Zatímco dříve by pojišťovna podobné případy často odmítla uhradit s odkazem na výluky, Direct pojišťovna teď přichází s novým pojištěním...

všechny články v rubrice









   
 
Nejlepší penzijní spoření
ZaVodou by Conseq
Allianz pojišťovna




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  

Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz
Spravovat souhlas s nastavením cookies