Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Allianz pojišťovna spustila novou verzi klientského portálu

2.8.2021  |  Jan Bachura, zpráva Allianz pojišťovny
  


Obrázek: Allianz pojišťovnaAllianz pojišťovna spustila novou verzi klientského portálu MojeAllianz. Nová verze disponuje dvoufázovým ověřením a responzivním zobrazením. Klienti v ní rovněž mohou platit pomocí služeb Google Pay a Apple Pay. Klientský portál MojeAllianz umožňuje lépe spravovat pojistné smlouvy na dálku, upravovat osobní údaje v profilu a udržovat si detailní přehled o platbách za pojistné. 


„Nasazením nové verze portálu pokračujeme v digitalizaci a zaměřujeme se na to, aby měli klienti svoji pojišťovnu vždy po ruce. Do klientské zóny MojeAllianz jsme přidali nové možnosti na základě podnětů od samotných uživatelů. Zákazníci se tak například mohou podívat na přehled uhrazených plateb nebo zaplatit přes mobilní zařízení. Reagujeme také na to, že čeští klienti využívají, ve srovnání s ostatními zeměmi, služby Apple Pay a Google Pay nadprůměrně,“ říká Jan Andrijko, ředitel Market Managementu z Allianz pojišťovny.

Chtějí-li klienti zkontrolovat své pojistné smlouvy, ujistit se o jejich nastavení či splatnosti, mohou to udělat kdykoliv a odkudkoliv, stačí jim pouze internetové připojení a přihlašovací údaje, nemusejí si instalovat žádnou novou mobilní aplikaci. Nová verze portálu je odpovědí na silný trend, který jasně ukazuje, že klienti pro základní úkony a správu pojistných smluv upřednostňují online komunikaci se svou pojišťovnou.

„Klienti se nemusí bát úniku svých dat. Dodržujeme vysoké bezpečnostní standardy a nově navíc využíváme dvoufázové ověření. Poté, co se uživatel autorizuje do své klientské zóny přes dvoufázové ověření, nemusí už jednotlivé požadavky znovu potvrzovat SMS,“ dodává Andrijko.

Klienti Allianz pojišťovny mají několik různých možností pro správu svých pojistných smluv – mohou vše zkontrolovat nejen fyzicky na obchodních místech či po telefonu, ale mohou využít i mobilní aplikaci Allianz CZ nebo právě portál MojeAllianz, na který je možné přihlásit se také z mobilního telefonu.

Žebříček s nejlepšími spořicími účty podle odborníků - zde
Žebříček nejlepšího pojištění podle odborníků - zde


Allianz pojišťovna očima klientů



Klienti Allianz pojišťovny mohou jednoduchým způsobem sdělit, jak jsou se službami pojišťovny spokojeni, a to prostřednictvím tzv. pětihvězdičkového hodnocení.

Už několik měsíců mohou klienti sdílet svůj názor na to, jak Allianz pojišťovna zpracovala škodu na vozidle a majetku. Nově teď mohou rovněž hodnotit sjednávání pojistných smluv na majetkové pojištění, pojištění vozidel a životního pojištění. Postupně přibude možnost hodnotit také další zkušenosti při spolupráci s pojišťovnou.

Aktuálně hodnotilo zpracování škod z pojištění vozidel a majetkového pojištění více než 19 300 klientů a průměrný rating dosáhl 4,5 hvězdiček z pěti. Téměř 90 % klientů, kteří pětihvězdičkový rating využili, hodnotí svou zkušenost pozitivně.

“V případě negativního hodnocení klienty kontaktujeme a jejich nespokojenost řešíme. Pětihvězdičkové hodnocení je rychlý a jednoduchý nástroj, který nám pomáhá zlepšovat produkty a služby. Díky tomu, že s většinou klientů komunikujeme přes e-mail nebo mobilní telefon, můžeme jim poslat odkaz na hodnocení a získat skutečně rychlou zpětnou vazbu,” vysvětluje Andrijko.

RIXO.cz je online pojišťovací služba, která lidem srovná všechny typy pojištění. Srovnat a sjednat si můžete povinné ručení, havarijní pojištění, pojištění majetku, pojištění odpovědnosti i životní pojištění. Služba také zkontroluje kvalitu stávajících pojistných smluv klienta a uloží je na jedno místo – do klientské aplikace. Službu si můžete vyzkoušet zde  >>>
Reklama

reklama

Spořicí účet+ spoření s výhodnou sazbou 2 % ročněvíce
Spořicí účet HIT - úrok až 1,50 % p.a.více
Termínovaný vklad - garantovaná úroková sazba až 2,2 % ročněvíce



      
  


Související články:
Allianz pojišťovna rozšířila cestovní pojištění

Výsledky soutěže Finanční produkt roku 2020 na Finparádě byly vyhlášeny. Finanční společností roku se stala Equa bank

Allianz spustila nové nahlašování a sledování pojistných událostí

Životní pojištění Allianz ŽIVOT lze nově sjednat zcela online

Pojištění dronů. Proč ho sjednat a kdy je povinné?



všechny články
Dále v rubrice

Denní zprávy

Obrázek: Denní zprávy Přinášíme vám pravidelný denní přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu. Zajímá vás svět ekonomiky, finančních produktů a služeb? Sledujte naše denní zpravodajství na Finparádě.cz...

Produktové novinky bank v listopadu aneb co nového pro nás banky připravily?

Obrázek: Blok a notebook Přinášíme vám pravidelnou informaci o tom, jaké produktové změny a inovace banky provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu listopadu letošního roku oznámily Air Bank, Equa bank, Komerční banka, mBank, Raiffeisenbank...

Změny na hypotečním trhu: Česká spořitelna a Sberbank zvýšily úrokové sazby, Air Bank přidala nové účely hypoték

Obrázek: Dům Česká spořitelna a Sberbank na začátku prosince zvýšily úrokové sazby u hypoték. Zatímco u České spořitelny již úrokové sazby překročily čtyřprocentní hranici, Sberbank stále drží své úrokové sazby pod touto hranicí...

Nejabsurdnější bankovní poplatek a nejabsurdnější bankovní postup či proces roku 2021

Obrázek: Mince Bezmála 2 500 hlasů od čtenářů serveru Bankovnipoplatky.cz rozhodlo o vítězi anket o nejabsurdnější bankovní poplatek roku 2021 a o nejabsurdnější bankovní postup či proces. Absolutním vítězem ankety...

všechny články v rubrice










   


Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz