Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

mBank vylepšila internetové bankovnictví

19.5.2021  |  Jan Bachura, zpráva mBank
  


Obrázek. mBankmBank inovovala internetové bankovnictví, které vychází z mobilní aplikace. Díky novému designu klienti budou mít lepší přehled o účtech a dalších produktech či službách, k většině funkcí se dostanou na dvě kliknutí a dle vlastních potřeb si budou moci nastavit, jaké produkty se jim budou zobrazovat na hlavní stránce.



mBank začne v nejbližších dnech s postupným zpřístupňováním vylepšeného internetového bankovnictví, přičemž všichni klienti ho budou mít k dispozici během několika následujících týdnů.

„Internetové bankovnictví jsme vylepšili po vzoru naší mobilní aplikace, která je díky jednoduchosti, přehlednosti a praktičnosti velmi oblíbená. Po přihlášení klienti na nové hlavní stránce naleznou na první pohled a na jednom místě nejdůležitější informace a nejpoužívanější funkce. Sami si navíc budou moci přidat další produkty a hlavní stránku si tak přizpůsobit podle svých potřeb. Zkrátili jsme také cestu k většině funkcí, nyní se k nim klienti dostanou pouhými dvěma kliky,“ vysvětluje Tomáš Reytt, ředitel prodeje a distribuce mBank.

Žebříček s nejlepšími osobními účty podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky bankovních účtů - zde


mBank v novém internetovém bankovnictví slibuje snazší a rychlejší vyhledávání v historii díky vylepšenému chytrému našeptávači po vzoru Googlu s velkým množstvím filtrů. Klienti si tak například jednodušeji dohledají platbu kvůli reklamaci zakoupeného zboží či se ujistí, že ji opravdu uskutečnili.

Další novinkou je lepší přehled o našetřených penězích. mBank umožňuje spořit třemi způsoby – pomocí chytré funkce mSpoření, spořicího účtu eMax Plus a termínovaného vkladu mVklad. Klienti nově nebudou muset v internetovém bankovnictví mezi jednotlivými spořicími produkty překlikávat. Budou je totiž mít všechny na jedné stránce, kde rovněž uvidí, kolik mají naspořeno celkem.

Pokud by si klienti s něčím nevěděli rady, na každé stránce internetového bankovnictví jim je k dispozici chat, ve kterém s nimi komunikují přímo experti z mBank, tedy skuteční lidé, a nikoli automatický chatbot.

Nově je rovněž nastavena responzivita, díky které se internetové bankovnictví přizpůsobí velikosti obrazovky, takže s ním klienti budou moci na mobilu či v tabletu pracovat stejně jako v počítači.

„Klientům se snažíme správu financí co nejvíce usnadňovat. Ve vylepšeném internetovém bankovnictví tak vyřídí vše potřebné rychleji, snadněji a komfortněji než dříve. Věříme, že to klienti ocení, protože ušetřený čas budou moci využít jinak. A nepochybujeme, že budou přesně vědět, jak,“ dodává Tomáš Reytt.



      
  





všechny články
Dále v rubrice

Češi přesouvají platby do digitálu. S bezhotovostní revolucí roste ale i počet podvodů

Obrázek: Placení digitalizace Bezhotovostní platby se v České republice staly standardem a jejich význam stále roste. Podle aktuálního průzkumu je dnes již 59 % plateb realizováno bezhotovostně, zatímco hotovost představuje pouze 41 %. S rostoucí oblibou digitálních plateb však bohužel...

Produktové novinky bank v srpnu aneb co nového pro nás banky připravily?

Obrázek: Bankovni produkty Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu srpna letošního roku oznámily Air Bank, Česká spořitelna, Generali Česká pojišťovna, Komerční banka, mBank...

Banky loví nové klienty mezi dětmi a studenty. Nabízejí tisíce i dárky

Obrázek: Hodiny a peníze V září přicházejí banky s novými finančními odměnami, slevami i různými soutěžemi pro nové i stávající klienty. Co zajímavého pro své klienty banky připravily? Přinášíme vám pravidelný přehled aktuálních akcí, které banky v září nabízejí...

MONETA rozšiřuje Smart Banku o sekci s výhodami pro podnikatele

Obrázek: Pobočka MONETA Money Bank MONETA připravila pro živnostníky a podnikatele ve své mobilní aplikaci Smart Banka novou sekci s názvem Chytré služby a slevy. V té nově naleznou exkluzivní nabídku zaměřenou na podporu jejich podnikání – například cenové zvýhodnění na kurýrní služby...

všechny články v rubrice









   
 
CHYTRÝ účet
s bonusem až 3 000 Kč
Raiffeisenbank


Nejlepší penzijní spoření
ZaVodou by Conseq
Allianz pojišťovna




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  

Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz
Spravovat souhlas s nastavením cookies