Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

mBank vylepšila internetové bankovnictví

19.5.2021  |  Jan Bachura, zpráva mBank
  


Obrázek. mBankmBank inovovala internetové bankovnictví, které vychází z mobilní aplikace. Díky novému designu klienti budou mít lepší přehled o účtech a dalších produktech či službách, k většině funkcí se dostanou na dvě kliknutí a dle vlastních potřeb si budou moci nastavit, jaké produkty se jim budou zobrazovat na hlavní stránce.


mBank začne v nejbližších dnech s postupným zpřístupňováním vylepšeného internetového bankovnictví, přičemž všichni klienti ho budou mít k dispozici během několika následujících týdnů.

„Internetové bankovnictví jsme vylepšili po vzoru naší mobilní aplikace, která je díky jednoduchosti, přehlednosti a praktičnosti velmi oblíbená. Po přihlášení klienti na nové hlavní stránce naleznou na první pohled a na jednom místě nejdůležitější informace a nejpoužívanější funkce. Sami si navíc budou moci přidat další produkty a hlavní stránku si tak přizpůsobit podle svých potřeb. Zkrátili jsme také cestu k většině funkcí, nyní se k nim klienti dostanou pouhými dvěma kliky,“ vysvětluje Tomáš Reytt, ředitel prodeje a distribuce mBank.

Žebříček s nejlepšími osobními účty podle odborníků - zde
Kalkulačka Vám odpoví, která banka nabízí účet s nejnižšími poplatky - zde


mBank v novém internetovém bankovnictví slibuje snazší a rychlejší vyhledávání v historii díky vylepšenému chytrému našeptávači po vzoru Googlu s velkým množstvím filtrů. Klienti si tak například jednodušeji dohledají platbu kvůli reklamaci zakoupeného zboží či se ujistí, že ji opravdu uskutečnili.

Další novinkou je lepší přehled o našetřených penězích. mBank umožňuje spořit třemi způsoby – pomocí chytré funkce mSpoření, spořicího účtu eMax Plus a termínovaného vkladu mVklad. Klienti nově nebudou muset v internetovém bankovnictví mezi jednotlivými spořicími produkty překlikávat. Budou je totiž mít všechny na jedné stránce, kde rovněž uvidí, kolik mají naspořeno celkem.

Pokud by si klienti s něčím nevěděli rady, na každé stránce internetového bankovnictví jim je k dispozici chat, ve kterém s nimi komunikují přímo experti z mBank, tedy skuteční lidé, a nikoli automatický chatbot.

Nově je rovněž nastavena responzivita, díky které se internetové bankovnictví přizpůsobí velikosti obrazovky, takže s ním klienti budou moci na mobilu či v tabletu pracovat stejně jako v počítači.

„Klientům se snažíme správu financí co nejvíce usnadňovat. Ve vylepšeném internetovém bankovnictví tak vyřídí vše potřebné rychleji, snadněji a komfortněji než dříve. Věříme, že to klienti ocení, protože ušetřený čas budou moci využít jinak. A nepochybujeme, že budou přesně vědět, jak,“ dodává Tomáš Reytt.




      
  


Související články:
Klienti mBank mohou v mobilní aplikaci chatovat s bankou

Srovnání běžných účtů pro děti

Žebříčky spořicích účtů a termínovaných vkladů v září ovládly Expobank a Trinity Bank

Běžný účet od České spořitelny lze sjednat pomocí bankovní identity

Nová mBank startuje. Co Vám nabídne její nové internetové bankovnictví?



všechny články
Dále v rubrice

Klienti mBank mohou v mobilní aplikaci chatovat s bankou

Obrázek: mBank Možnost chatu s expertem mBank, kterou banka před časem přidala do internetového bankovnictví, je nyní k dispozici i v mobilní aplikaci. Díky této novince nyní klienti mBank vyřeší své požadavky kdekoliv. Nemusí tak sedět...

Srovnání běžných účtů pro děti

Obrázek: Děti Odborníci se shodují, že mít vlastní peníze a učit se s nimi hospodařit je jednou z nejlepších cest, jak děti finančně vzdělávat. K tomu se ideálně hodí kapesné, které je předchůdcem budoucího platu. Ke správě financí...

Žebříčky spořicích účtů a termínovaných vkladů v září ovládly Expobank a Trinity Bank

Obrázek: Žebříček Finparády Na Finparádě byly aktualizovány žebříčky spořicích účtů a termínovaných vkladů. Žebříčky spořicích účtů ovlivnilo zvýšení úrokové sazby u NEO účtu od Expobank a u spořicího účtu Výhoda+ od Trinity Bank...

Běžný účet od České spořitelny lze sjednat pomocí bankovní identity

Obrázek: Česká spořitelna Česká spořitelna umožňuje sjednání běžného účtu prostřednictvím bankovní identity, a to plně online bez nutnosti skenovat doklady či opisovat jejich čísla. Je tak první bankou na tuzemském trhu, která toto umožňuje...

všechny články v rubrice










   


Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz