mBank vylepšila internetové bankovnictví
19.5.2021 | Jan Bachura, zpráva mBank | |
mBank inovovala internetové bankovnictví, které vychází z mobilní aplikace. Díky novému designu klienti budou mít lepší přehled o účtech a dalších produktech či službách, k většině funkcí se dostanou na dvě kliknutí a dle vlastních potřeb si budou moci nastavit, jaké produkty se jim budou zobrazovat na hlavní stránce.
mBank začne v nejbližších dnech s postupným zpřístupňováním vylepšeného internetového bankovnictví, přičemž všichni klienti ho budou mít k dispozici během několika následujících týdnů. „Internetové bankovnictví jsme vylepšili po vzoru naší mobilní aplikace, která je díky jednoduchosti, přehlednosti a praktičnosti velmi oblíbená. Po přihlášení klienti na nové hlavní stránce naleznou na první pohled a na jednom místě nejdůležitější informace a nejpoužívanější funkce. Sami si navíc budou moci přidat další produkty a hlavní stránku si tak přizpůsobit podle svých potřeb. Zkrátili jsme také cestu k většině funkcí, nyní se k nim klienti dostanou pouhými dvěma kliky,“ vysvětluje Tomáš Reytt, ředitel prodeje a distribuce mBank. mBank v novém internetovém bankovnictví slibuje snazší a rychlejší vyhledávání v historii díky vylepšenému chytrému našeptávači po vzoru Googlu s velkým množstvím filtrů. Klienti si tak například jednodušeji dohledají platbu kvůli reklamaci zakoupeného zboží či se ujistí, že ji opravdu uskutečnili. Další novinkou je lepší přehled o našetřených penězích. mBank umožňuje spořit třemi způsoby – pomocí chytré funkce mSpoření, spořicího účtu eMax Plus a termínovaného vkladu mVklad. Klienti nově nebudou muset v internetovém bankovnictví mezi jednotlivými spořicími produkty překlikávat. Budou je totiž mít všechny na jedné stránce, kde rovněž uvidí, kolik mají naspořeno celkem. Pokud by si klienti s něčím nevěděli rady, na každé stránce internetového bankovnictví jim je k dispozici chat, ve kterém s nimi komunikují přímo experti z mBank, tedy skuteční lidé, a nikoli automatický chatbot. Nově je rovněž nastavena responzivita, díky které se internetové bankovnictví přizpůsobí velikosti obrazovky, takže s ním klienti budou moci na mobilu či v tabletu pracovat stejně jako v počítači. „Klientům se snažíme správu financí co nejvíce usnadňovat. Ve vylepšeném internetovém bankovnictví tak vyřídí vše potřebné rychleji, snadněji a komfortněji než dříve. Věříme, že to klienti ocení, protože ušetřený čas budou moci využít jinak. A nepochybujeme, že budou přesně vědět, jak,“ dodává Tomáš Reytt.
všechny články | |
Dále v rubrice
Jak banky vylepšují mobilní bankovní aplikace?
Češi si mobilní bankovnictví oblíbily a téměř každý den ho využívají. Banky ho proto neustále vylepšují a inovují. Co nového pro své klienty připravily? Vybrali jsme pro vás novinky v aplikacích ČSOB a Raiffeisenbank...
|
Air Bank vrací podnikatelům za platby kartou
Air Bank nově přichází s výhodou pro podnikatele. Vrátí jim 1 % z plateb provedených podnikatelskou debetní kartou. Jaké další bonusy a slevy banky nabízejí, se dočtete v našem článku...
|
Banky prodlužují garanci úroku na spořicích účtech
Některé banky garantují u svých spořicích účtů úrokové sazby. Nejdelší garanci najdete u MONETy Money Bank a Raiffeisenbank. Jaké další banky prodloužily garanci a v jaké výši, se dozvíte v našem článku...
|
Revolut v číslech: Jaký zisk přinesl rok 2024?
Společnost Revolut zveřejnila výroční zprávu za rok 2024, ve které oznamuje výrazný růst napříč všemi segmenty podnikání a čtvrtý po sobě jdoucí rok v zisku. Jak se firmě dařilo v jednotlivých segmentech a co stojí za rekordním výsledkem, se dozvíte v našem článku...
|
všechny články v rubrice
|