mBank vylepšila internetové bankovnictví
19.5.2021 | Jan Bachura, zpráva mBank | |
mBank inovovala internetové bankovnictví, které vychází z mobilní aplikace. Díky novému designu klienti budou mít lepší přehled o účtech a dalších produktech či službách, k většině funkcí se dostanou na dvě kliknutí a dle vlastních potřeb si budou moci nastavit, jaké produkty se jim budou zobrazovat na hlavní stránce.
mBank začne v nejbližších dnech s postupným zpřístupňováním vylepšeného internetového bankovnictví, přičemž všichni klienti ho budou mít k dispozici během několika následujících týdnů. „Internetové bankovnictví jsme vylepšili po vzoru naší mobilní aplikace, která je díky jednoduchosti, přehlednosti a praktičnosti velmi oblíbená. Po přihlášení klienti na nové hlavní stránce naleznou na první pohled a na jednom místě nejdůležitější informace a nejpoužívanější funkce. Sami si navíc budou moci přidat další produkty a hlavní stránku si tak přizpůsobit podle svých potřeb. Zkrátili jsme také cestu k většině funkcí, nyní se k nim klienti dostanou pouhými dvěma kliky,“ vysvětluje Tomáš Reytt, ředitel prodeje a distribuce mBank. mBank v novém internetovém bankovnictví slibuje snazší a rychlejší vyhledávání v historii díky vylepšenému chytrému našeptávači po vzoru Googlu s velkým množstvím filtrů. Klienti si tak například jednodušeji dohledají platbu kvůli reklamaci zakoupeného zboží či se ujistí, že ji opravdu uskutečnili. Další novinkou je lepší přehled o našetřených penězích. mBank umožňuje spořit třemi způsoby – pomocí chytré funkce mSpoření, spořicího účtu eMax Plus a termínovaného vkladu mVklad. Klienti nově nebudou muset v internetovém bankovnictví mezi jednotlivými spořicími produkty překlikávat. Budou je totiž mít všechny na jedné stránce, kde rovněž uvidí, kolik mají naspořeno celkem. Pokud by si klienti s něčím nevěděli rady, na každé stránce internetového bankovnictví jim je k dispozici chat, ve kterém s nimi komunikují přímo experti z mBank, tedy skuteční lidé, a nikoli automatický chatbot. Nově je rovněž nastavena responzivita, díky které se internetové bankovnictví přizpůsobí velikosti obrazovky, takže s ním klienti budou moci na mobilu či v tabletu pracovat stejně jako v počítači. „Klientům se snažíme správu financí co nejvíce usnadňovat. Ve vylepšeném internetovém bankovnictví tak vyřídí vše potřebné rychleji, snadněji a komfortněji než dříve. Věříme, že to klienti ocení, protože ušetřený čas budou moci využít jinak. A nepochybujeme, že budou přesně vědět, jak,“ dodává Tomáš Reytt.
všechny články | |
Dále v rubrice
Moderní kapesné: dětské účty nahrazují kasičky i vkladní knížky
Dřívější generace spořila do „prasátka“ nebo měla vkladní knížku, kterou jí založili rodiče či prarodiče. Dnes vkladní knížky prakticky zmizely, kasičky přežily a nejběžnějším způsobem, jak děti ukládají peníze, jsou jejich vlastní bankovní účty. Roste také zájem rodičů...
|
České banky zvyšují bezpečnost plateb: UniCredit i Fio zavádějí ověřování příjemce
Český bankovní trh se připravuje na zavedení evropské služby ověřování příjemce plateb (Verification of Payee), která má výrazně omezit chybné či podvodné transakce. Tato novinka umožní klientům ověřit, zda číslo účtu (IBAN), které zadávají při platbě...
|
Produktové novinky bank v září aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu září letošního roku oznámily Air Bank, Česká spořitelna, ČSOB, Komerční banka, mBank, MONETA Money Bank...
|
Banky se na podzim předhánějí v odměnách. Klienty lákají bonusy i výhodnější podmínky
Podzim bývá tradičně obdobím, kdy banky zintenzivňují boj o nové klienty – a letošní rok není výjimkou. Finanční domy přicházejí s pestrou nabídkou akcí a bonusů, které mají motivovat jak nové, tak stávající klienty. Co zajímavého banky připravily? Přinášíme vám pravidelný přehled...
|
všechny články v rubrice
|